Ole ujostuttanut mua kohdata.
Ei sulla ennen ainakaan
10
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin pohjois suomea olet?
- Anonyymi
Sivusta. Pks, en jännitä, enkä toivo jännittäväni myöhemminkään? Minulla on jo mielikuva sinusta, sinun kanssa on ollut helppo jutella, kuin "lääkärin" kanssa juttelisi. Siksi, en usko jännittäväni jatkossakaan, jos kohtaamisia tulee?
Tuleva on aina kysymysmerkki, kun ei ole ennustaja. Eikä tulevaa osaa ennustaa. Toivossa olen oppinut elämään ja se edellä seuraavaa kohtaamista kohti.
Olen optimisti ja haluan uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi, tämä olisi toki elämäni koho kohta, jos toiveeni hänen kohdalla toteutuisi?
Pelko on aina läsnä ja sen kanssa on hyvä oppia elämään, ehkä elänkin ja olen elänyt jo vaikka kuinka pitkään.
- Anonyymi
Senhän näkis vasta vastapäätä ns
- Anonyymi
Nykyään ujostuttaa. Inhoan itseäni koska suljit mut pois.
- Anonyymi
En ole sulkenut pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sulkenut pois!
Estänyt sitten.
- Anonyymi
Se oli ennen se. Nykyisin tunteet vahvempia ne pelottaa. Kaikki vakavampaa. Lisäksi laitat pasmat ihan sekaisin.
- Anonyymi
Pasmat sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasmat sekaisin?
Onkohan niin että kumpikin pitää toisiaan niin kuumina että se tuo jo lisäjännityksen. Sivusta hölisen 😂
- Anonyymi
Annoit vieraalle mahdollisuuden tulla väliimme. Siksi en ota yhteyttä. Se on sinun ainoa mahdollisuutesi. Sinä päätät minne juna menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594