että herätys on alkanut 24 helmikuuta.
Ojaresko sen tietää, kun on muutenkin hukassa; äärikarismaatikot huseeraavat tv7: lla...ei jumalallista järjestystä. Ei ole hyvä asia, että yksi perhekunta hallinnoi tv kanavaa, etenkin, mun on selkeästi mähtävissä, että hengellinen arviointikyky on varsin puutteellista. Niinpä TV 7: lta tulee nisua ja lustetta.
Rukoukseni on, ett. Puhdistus kävisi tuossakin kanaavassa. Jos ei, niin Herra antaisi maahan yhden terveen, raittiin TV kanavan.
Niin, samalla myös terveen radiokanavan; Radio Dei voisi llpettaa katolisen hehkutuksen, ja Rostamo voisi ihan itse mennä aukomaan "pyhiä ovia" Vatikaaniin, joista kanavalla puhuu (kuuntelijamatkat). Katolista varttia ym.
Kanava välillä kuin rock kanava....ja nyt vielä mm. Laajasalo saa olla äänessä; onhan tuo Sanan vesittäjä jo nähty ja kuultu.
Muuten, vielä eräs huomio; miksi useat miesartistit laulavat naismaisesti?
Vinkumista, että ääni lähes häipyy....kaukana miesmäisestä äänestä.
"Radio Dei on uudestisyntynyt" toistetaan päivittäin.....rienaamista.
Ojares ilmoitti
Anonyymi-ap
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa se epigriisistä selviää.
- AnonyymiUUSI
Selviää kaikki aikanaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301