Silti olet

Anonyymi-ap

vetäytynyt, ja minä jään epätietoisuuteen. En odota sinulta mitään, mihin et ole valmis. En tarvitse lupauksia, mutta kaipaan rehellisyyttä. Mikäli tunteesi ovat muuttuneet tai eivät koskaan olleet samoja, hyväksyn sen , kunhan se sanotaan suoraan. Jos taas tunteesi ovat olemassa, mutta pidättelet niitä jonkin pelon tai epävarmuuden vuoksi, toivon, että uskaltaisit kohdata sen, mitä meissä on.

27

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka vetäytynyt?

• Anonyymi

Tule sanomaan tämä suoraan, niin saat vastaukset kaikkeen

• Anonyymi

Ehkä sinun olisi aika tosiaan ottaa ohjakset omiin käsiin ja mennä avautumaan sille henkilölle jonka näet näissä palstaäijän joikauksissa, sillä siitä särystä pääsöö

• Anonyymi

Ihsn yhtä suoraaan kuin tuokin aloituksen mokellus tällä palstalla.

• Anonyymi

No voi juku, toivotaan että tämä sinun rienan kohde tavoittaa sinun ihanat säkeet tässä palstaäijän aloituksen yhteudessä. Rakkautta päivään ja näin pois päin. Terveisin teenainen eli vaikka teija keravalta. Hakisit apua pygmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi juku, toivotaan että tämä sinun rienan kohde tavoittaa sinun ihanat säkeet tässä palstaäijän aloituksen yhteudessä. Rakkautta päivään ja näin pois päin. Terveisin teenainen eli vaikka teija keravalta. Hakisit apua pygmi

Ja,sinä siinä voi juku, sait nyt ison oon tästä halventavasta kirjoittelustasi. 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja,sinä siinä voi juku, sait nyt ison oon tästä halventavasta kirjoittelustasi. 🫶

Tavallaan kyllä, sillä se on niin ansaittua kuin olla ja voi mitä tulee tällaiseen narsistin turhautumisen tunnesiirtoon ja utopistisiin päähänpistoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan kyllä, sillä se on niin ansaittua kuin olla ja voi mitä tulee tällaiseen narsistin turhautumisen tunnesiirtoon ja utopistisiin päähänpistoihin

Elät siitä, että saat halventaa randomien kirjoituksia täällä. Se on sun elämän sisältö ja nautinnon lähde. Olet jumissa katkeruuden nautinnossasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät siitä, että saat halventaa randomien kirjoituksia täällä. Se on sun elämän sisältö ja nautinnon lähde. Olet jumissa katkeruuden nautinnossasi.

Jep olen ikävä jos siihen antaa omalla käytöksellä aihetta. Se on sitä oikeaa anarkiaa nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet muuten jumissa omissa katkeruuden kuplassa ja sinun asenne naisia kohtaan on aivan yhtä seksistinen

• Anonyymi

Aloituksessa ei taida olla tunniste? Ei tiedä silloin onko se mulle.. ja miten vetäytyminen ilmennyt, onko se täällä vai läheltä havaittu?? Mieheltä Naiselle ??
      Sen tiedän että tunteet pysyneet ( myös voimistunut ja yhä kaipaa ) mitä on aina ollut, toisesta en tiedä mitä miehellä on välillä miettii haluaako minun vetäytyvän.

• Anonyymi

Kerkesit sitten aloittajasetä horista jo toisen aloituksen kanssa yhtä sekavan kommentin näille rakkauden lähettiläille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerkesit sitten aloittajasetä horista jo toisen aloituksen kanssa yhtä sekavan kommentin näille rakkauden lähettiläille

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Meneppä sinä palstasetä vaikka rokkikeikalle tai juhlille, minä en. Pieni hinta jopa karusellijuhlien skippauksesta.

• Anonyymi

Rakastakaa ja puhukaa ♥️

• Anonyymi

👩🍒🍒🍒🍒🥰❤️

• Anonyymi

Minä pidättelen tunteita

• Anonyymi

Sen näkee kaikki. Hyvä että itekin huomasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen näkee kaikki. Hyvä että itekin huomasit.

Miksi ikäänkuin vedät muita itsesi taakse liittyen tähän maaniseen harrastukseen urputtaa kaikki palstaäijän provot läpi?😬

• Anonyymi

On todella harmi, että kirjoittelet tuollaisia palstalla anonyymina ilman, että kerrot yhtään keneltä tämä on ja kenelle. Edes sukupuolet eivät tule kirjoituksistasi ilmi. Et vastaa palstalaisten kysymyksiin etkä pyri millään tavalla helpottamaan sitä, että me voisimme täällä edes vähän rajata sitä, olisiko tämä ehkä juuri minulle suunnattu vai ei.

Kaivattuni periaatteessa voisi ajatella noin kuin sinä kirjoitat ja kirjoitit aiemmin (jos tunnistan oikein sinut samaksi kirjoittajaksi tässä muutaman viime päivän ajalta), mutta en suostu enää kuvittelemaan palstalla, että tälllaiset on häneltä juuri minulle. Anonyymipalstalla ei ratkea yhtään mikään, suuntaan tai toiseen, vaikka oman henkisen hyvinvointini kustannuksella kuvittelin toisin aivan liian pitkään ja luulin saaneeni häneen täällä yhteyden.

Vaikuttaa siltä, että tunteesi ovat kyllä olemassa, mutta et ihan "aikuisten oikeasti" haluakaan saavuttaa sitä ihmistä, jota kaipaat. Tyydyt vain kirjoittelemaan ilmaan palstalla ja ehkä kuvittelemaan, että saat täällä - jollakin ihmeen ilveellä - täysin tunnisteettoman viestisi perille.

Valitettavasti rakkaus ei tule elämääsi tuolla tavalla, etkä pääse tuolla kirjoittelulla mihinkään muualle kuin siihen pisteeseen, jossa suhteessasi kaivattuusi oma mielikuvituksesi rakentaa sinulle sen vastauksen jonka haluat - tai jota et halua. Kumpikin niistä vastauksista on kuitenkin väärä, koska sen oikean vastauksen voit saada vain aidossa yhteydessä häneen.

• Anonyymi

No kerrohan aloittajaäijä näistä sukupuolista jotain kun kerran niin merkityksellisiä on esim sinulle. Pojilla on pipeli ja tytöil mikä? Persut tätä mm joskus jäsensi tähän tapaan osana tätä sukupuolen moninaisuuden vastaista sotaa

• Anonyymi

Onko miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

On niin vaikea kertoa rakkaudesta koska pelkään että esität tietämätöntä ja suutut ja särjet sydämeni uudelleen ja sitä en ihan oikeasti enää kestä.

• Anonyymi

No kummalle tää menee?miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Ajattelen sinua ja kommentoin, vaikka en haluaisi enää.
      Minulle tämä meidän välisemme etäsuhde on loppunut. Minä olen onnellinen mieheni kanssa ja aion tässä pysyä, jos vain saan. Minä rakastan miestäni ja siihen on monia syitä.
      Sinun täytyy löytää joku muu itsellesi. Sitä toivon kovasti sinulle. Et kuitenkaan löydä ketään, jos et pääse tästä etäsuhteesta eroon. Riuhtaise itsesi irti.
      Olet hieno mies ja oikeassa monin tavoin oleva.
      Minä olen oppinut läksyn toisen tunteilla leikkimisestä. Sitä en enää tee, sen lupaan. Se on ollut keskenkasvuista ja julmaakin. En ole ollut aikuinen. Olen hyvin, hyvin pahoillani ja pyydän vain anteeksi. Väärässä olevaksi ihmiseksi olen ollut myös ylimielinen. Toivottavasti minussa jo oikeanlainen nöyryys kasvaa. Häpeän itseäni tämän asian suhteen ja myös käyttäytymiseni suhteen. Tein selkeän virheen. Minulla on vaikeaa tällä hetkellä mutta se on ansaittua.
      Pääsethän sinä tästä eteenpäin!

• Anonyymi

En mä vetäytynyt ole ajatellut napata miehen vielä ja toivoisin meille lapsenkin melko pian. Palstalta kyllä vetäydyn suhteellisen järkyttyneenä ihmisten julmuudesta.

• Anonyymi

Heikki sä oot vanha:/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe