Hei komistus

Anonyymi-ap

Olet ollut mulle aina kiltti ja ihana. Kiitos siitä ❤

36

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja pahoittelut, että pidin etäisyyttä. En vaan halunnut loukata ketään. Nyt asiat on selvät.

• Anonyymi

Et sinä ketään olisi loukannut. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Edestä ja takaa, Tenkanen..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat palstaäijän sentimentaalista selostuksia kuluttava olla itse itsesi pahin vihollinen ns.

• Anonyymi

Onko pulilla vielä monta nyökyttelijää ympärillä? Pankaa nimikirjaimianne ”adressiin” pää pystyssä ja rinta rottingilla

• Anonyymi

Huomio kelpaa muttet halua rikkoa mitään.

• Anonyymi

Olen ollut typerä ja unohdin itseni, kun en halunnut loukata ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut typerä ja unohdin itseni, kun en halunnut loukata ketään.

Et loukannut, oli hyvät näkymät, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et loukannut, oli hyvät näkymät, kiitos.

Näkymät missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkymät missä?

Palstasedän sukkiskuvat ym ei ihan hyvään näkymään kategorisoidu

• Anonyymi

Ei ketään naista taida kiinnostella tämä hyvin erikoinen huomio mitä tarjoat palstaäijän teksteihin urputtamalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän sukkiskuvat ym ei ihan hyvään näkymään kategorisoidu

Guules Gubbe. Eikö tuo jatkuva argumentointi syö sun hapankaaliaivoja. Ihan vain tidoksi.

• Anonyymi

Sinä olet se kuka varastanut toisen ihmisen identiteetin saaden sillä miehen huomion.Feikki kyllä aikanaan paljastuu.

• Anonyymi

Nyt alkoi satutäti kiinnostaa, että mikä onkaan uusin tulkinta tästä palstaäijän humpuukitekstin tuottamisesta. Ainakin tämä oletettu miesten huomio on jotenkin keskiössä tässä asiassa (ei vttuu) ja sitten tälläinen suuri paljastus🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkoi satutäti kiinnostaa, että mikä onkaan uusin tulkinta tästä palstaäijän humpuukitekstin tuottamisesta. Ainakin tämä oletettu miesten huomio on jotenkin keskiössä tässä asiassa (ei vttuu) ja sitten tälläinen suuri paljastus🙄

Itse en sano edes ilkeyttäni, että toivottavasti kaikki järjestyy ns akuutin kautta, sillä luulisi olevan vaikea olla näiden piinaavien ajatusten kanssa.

• Anonyymi

Sivusta - Juurikin se tuo hyvin varmasti on. Jatkaa vieläkin ivallista ja sadistista toimintaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhun kuin eräälle ja toisekseen samalla ikävöin.

• Anonyymi

niin se menee kaikilla, ne jotka on hyviä sinulle, pidät heistä. ja aina, kun johonkin syvästi kumartaa niin pyllistää johonkin suuntaan. sitä voidaan käyttää noissa seksijutuissa peilin kautta, magiassa jopa vastaan, jos annat jollekin valtaa joka käyttää sitä. väärin, mutta aiheetta, ne tulee aina pahana, heille takaisin ja huonona.

• Anonyymi

Vastaako tämä rutiininomainen hurmoksellinen puheenparsi sinulle seksijuttuja, kuten mainitsit aloittajaäijä? Let’s spill this tea all around

• Anonyymi

Narsistiset ja häikäilemättömät ihmiset voivat käyttää näitä juttuja luullen etteivät joudu vastuuseen kun eivät ymmärrä tekojensa seurauksia muille ja siten itselleen.

• Anonyymi

musta magia on aina pahaa ja sen lähettäjille tulee aina huonoa. jos lähetät aiheetta angstia tai otat jotain sitä kautta tai jaat, tai aikaan reaktion, se menee heille myös itselle pahana. ja heiltä häviää pikkuhiljaa hyvän magian taidot, puhtaus. Eri asia jos ripuilet pois otteesta tai lyöt takaisin sillä tyylillä. se on itsensä puolustamista.

• Anonyymi

Niin se on ilmeisesti palstasetä tyypillistä näillä voodoohuuduu-huttuun sortuneilla kuvitella, että samasta lähteestä rapisee mihin on yritetty sohia. Njet, se on karmaa vaan se.

• Anonyymi

Minua ei enään olisi ellen olisi käyttänyt magiaa.

• Anonyymi

Toisen elämään luikertelu ja lopulta sekaantuminen noilla keinoin tulee kostautumaan todella pahasti sillä puolustaudun tietenkin ja suojelen kaivattuani eikä kaivattuni manipulointi loitsuin sulta loputtomiin onnistu. Aivan sama mitä energian ohjauksia olet tehnyt. Ilmeisesti ainakin sait hänet näkemään sinussa minun puoleni pitkään ja minun ja hänen väliset asiat teidän välisinä, minun uneni sinun uninasi, minun yhteyteni häneen sinun yhteytenäsi, meidän karmamme sinun ja hänen karmana jne. Energiat ovat alkaneet palautua alkuperäiseen olotilaansa. Kaikki palaa aina alkuperäiseen tilaan. Terveisin se ensimmäinen ja alkuperäinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei enään olisi ellen olisi käyttänyt magiaa.

Haluatko enäänsetä eli AP kertoa metodeistasi tarkemmin? Ei millää nyt stemmaa ei

• Anonyymi

joskus hyvyyskin voi palautua. riippuu teidän teoista. joistakin porukoista valo on hävinnyt koska ovat käyttöneet niin paljon mustaa ja epäpuhdasta magiaa, jopa huonoja henkiä.

• Anonyymi

No mutta mutta palstaäijä ja aloittaja, ehkä ei ole liian myöhäistä rukoilla vaikka että oonhan minä kiltti poika ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta mutta palstaäijä ja aloittaja, ehkä ei ole liian myöhäistä rukoilla vaikka että oonhan minä kiltti poika ollut

On!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On!

No niin onkin

• Anonyymi

ja jos tilaatte jonkin tekemään, myös seurauksista tulee teille pahaa. täydellinen talouden kaato ostamalla on pahassa voimassa niin kauan kun raha palautuu. ja kiusa mikä on tehty tulee teille aina itselle takaisin. se missä ootte mukana on pimeän puolta ja pahaa, se on hyvä tiedostaa. ja päästä irti. paha, pimeys voi olla, kaunista, loistaa mutta hyvää se ei ikinä ole. hetkittäin sillä voidaan tehdä hyvää, ja rakkaus usein estää pahimmat teot.

• Anonyymi

ja myös niin sanotut voivat tehdä pahaa, ja, menettävät hyvää, ja elämä ja Jumala oikaisee usein asioita. meille aina mitä yritätte viedä se palautuu, ja jättää teille huonoa ja pahaa. niin hyville kuin pahoille. tämänkin vuoksi on tärkeää asioita oikaista. kirjanpidossa virheet oikaistaan kun ne huomataan.

• Anonyymi

Kylläpä on taas kovasti velhoja ja tietäjiä olevinaan paikallaan🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      *kuolennauruun*

• Anonyymi

😂
        🤣

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton...

• Anonyymi

Peesaan. Tykkään sinusta. Tiedän että ajattelemme vain kaunista toisistamme.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe