Sain perusteettoman pysäköintisakon Parkkipatelta yksityisalueella. Kyseisenä päivänä pysäköin autoni muuttoa varten ja pidin hätävilkut päällä. Sakko annettiin vain 15 minuutin pysäköinnin jälkeen.
Yritin olla yhteydessä heihin ja selittää tilanteen, mutta he eivät suostuneet perumaan sakkoa. Mitä minun kannattaisi tehdä tässä tilanteessa?
Onko teillä huonoja kokemuksia Parkkipatesta?
parkkipate sakko
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muita olekaan kuin huonoja kokemuksia.
- Anonyymi
Samat sanat. Joka kerta, kun heidän kanssaan olen joutunut tekemisiin, on maksanut 60-80€. Enkä mitään hyötyä ole ollut.
- Anonyymi
Hätävilkut ei auta!
Muutossa pitää olla aktiivista toimintaa autolla eli se jos autolla käy kerran 15 minuutissa auta.
Sama on myös kunnallisessa valvonnassa eli ei hätävilkut pelasta sinua pysäköintivirhemaksulta.- Anonyymi
Entä jos laittaisi lapun ikkunaan"MUUTTO KÄYNNISSÄ".
- Anonyymi
Varastavatko he ihmisten rahoja? Todella turhauttavaa saada tällaisia perusteettomia sakkolappuja
- Anonyymi
On pakkipate antanut suunnassa , pihaportilla sakot, kun auton on pysäköity oikeaan osoitteeseen, pihapportille suunnassa portti pihaan. Niin sakot oli annettu suunnassa tie , joka ei ole ollut suunnassa tie auton, myöskään ,että auto olisi parkkeerattu tielle myöskään, vaan suunnassa auto on ollut omalla portilla, ja suunnassa piha portti, siinä osoitteen portilla , joka ei ole ollut se tie ,mihin sakko oli kirjoitettu , eikä autoa ollut pysäköity sille tielle ,mihin sakko oli kirjoitettu myöskään, niin pihaportti, oli auton pysäköinti suunta, ei se tie mihin sakko oli kirjoitettu , ja sakottaja, oli tuonut , tieltä , suuntaan pihaportilla olleen auton tuulilasiin sakkolapun , eli käynyt tuomassa sakkolapun yltyiseen pihaan, auton tuulilasiin tien nimiin sakkolapun koti pihaan tuulilasiin, jossa auto oli pysäköity oikein myös. Niin yktyiseen pihaan ,vain tontinomistajan pyynnöstä tulee , sakottamaan poliisi ,jos tontinomistaja sen tilaa. Näin toimii Kajaanin lappuliisa itse väärin. Ei voi tulla yktyiseen pihaan portille tuomaan sakkolappua, tieltä, kotipihaan.
- Anonyymi
Onko jollakin muka hyviä kokemuksia tästä paska firmasta.
- AnonyymiUUSI
Minulla on!
Ovat loiset vähentäneet huomattavasti pysäköimästä meidän taloyhtiön pihalla minun parkkiruutuuni. Siihen, josta maksan joka kuukausi vuokraa!
ParkkiPate käy meidän taloyhtiön pihalle todella monta päivässä. Mikäli minun ruudussani on auto niin joko itse ilmoitan siitä Patelle tai muutama naapuri! Naapurivalvonta toimii meillä hyvin!
Kerrottakoon, että siinä kadulla n. 10-20 m päässä on ilmainen pysäköinti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489