Oon päättänyt et elän 2-4 vuotta, jonka jälkeen minulla pitäisi olla tarpeeksi rahaa kasata joku kaasunaamio hökötys, jos en kuple huonoihin elintapoihin ja energiajuomien ylikulutukseen ennen sitä. Minulla ei ole tarvetta elää yli 30v, koska minulla ei ole tulevaisuuden suunnitelmia, lapsia, vaimoa, tai mitään mikä olisi niin merkittävää että muuttaisi mieleni. Minä kuolen hyvillä mielin rauhallisesti ja turvallisesti oman eutanasiakäden kautta, kun aika on sille valmis. En koe että haluaisin kokea mitään erityistä, oon turtunut siihen että elämä ei tunnu miltään tai on täysin turhaa kipua. Minusta tämä on hyvä ratkaisu kaikkien osapuolien kannalta, sillä en näe itselläni minkäänlaista tulevaisuutta, jota lähteä rakentamaan kenenkään kanssa..💔
En mä tuu kolmeakymppiä näkeen
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Osta koira Nakkikoira on symppis. Se puhuu sulle ja sä voit puhuu sille.
- Anonyymi
Ja kohta kuitenkin taas jatkat häiriköintiä entiseen tapaan
- AnonyymiUUSI
Saat korkeintaan kortin jossa kerron tunteistani tunteja ennen kun lähden täältä sit 2-4v pääst.
- AnonyymiUUSI
Sveitsissä on käytössä avustettu itsemurha ja Alankomaissa myös. Sinne vaan jos alkaa siltä näyttämään.
- AnonyymiUUSI
Oi oi, älä edes leikilläsi uhkaile tuollaisella. Olet arvokas. Elämälläsi on merkitystä ja se on suuri lahja. Se noin sata vuotta menee äkkiä. Usko pois. Kaikkea hyvää!
- AnonyymiUUSI
Alle 30 vee ei vielä tiedä paljon elämästä ja siihen kuuluu taostelu. Periksi ei anneta. Sulla on täällä joku syy, miksi tänne halusit tulla. Kyllä sä ehdit kuolemaan sitten kun sen aika on. Ole utelias elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251