Onko muilla ollut ongelmia, ettei radioplayn kanavat kuulu netistä heidän omalta kotisivultaan, esim radiopori? Syytä en ole saanut paikallistettua omasta softasta. Toisten sivustojen kautta saan kyllä kuunneltua heidän kanavia, mutta en heidän viralliselta sivustolta.
Radioplay ei kuulu netistä
25
131
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa hyvä esimerkki, että miksi kyseistä sovellusta ei kannata käyttää, kun on toimivia tarjolla. Ja joissa on muutkin radiot kuunneltavissa.
- Anonyymi
Live taajuus on ehdoton 1! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MyTuner on minulla asennettuna televisiota myöten. Selaimella näkyy myös soiva kappale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Suomen kuunnelluin kaupallinen radio ja paljon muuta puuttuu.
Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niitä ei tarvita siellä, jos en itse ole edes huomannut tällaista seikkaa. Minulle kuunnelluin on se mitä itse kuuntelen eniten. Massoille ihan sama.
Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivuston omistaja saa itse päättää mitä sivustolla julkaisee. Jos Nova ei täytä laatuvaatimuksia niin turhaan häntä syyllistetään siitä.
Huutista noille sun jutuillesi 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Nova ♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Radio Nova ♥️
Nova, ei jatkooon. Tekoälyuutisille terveisiä sinne paueriin <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se että sinä "et ole huomannut" ei liity yhtään mihinkään. Nova ja muut Bauer Median radiot puuttuu. Massat käyttääkin täten parempia palveluja kuin joku tuhnuinen livetaajuus.
Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bauer Median radioiden viikkotavoittavuus on lähes 2,3 miljoonaa korvaparia. Se on paljon ilman livetaajuuksiakin
Lähde Finnpanel 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helvetin hyvä palvelu, kun valtakunnan tykeimmät kaupalliset radioasemat suorastaan loistavat poissaolollaan👎
Kuten kirjoitin: omistajalla on oikeus päättää, mitä palvelussa on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lässyn lässyn. Älä larppaa. Noloa tuollainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos radiokanavan "omistaja" päättää että radiokanavia ei jossakin palvelussa julkaista, niin niitä ei julkaista. Näin se menee. Radioplayer on ihan hyvä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Radioplayer on ehdoton 1! 👍
- Anonyymi
Radioplayer on paras ja järkevin vaihtoehto. Siellä on kaikki olennainen Suomen radiosta. Ei mainoksia sivustolla. Siellä on suorat soittolinkit radioille. Sisältöä ylläpidetään joten ei ole toimimattomia asemia.
- Anonyymi
Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki riippumattomat ja hyvät radiot puuttuvat sieltä. Ei jatkoon!
tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarpeettomat radiot tuntuvat olevan sieltä pois, joten jatkoon :)
Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteinesi olet hyvin pienessä vähemmistössä. Finnpanel sen kertoo mitä jengi tykkää kuunnella.
Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se taas se Pooki, jonka kuuntelu kuitenkin laskee jatkuvasti?
Älä viitsi spämmätä pookia joka ketjuun
- AnonyymiUUSI
Ääni radioplayerille 👍
- AnonyymiUUSI
Hyvinhän tuo tuntuu kuuluvan kun testailin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201