Mut kysyin diakonia toimistosta että saako sieltä lahjakorttia koska tuttu saanut. Luulin että saa joku 40 euron lahjakortin mutta sainkin kaksi 100 euron lahjakorttia. niillä voi ostaa vain ruokaa ja pesuaineita mutta esimerkiksi limsaa ei saa ostaa. Ekaa kerta 25 vuoteen jouduin kerjäämään kun omat tukirahat meni bensaan, kenkiin ja uuteen takkiin ja jouduin ostaa uuden läppärin kuukausi sitten säästörahoilla. Luulin että joudun näyttää tiliotteen mutta ei ne sellaista pyytänyt edes vaikka sähköpostiviestissä niin luki.
Rahat oli loppu.
6
120
Vastaukset
Tämä on hyvä uutinen.
Hyviä kokemuksia diakoniasta meidänkin kattilakunnassa!😇👍❤️
- Anonyymi
Frendi saa myös jeesiä diakonilta. 3-4 kertaa vuodessa 50€ ostokortin ja ei rajoituksia voi ostaa bisseä ja röökiäkin jos tarvitsee. Hyöty on ihan OK jos kynnys jeesustelijan juttusille asioista valittamaan ei ole liian korkea. Minulle on.
- Anonyymi
Ei niillä olutta voi ostaa sen tiedän varmasti kun itse sain lahjakortin. Ei voi ostaa edes jäätelöö, sain sellaisen paperin missä luki mitä ei saa ostaa ja mitä saa ostaa.
- Anonyymi
Kyse ei ollut mistään paperista vaan maksukortilla missä ostoarvoa, käytät kuten pankkikorttia kaupassa. Voi olla seurakuntien välillä eri zydeemejä miten avustukset.
- Anonyymi
Se on oikein että ostokset rajataan vaan jäekeviin tuotteisiin.
Kalja, tupakat ja herkut pitäisi rajata pois ja peruselintarvikkeet sallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311