Kaikista kovimmat "Jeesustelijat" ovat niitä kaikista kovimpia eksyttäjiä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Kaikista kovimman "evankelistat"
71
266
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkän Jeesus-nimen hokemiseen liittyy määrättyjä voimavaikutuksia henkimaailmassa, mutta itse Jeesus ei ole siinä touhussa mukana ollenkaan.
- Anonyymi
"Aika on lähellä"=puhuvat tempauspäivästä
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.- Anonyymi
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan koska tempauspäivän piti olla lähellä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista oli löydetty ja 400 vielä etsittiin.
- Anonyymi
Ei varoitus ole vielä ajankohtainen kun kukaan ei ole tehnyt vielä voimallisia tekoja.
Sanotaan että tekee voimallaisia tekoja, ei että yrittää herättää kuolleita, mutta eivät herää.
Joten nuo eksytykset ovat vielä tulematta.- Anonyymi
Antikristukset ja ekstyykset tuli jo alkuseurakunna aikana. Yksi pariskuntakin tapettiin rahojen saamiseksi.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli jumalattomia miehiä. - Anonyymi
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'" - Anonyymi
Jeesus varoitti omia apostoleitan hänen kuolemansa jälkeen heti ilmestyvistä vääristä todistajista ja valejeesuksista.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Matt.24 :24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Luuk. 10:18
Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman..
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristukset ja ekstyykset tuli jo alkuseurakunna aikana. Yksi pariskuntakin tapettiin rahojen saamiseksi.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli jumalattomia miehiä.Kirjoittaja on eksynyt!
- Anonyymi
Sekin on sokeutta tai harhaa väittää olevansa synnitön. Vaikka olisi Jumalan siunaama ja omaisi kehossaan merkit Jumalalta, vaikkapa ristin muotoisen syntymämerkin ei kuitenkaan voisi väittää kukaan olevansa synnitön.
Se on senkin vuoksi mahdotonta että raamattu ei ole totta, vaan pyhä kirjoitus joka nuhtelee, opettaa ja varoittaa. Se sisältää päinvastaisuuksia totuuteen nähden. Ei ole olemassa mitään synnin mittatikkua.
Sä voit siis täyttää raamatun täysin mutta olla silti kaikkein syntisin persoona. Ja pahin kaikista. Aina tappamassa ja heittämässä helvettiin.- Anonyymi
Oikeastaan sitten ei kannata amerikan homoja herjata siinä tapauksessa.
Ettei se ole peräti harhaoppi herjata niitä kun synnittömiä ei ole. On silloin sama homosteleeko vai ei kun kerran joka tapauksessa on syntiä. - Anonyymi
Oikeat kritityt on kunnollisia lainkuuliaisia ihmisiä. Ei ne voi tehdä enää syntiä.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
Paavali puolusteli omia synnin tekojaan, valehtelua jne. että kaikki muutkin sitä tekee, niin se on luonnollinen asia. Yritti laittaa omista synneistään syyn lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, kun ei itse ottanut vastuuta omista synneistään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat kritityt on kunnollisia lainkuuliaisia ihmisiä. Ei ne voi tehdä enää syntiä.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
Paavali puolusteli omia synnin tekojaan, valehtelua jne. että kaikki muutkin sitä tekee, niin se on luonnollinen asia. Yritti laittaa omista synneistään syyn lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, kun ei itse ottanut vastuuta omista synneistään.Paavali oli valheveikko, joka eksytti paljon ihmisiä. Etenkin Kreikan puolella Korintossa, Delfoin maakunassa, missä oleskeli kymmenkunta vuotta.
Meni Juutalaisten eksyttämisessä niin pitkälle, että tekeytyi nasiiriksi, vaikka eihän uudessa liitossa enää mitään nasiireja ollut.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli valheveikko, joka eksytti paljon ihmisiä. Etenkin Kreikan puolella Korintossa, Delfoin maakunassa, missä oleskeli kymmenkunta vuotta.
Meni Juutalaisten eksyttämisessä niin pitkälle, että tekeytyi nasiiriksi, vaikka eihän uudessa liitossa enää mitään nasiireja ollut.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]Paavalin rienaajat me nevät kadotukseen kirjoittaa Pietari. Joten he ovat jo eksyneet, mutta täällä he eksyttävät toisia!
Näin on näkyleivät.🥖🍷💶💰💵💸📖✝️☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Jeesus ilmaisee itsensä vain lainkuuliaisille kunnon kristityille, joka pitää Jumalan käskyt, ei hän ilmesty millekään hurmospelleille.
Joh. 14:21
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."- Anonyymi
Tavallaan totta sillä kuudes eli Filadelphia joka tarkoin noudattaa sanaa on se puhdassydäminen JOKA NÄKEE JUMALAN.
Mutta myös on osittain VALETTA mitä sanotte sillä viides eli Sardes eli Helluntaikirkko eräiden pyhien kirjojen mukaan KUULEE JUMALAN ÄÄNEN, KUULEE MITÄ HENKI SANOO SEURAKUNNILLE.
Miten muuten olisikaan esim. Kielillä puhuminen mahdollista. Usein on Helluilta kuulunut suusta Jumalan omia sanoja tai julistusta.
Hankkikaa lisää tietoa eri seurakunnista esim. Katolisen Kirkon Katekismusta lukemalla. Niin tekivät alkukirkon kirkkoisät ja niin teki myös Dominikaanit. Että menivät noihin seurakuntiin ja olivat niiden jäseniä. Sitten vasta kritisoivat.
On kaksi linjaa. Teuvo Sunista alkanut linja profanoida seurakuntia ja toisaalta 1998 Ihmisen Pojan, Kristuksen Ilmestyksessä saatu linja jossa jokainen seurakunta yhdistetään raamatun vertauskuvaan, siunaukseen ja seurakuntaan.
Jehova itse kuitenkin kieltää ekumenian. Vaikka Ihmisen Poika antoi siihen täyden avaimen. Ihan kiva se on että on kaksi eri linjaa. Olette kyllä melko jääräpää ja kuuro kun ette voi taipua ymmärtämään Jumalan ruumista maailmassa. Jopa Rooman kirkko sitä ymmärtää ja kuulee kuulevin korvin. Mutta Jumala antaa aikojen vaihtua ja tuhoaa ja nostaa mielensä mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan totta sillä kuudes eli Filadelphia joka tarkoin noudattaa sanaa on se puhdassydäminen JOKA NÄKEE JUMALAN.
Mutta myös on osittain VALETTA mitä sanotte sillä viides eli Sardes eli Helluntaikirkko eräiden pyhien kirjojen mukaan KUULEE JUMALAN ÄÄNEN, KUULEE MITÄ HENKI SANOO SEURAKUNNILLE.
Miten muuten olisikaan esim. Kielillä puhuminen mahdollista. Usein on Helluilta kuulunut suusta Jumalan omia sanoja tai julistusta.
Hankkikaa lisää tietoa eri seurakunnista esim. Katolisen Kirkon Katekismusta lukemalla. Niin tekivät alkukirkon kirkkoisät ja niin teki myös Dominikaanit. Että menivät noihin seurakuntiin ja olivat niiden jäseniä. Sitten vasta kritisoivat.
On kaksi linjaa. Teuvo Sunista alkanut linja profanoida seurakuntia ja toisaalta 1998 Ihmisen Pojan, Kristuksen Ilmestyksessä saatu linja jossa jokainen seurakunta yhdistetään raamatun vertauskuvaan, siunaukseen ja seurakuntaan.
Jehova itse kuitenkin kieltää ekumenian. Vaikka Ihmisen Poika antoi siihen täyden avaimen. Ihan kiva se on että on kaksi eri linjaa. Olette kyllä melko jääräpää ja kuuro kun ette voi taipua ymmärtämään Jumalan ruumista maailmassa. Jopa Rooman kirkko sitä ymmärtää ja kuulee kuulevin korvin. Mutta Jumala antaa aikojen vaihtua ja tuhoaa ja nostaa mielensä mukaan.Alkuseurakunta hajosi n. 70 jKr., kommunismi ja antikristukset tuli sinne. Eikä mitään Ilmestyskirjan seurakuntia ole enää olemassa, ne tuomittiin samalla.
Katolinen kirkko on pysynyt 2000 v. ja siinä on 2,4 miljardia jäsentä.
He kunnioittaa Jeesuksen äitiä Mariaa.
Paavali kirosi ja häpäisi naisia.
- Anonyymi
Niitä eksytyksiä odotellaan kun niitä suuria tunnustekoja alkaa tapahtua. Vielä eivät ole kuolleet heränneet vaikka on yritetty, joten ei olla oltu eksyksissä.
Jossain vaiheessa se eksytys kuitenkin tulee kun on ennustettu ja alkaa suuria tunnustekoja tapahtua.
Siihen asti täytyy tyytyä vain siihen eksytykseen jossa herjataan toinen toisiaan. - Anonyymi
Hellarit haki ruumishuoneelta oman pastorinsa ruumiin ja yrittivät herättää sitä henkiin. Siitä kerrotaan Raija Pellin kirjassa. Harhaanjohtajat, vahvassa uskossa.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"- Anonyymi
Mooses on kirosana helluntailaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooses on kirosana helluntailaisille.
Matt. 19:17
Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."
Helluntailaiset ovat haudanneet ja kuopanneet Jumalan käskyt ja särkeneet laintaulut ja tanssivat niiden ympärillä omia hurmostanssejaan.
1. Kun. 18:29
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
Hes. 13:17
Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.
- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Kyllä kelpasi Paavalille lainpykälät, kun oli kyse naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
1. Kor. 14:34 olkoot naiset vaiti teidänkin seurakunnassa, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
Paavali toi Tarsoksen talibaaneiltä huntu- ja burkapakon naisille. Monet miehet tykkää siksi Paavalin opeista.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Paavali hyväksyi kunniaväkivallan ja sillä uhkaamisen.- Anonyymi
Paavali kehui ja pelotteli ihmisiä fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan ynnä sekavilla hurmoskielisillä molotuksilla.
Fil.3: 4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26 Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi
Paavali ja helarit pahimpia eksyneitä.
Paha yhdistelmä. - Anonyymi
Ei ole! Otapa uudelleen arviointiin esim Sid Roth.
- Anonyymi
Sid Roth on eksyttäjä viimesen päälle.
Valheen henki saa heidät pitämään valheita totena. Toistelee samoja valheita vuodesta toiseen. Yleisö taputtaa käsiään.
Ei ne muuta käsityksiään vaikka joku selväjärkinen ihminen, joka on vapaa valheen hengestä, heitä ojentaisi totuuden tielle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sid Roth on eksyttäjä viimesen päälle.
Valheen henki saa heidät pitämään valheita totena. Toistelee samoja valheita vuodesta toiseen. Yleisö taputtaa käsiään.
Ei ne muuta käsityksiään vaikka joku selväjärkinen ihminen, joka on vapaa valheen hengestä, heitä ojentaisi totuuden tielle.Kun valhetta toistellaan tarpeeksi kauan, niin epäilijätkin alkaa uskomaan siihen. Vale pitää olla riittävän suuri, niin sitä uskotaan enemmän.
Väärät profeetat ova eksyttäjiä.
- Anonyymi
Hellarit rakastaa näitä iltapäivälehtien otsikoista väsättyjä "profetiotaan.", mitä ne hokee ja toistelee totuuksina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit rakastaa näitä iltapäivälehtien otsikoista väsättyjä "profetiotaan.", mitä ne hokee ja toistelee totuuksina.
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]- Anonyymi
Jehovantodistajat ja Parhamilaiset aloittaa yleensä puhumisen maailmanlopusta.
- Anonyymi
Kaikki pitää tietenkin koetella. Myös amerikan homojen herjaajat. Toisaalta vaikka heissä itsessään olisikin jotain sanomista, niin sanoma on silti hyvä että homot ovat inhottavia olioita. Joskus voi olla niinkin, että sanansaattaja on tyhmä kuin saapas, mutta sanoma on oikea ja hyvä tähän aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pitää tietenkin koetella. Myös amerikan homojen herjaajat. Toisaalta vaikka heissä itsessään olisikin jotain sanomista, niin sanoma on silti hyvä että homot ovat inhottavia olioita. Joskus voi olla niinkin, että sanansaattaja on tyhmä kuin saapas, mutta sanoma on oikea ja hyvä tähän aikaan.
Onko sulla jokin homofobia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jokin homofobia?
Mitä se siihen liittyy että amerikan homoherjaaminen on yleistä uskoa ja niin uskoa enimmäkseen toteutetaan. Se liittyy homoihin ja siihen että uskovat herjaavat niitä päivätyökseen. Että sitä pidetään nimenomaan oikeana uskona.
- Anonyymi
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat.
Silkkaa valhetta he julistavat teille minun nimissäni, en minä ole heitä lähettänyt, sanoo Herra. Kuten Jeesus sanoi...Hedelmistään puu tunnetaan.
- Anonyymi
Ovelimmat ennustajat lukevat uutisia ja kun jotain tapahtuu maailmalla, niin ne väittävät, että he tiesivät sen etukäteen ja tekevät kirjoituksia siitä, kuin se olisi ollut heidän ennustus, joka nyt toteutui.
- Anonyymi
Kreikassa Korintossa vaikuttanut Delfoin oraakkeli ennusti hurmostilassa puhumalla sekavilla kielillä "glossolaliaa", mitä sitten Paavalikin alkoi matkimaan, jotta saisi paikallisten kreikkalaisten hyväksynnän.
Kielillä puhumisen jälkeen erityiset siihen tehtään vihityt selittäjät yrittivät muuttaa sekavan molotuksen ymmärrettävään ennustuksien muotoon.
Mutta ajastaan Paavali luopui siitä toiminnasta seurakunnassa.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Mitä väliä jollain puheilla on ymmärsi niitä vai ei jos uskon ydin on amerikan homojen herjaaminen. Sen jokainen tajuaa mistä on kyse. Siitä miten iljettäviä otuksia homot ovat, mutta ei kukaan voi tietää mistään soperruksista mikä idea niissä on.
- Anonyymi
Onko sulla jokin homofobia, kun siitä jokaisessa viestissäsi puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jokin homofobia, kun siitä jokaisessa viestissäsi puhut?
Etkö tajua, että amerikan homojen herjaaminen on tämä päivän uskoa.
Onko jäänyt jotain huomaamatta?
- Anonyymi
Mihin aloittaja perustat tietosi? Mikä on tietolähteesi?
Ei kaiketi oven sulkeutuessa, sen väärälle puolelle jäävät ole tietolähteesi mukaisia?
Esilleottamasi tekstikohdan asiayhteys alkaa jo aiemmista jakeista.
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. ( Matt 7)
Ja rinnakkaisessa tekstikohdissa Luukkaan mukaan on kirjoitettu.
24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25 Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26 Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28 Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos. ( luuk 13)
Herää kysymys.
Kenet Jeesus tuntee? Keitä ovat kaidan, elämään vievän, tien kulkijat?
Onko sinulla aloituksen tekijä vastausta tähän kysymykseen?
Pelastuksen eavnakeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - AnonyymiUUSI
Aloituksessa mainitut voimalliset teot odottavat vielä tekijää. Siinä sanotaan että tehdään voimallisia tekoja. Ei että yritetään tai että valehdellaan että tehdään.
Joten asia odottaa vielä toteutumista tulevaisuudessa.
Ei ole tämän päivän juttu.- AnonyymiUUSI
Koko alkuseurakunta joutui antikristuksen valtaan ja sen taru päättyin noin 70 jKr.
Eihän tämän selvemmin voi enää asiata ilmaista.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko alkuseurakunta joutui antikristuksen valtaan ja sen taru päättyin noin 70 jKr.
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Jeeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista, joilta puuttuu fyyysinen ruumis, ja niistä uusista väkevistä julistajista, jotka toimivat Jeesuksen nimissä, mutta ovat vääriä profeettoja.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista, joilta puuttuu fyyysinen ruumis, ja niistä uusista väkevistä julistajista, jotka toimivat Jeesuksen nimissä, mutta ovat vääriä profeettoja.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2] - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, henkijeesuksista, joilta puuttuu fyyysinen ruumis, ja niistä uusista väkevistä julistajista, jotka toimivat Jeesuksen nimissä, mutta ovat vääriä profeettoja.
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.Voisitko vastata sinulle esittämiini kysymyksiin, 2025-05-14 18:42:38 kommentissa.
Mihin aloittaja perustat tietosi? Mikä on tietolähteesi?
Kenet Jeesus tuntee? Keitä ovat kaidan, elämään vievän, tien kulkijat?
Onko sinulla aloituksen tekijä vastausta tähän kysymykseen?
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matt.7
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Kirjoitit:
>> Eihän tämän selvemmin voi enää asiata ilmaista. >>
Voi toki ilmaista.
Tämä esilleottamasi tekstikohta on vain pieni osa siitä selvästä kokonaisuudesta, minkä Herra Jeesus tuo ilmi.
Kysymys on siitä, että onko "ilmaisu" ihmisen omaa omaa "ilmaisua", vaiko Herran Jeesuksen vuorisaarnan kokonaisuuteen perusta totinen ilmoitus.
Siinä on ero aloituksen tekijän ja Herran Jeesuksen ilmoitusten välillä.
Jeesus ilmaisee vuorisaarnassa sen, että miksi te huudatte ..
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. ( Matt 7)
44 sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.
45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
46 Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
( Luuk 6)
Jos silmä on viallinen, niin on sydänkin väärämielinen.
40 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi; täysin oppineena jokainen on oleva niinkuin hänen opettajansa.
41 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
42 Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.
( Luuk 6)
Tästä johtuu ero Jeesuksen ilmaisun ( Mitä Hän sanoo ) ja ihmisen ilmaisun, joka ei tottele Jeesuksen sanoja välinen ero.
" Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?"
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- AnonyymiUUSI
Aloittaja odottaa milloin ihmeiden tekijät tulee.
- AnonyymiUUSI
Parhamit ja Olsenit on niitä pahimman luokan eksyttäjiä. Kovia homoja kumpainenkin guru.
Matt. 24:11
Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. [Room. 16:17; 1. Tim. 4:1; 2. Piet. 2:1; 1. Joh. 4:1]
- AnonyymiUUSI
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2] - AnonyymiUUSI
Väärät profeetat
15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
16 Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.
17 Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.
18 Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä. [Jaak. 3:12]
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. [Matt. 3:10+]
20 Hedelmistä te siis tunnette heidät.
21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. [7:21-23: Luuk. 6:46, 13:25-27 : Hoos. 8:2; Matt. 25:11]
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, laittomuuden tekijät!' [Matt. 13:41,42, 25:12,41]- AnonyymiUUSI
Hörhöt luulee, että pelkät henget ja henki-ilmiöt heitä vie taivaaseen.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hörhöt luulee, että pelkät henget ja henki-ilmiöt heitä vie taivaaseen.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.Hihhuliporukoihin ei kannata sotkeentua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hihhuliporukoihin ei kannata sotkeentua.
Hihhulit ovat perisynnin vallassa.
1. Moos. 3:22
Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
- AnonyymiUUSI
Äskeisessä radion jumalanpalveluksessa kerrottiin, että eräässä amerikkalaisen lut.seurakunnan jumalapalvelus on lähellä helluntailaisuutta!
- AnonyymiUUSI
Azusinkatu oli paikallinen punaisten lyhtyjen katu, ei siellä ollut yhtään oikeata kristityä.
Lustetta se on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Azusinkatu oli paikallinen punaisten lyhtyjen katu, ei siellä ollut yhtään oikeata kristityä.
Lustetta se on.Parhamin "jumala" oli epäjumala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin "jumala" oli epäjumala.
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.
Parhami oli antisemitisti. Vihasi juutalaisia ja piti valkoisten miesten ylivaltaa oikeata.
Kuului vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan.
Piti nuorta juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on eksyttäjä, ei hyväksy Jeesuksen ristin sovitusta. Pilkkaa armon Henkeä.
Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Luottaa likaiseen omaan pyhyytensä! - AnonyymiUUSI
Jer. 29:8
"Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako keskuudessanne olevien profeettojen ja ennustajien pettää itseänne! Älkää uskoko unia, joita he teille kertovat.
Matt. 24:23
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.
Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. [Joh. 7:27]
Mark. 13:21
"Jos joku sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Katso, Messias on tuolla', älkää uskoko. [Luuk. 17:23]
Joh. 10:37
Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13] - AnonyymiUUSI
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]- AnonyymiUUSI
Salkussa on rukousliinat ja konvehtirasiat ja valmiiksi kirjoitetut testamenttilomakkeet.
- AnonyymiUUSI
Kaikista idioottimaisimmat herjaakat.
- AnonyymiUUSI
Uutispodcast: "Hamasin tuhoaminen on slogan, ei suunnitelma" – onko Gazan sota umpikujassa? Israel antoi tällä viikolla evakuointimääräyksen ja viimeisen varoituksen Gazan pohjoisosiin ja teki iskun, jossa on kuollut ainakin lähes 60 ihmistä.
Täyttä ihmisoikeus laissa sotarikoksien ja kansanmurhan tunnumerkit Vieläpä tappavat nälkään.
Jumala ei katso henkilöön! Kuka venyttää moraalia ja Jumalan lakia?- AnonyymiUUSI
Israel toteuttaa Jumalan suunnitelmaa.
Kaikki luvatun maan alueet pitää valloittaa, jotta Jeesus voi palata sinne kuninkaaksi.
- AnonyymiUUSI
Enkelitkin tappoi eri sodissa satoja tuhansia Israelin vihollisia.
- AnonyymiUUSI
Daavid oli Jumalan mielen mukainen mies.
2. Sam. 8:5
Kun Damaskoksen aramealaiset tulivat auttamaan Soban kuningasta Hadadeseria, Daavid löi heidät ja surmasi kaksikymmentäkaksituhatta miestä.- AnonyymiUUSI
Netanjahu on tämän ajan profeetta Elisa.
1. Kun. 19:17
Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221