Helluntailaisuudessa korostetaan uskonratkaisua, rahauhreja ja halveksutaan pakkovauvakastetta.
En tunne ketään helluntailaista joka olisi tullut uskoon Helluntaina.
Nosta käsi ylös jos sinä tunnet.
Ei taida helluntaihenki oikein workkia.
Helluntaina "uskonratkaisu"
14
136
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa herjataan oikeaa Raamatullista helluntaita omIne kotkotuksineen ja kiekumisineen.
Hellarit pumppaa ihmiseen villitseviä henkiä ja julistavat, että nyt hän otti Jeesuksen vastaan.- AnonyymiUUSI
helpottiko- kun sait jahkata juttuasi....
- Anonyymi
Borat teki helluntaisten kokouksessa uskonratkaisun.
Helluntaimiehet pistivät hurmoshumpaksi sitten.- Anonyymi
Juutalainen Borat meni uteliaisuuttaan Amerikassa helluntailaisten hurmoskokoukseen ja tuli ihan sekavaksi. Meni kokouksen jälkeen hotettiin ja luuli hotellin hissiä huoneeksi, jossa hänen pitää nukkua seuraava yö.
Eikös ne Seinajoen hellarit menneet ylistyskokouksen jälkeen paikalliseen karaokebaariin ja pistivät elämän risaseksi?
- Anonyymi
Ei siinä kovin paljon ratkaisua tarvita kun vain aloittaa herjata amerikan homoja, niin siitä se uskonelämä sitten urkenee. Hieman yksinkertaistettua uskoa mutta sinällään hyvä juttu kun herjaa niin sairaita ja iljettäviä yksilöitä eikä vain huuda tuuleen tyhjänpäiväisiä herjoja.
- Anonyymi
Se hienoa kun helluntailaisuudessa hyväksytään homopastorit ja apostolit.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin hyväksytään, mutta ei tehdä niiden tekoja.
Aivan samoin kuin hyväksytään amerikan homojen herjaajat, mutta ei tehdä heidän synnillisiä tekoja. - AnonyymiUUSI
vaivaako se sinua? Puristaako nuppia- sana homo?= Tuossa oli rippikirkossa ja pappi puhui nuorille sateenkaari- juttuja, eikä se minua haitannut.
Onko sinulla lapsia, vai oletko vielä räkänokkaisten ikäluokassa?
Jos sulle syntyisi perheeseen poikavauva- kasvaa ja hokaat, että ei olekaan hetero.
Tapatko hänet? Eli elätkö uskosi todeksi? Mietihän sitä.
Minulla on vielä kovasti nuori- kasvamassa, vielä alaluokkaa käyvä.
Luuletko, että jos hän murrosiän jälkeen on jotain muuta, kuin vaari- luuletko tyhmäpää, että tappaisin lapsenlapsen, kuin sinä vihahengessä vihaat ihmisryhmiä.
Olet itse aika sairas ihminen. Uskovaisuuteen ei kuulu tuollaisuus.
ihmiset kuuluu olla rakkaudenkohteita, vaikka ei olisi uskossa. Jeesus antoi esimerkin...
Anna heille anteeksi jne......
Mutta, sinähän et anna ja vieläpä harhaisen sodomasadun tarinajuttuihin luottaen hengität vääränlaista häkää nenääsi ja kasvatat vihaa- ymmärtämättä mitä Raamattu puhuu... ko. asian- ääreltä viestiä,,, olet vain uskonnollisuuden yleisuskon sokeuttama aasi
Lue kirjoituksia aivan ite- ja päättele sitten, älä seuraa mussutuksien harhaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vaivaako se sinua? Puristaako nuppia- sana homo?= Tuossa oli rippikirkossa ja pappi puhui nuorille sateenkaari- juttuja, eikä se minua haitannut.
Onko sinulla lapsia, vai oletko vielä räkänokkaisten ikäluokassa?
Jos sulle syntyisi perheeseen poikavauva- kasvaa ja hokaat, että ei olekaan hetero.
Tapatko hänet? Eli elätkö uskosi todeksi? Mietihän sitä.
Minulla on vielä kovasti nuori- kasvamassa, vielä alaluokkaa käyvä.
Luuletko, että jos hän murrosiän jälkeen on jotain muuta, kuin vaari- luuletko tyhmäpää, että tappaisin lapsenlapsen, kuin sinä vihahengessä vihaat ihmisryhmiä.
Olet itse aika sairas ihminen. Uskovaisuuteen ei kuulu tuollaisuus.
ihmiset kuuluu olla rakkaudenkohteita, vaikka ei olisi uskossa. Jeesus antoi esimerkin...
Anna heille anteeksi jne......
Mutta, sinähän et anna ja vieläpä harhaisen sodomasadun tarinajuttuihin luottaen hengität vääränlaista häkää nenääsi ja kasvatat vihaa- ymmärtämättä mitä Raamattu puhuu... ko. asian- ääreltä viestiä,,, olet vain uskonnollisuuden yleisuskon sokeuttama aasi
Lue kirjoituksia aivan ite- ja päättele sitten, älä seuraa mussutuksien harhaa>>>>Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: >>>>>>ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta >>>>>>>
kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.<<<<<<<
>>>>>>>> He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja >>>>minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.<<<<<
(Hes 16:49-50)
- AnonyymiUUSI
aloittajalla ei muisti pelaa, eikä järki juokse, jauhvaa vuosia omaa tyhjänpään hokemia.
Helluntalaisuus- raha, jne.
Etkö parempaan pysty? Vipottaako uskovaisuus- eikös ole vapaa Suomessa ajatella kukin, mistä tykkää.... Onko pakko olla putkinäköinen tollottaja- AnonyymiUUSI
Ei Suomessa saa ajatella muuta kuin mitä idiootti isoveli suvaitsee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Suomessa saa ajatella muuta kuin mitä idiootti isoveli suvaitsee.
Tekikö rippipappi ihan itse ratkaisun kun käänsi cresentin piian mökille!?
Mitähän muuta ratkaisivat, varmaan ristikoita, eikö ?! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekikö rippipappi ihan itse ratkaisun kun käänsi cresentin piian mökille!?
Mitähän muuta ratkaisivat, varmaan ristikoita, eikö ?!Sodomiittikäkätys vikisee taas tuskaansa
Se puhuu aina rippipapista
- AnonyymiUUSI
Monessa uskonlahkossa on epätervettä henkivaltaa.
Kannattaisi katsoa peiliin.
Voidaan puhua myös uskonnon uhreista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221