Käydä minun Facebookissa, whatsupissa, linkedissä enkä missään muuallakaan. Antaa nyt ilmaiseksi tietosi suuryrityksien tekoälykehitykseen eikä ole tietoa mihin ne lopulta päätyvät. Ethän antanut, se on helppo estää. Aikaa toukokuu 2025 loppuun.
En antanut Metlaan tekoälykehitykseen lupaa
Anonyymi-ap
4
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten luvan voi kieltää?
- AnonyymiUUSI
Minä menin iltasanomien sivun kautta ja kunkin sovelluksen kautta ( instagram , face jne). Kun teki facessa, samalla kielsi whatsupissa, taitaa olla samaa. Puljua. Kaikista tuli viesti sähköpostiin, että onnistui ja "kunnioittivat valintaani"
Tuosta on uutisoitu paljon iltapäivälehdissä.
- AnonyymiUUSI
Minä annan ich kommen
- AnonyymiUUSI
Kommen on suomeksi tulla, ei antaa. Ich gebe= minä annan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174