Onko kuvaa? Tuntomerkkejä, joka saatu kiinni?
Mummojen pyörähakkaaja
23
148
Vastaukset
- Anonyymi
Toisessa ketjussa mainitaan nimi ja syntymäaika?! Koita google kuvahakua!
- Anonyymi
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011233054.html
muuta pois hullusta paikasta- AnonyymiUUSI
Minkä värinen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värinen ?
Ai täältä on poistettu keskustelu tuosta aiheesta? Sama keskustelu löytyy foorumista, joka on erikoistunut henkirikoksen tekijöihin ym. rikoksiin. Sen foorumin nimeä täällä ei voi mainita, kun heti viesti moderoidaan. Tämän tekijän nimi on julkista tietoa ja etelänaapurista lahden takaa. Kuvan perusteella syntyperäinen paikallinen.
- AnonyymiUUSI
Geneettisesti suomaalainen
- AnonyymiUUSI
Geneettisesti Suomen sukuinen.
- AnonyymiUUSI
Minä luulin että Priit on naisen nimi. Eipäs olekaan.
- AnonyymiUUSI
Sukunimi Tubli. Virolainen nimi ja naamakirjan profiilissa oli Viron lippu kuvattuna.
- AnonyymiUUSI
Tubli
- AnonyymiUUSI
Ovatko ne poliisin tekemät vangitsemishakemukset julkista kamaa! Näköjään ovat, kun joku toimittaja on sen tännekin pystynyt tuomaan julki!
Ja tosiaan, täällä nyt sitte yks, "varmaankin sellainen kaikista asioista hyvin perillä oleva taho", tulee kyselemään, että onko saatu kiinni!
Kuvakin pitäs olla tarjolla!
Voi että!
Se on vähän sama kuin yhdessä lehdessä tähän hakkaajasta kertovaan uutiseen oli kommentoitu, että silminnäkijöiden pitää kuvata kun paikalle sattuvat!
Kuvaa, älä vaan soita 112, tai jos olet kykenevä mene estämään pahoinpitelyä.
Nykyään toi silminnäkijäkin on relevantti vasta jos sillä on valokuvat ja videot messissä!
Paska mitä paskaa! - AnonyymiUUSI
Joku ihmetteli, miksi on poistettu joku edellinen aloitus...
Mahtoiko olla just toi henkilötietojen julki tuominen!- AnonyymiUUSI
Jos pidätetyn henkilötiedot on julkisia, niin miksi ei voisi julkaista täällä? Vai pitääkö mummojen hakkaajaa vielä suojella maineen menettämiseltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos pidätetyn henkilötiedot on julkisia, niin miksi ei voisi julkaista täällä? Vai pitääkö mummojen hakkaajaa vielä suojella maineen menettämiseltä?
Niin ja mitäpä niilllä nimi- ja nssmatiedoillq.
Saahan Suomessa asua kerrostaloissakin nimettömästi ja häiriköidä päihteissään tai vieraspaikkakuntalaisena väliaikaisasuhana niin paljon kuin haluaa!
Meinaatko ruveta pitämään laitonta hlötietorekisteriä tällä palstalla?
Minä en tuon tyypin nimellä tai naamakuvalla tee mitään! Kysytkö hyökkääjältä et sunkas sinä ole sen ja sen niminen! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan Suomessa asua kerrostaloissakin nimettömästi ja häiriköidä päihteissään tai vieraspaikkakuntalaisena väliaikaisasuhana niin paljon kuin haluaa!
Minä en tuon tyypin nimellä tai naamakuvalla tee mitään! Kysytkö hyökkääjältä et sunkas sinä ole sen ja sen niminen!Väliaikaisasujana. Naamakuvalla.
Noita anonyymeja riittää! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ensiarvoisen tärkeää olis se, että noi asukasluetteöon tiedot taloissa olis kunnossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tuon tyypin nimellä tai naamakuvalla tee mitään! Kysytkö hyökkääjältä et sunkas sinä ole sen ja sen niminen!Jos nukkuisit pääsi selväksi ensin ja koitat sitten uudestaan selittää jotain?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nukkuisit pääsi selväksi ensin ja koitat sitten uudestaan selittää jotain?!
Hei. Mä kirjoitan kuule virtuaalinäppiksellä. Et siitä noita typoja.
Ja sinulla ei sitte oo hlötietirekisteriasioista mitään ymmärrystä.
Mitä sillä nimitiedolla ja naamakuvalla tekee. Meinaatko ruveta omalle koneelle keräämään galleriaa ja sitte tutkit sitä kertaillen niin että pystyt tunnistamaan jos vastaan tulee ja mitä sä sitte teet....
Ootko joku paikallinen roadmääään!
Sitä paitsi netissä on saitteja jonne em tietoja kerätään, jopa kadonneiden ihmisten hakuilmoituksista ja täysin tökerösti kommentoidaan solvaten niiden julkaisujen alle.
Joo roadmäään putsaa kadut turvallisiksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain jotain jotain.
Selitä itte. Onks paljokin tietoo? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että mulla on selvempi pää kuin sulla ja enemmän tietooo...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Mä kirjoitan kuule virtuaalinäppiksellä. Et siitä noita typoja.
Ja sinulla ei sitte oo hlötietirekisteriasioista mitään ymmärrystä.
Mitä sillä nimitiedolla ja naamakuvalla tekee. Meinaatko ruveta omalle koneelle keräämään galleriaa ja sitte tutkit sitä kertaillen niin että pystyt tunnistamaan jos vastaan tulee ja mitä sä sitte teet....
Ootko joku paikallinen roadmääään!
Sitä paitsi netissä on saitteja jonne em tietoja kerätään, jopa kadonneiden ihmisten hakuilmoituksista ja täysin tökerösti kommentoidaan solvaten niiden julkaisujen alle.
Joo roadmäään putsaa kadut turvallisiksi.Vankilassa istuvat kovikset ovat kuulemma kärkkäitä saamaan tietoonsa tietyn tyyppisten rikosten tekijöiden nimet ja naamakuvat. Jaa, miks...
Mitä välii, rikoksentekijä rupeaa "oikeuden" käsikassaraksi... linnakundien roadmäääänit... semmosta alamaailman meininkiä...
- AnonyymiUUSI
Alottaija käyttää nettiä ja kirjoittelee palstalle.
Mutta aloittaja ei osaa seurata uutisia, ei edes paikallisuutisia.
Onko saatu kiinni.
No, johan se oli kiinni otettuna kun tästä hakkaamissarjasta lehteen tuotiin uutinen!
VAU!
Kaikki tiedetään, mut ei tiedetä mitään! - AnonyymiUUSI
Turkulaiset vajakit vuhdissa
- AnonyymiUUSI
Ainahan ne. Ja niil on kuule tietoo... mahdottomasti tietoo... kaikesta muusta paitsi omista tekemisistään!
Sitte ne on niin tyhmii et ne ei ymmärrä et ketään ei oikeest kiinnosta yhtään. Ne tyhminä vasn jatkaa. En tiedä ketkä olis tyhmempiä kuin nää...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211