2Kor 12:2-4:
"Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää. Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää- temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua."
Tempaus näyttelee pääroolia monissa seurakunnissa.
Tempausoppeja ja profetioita tulee jatkuvasti mutta niistä ei ole lupa puhua Raamatun mukaan.
Onko kolmas taivas jo olemassa ?
Tempaus on jo tapahtunut
39
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ilm 22:18:
"Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;" - Anonyymi
Paavali kerskaa tuossa itsestään ja vaatii pitämään totena valheitaan ikään kuin valheet ihmeistä toisivat hänelle arvovallan Jeesuksen edustajana maan päällä.
Röyhkeä ukko!- Anonyymi
Sinä olet valheen vallassa eikä Paavali.
MrHyvis kirjoitti:
Valehtelet taas, kuten sinun kuuluukin.
Tämä siis tuolle Paavalin pilkkaajalle
- Anonyymi
Vitsaukset tulevat Jumalan rangaistuksina
Ps 89:32: "Niin minä rankaisen vitsalla heidän rikoksensa ja heidän pahat tekonsa vitsauksilla;"
Ilm 9:18: "Näistä kolmesta vitsauksesta sai kolmas osa ihmisiä surmansa: tulesta ja savusta ja tulikivestä, jotka lähtivät niiden suusta."
Ilm 18:4: "Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa." - Anonyymi
Eriseuraiset lahkot eksyttävät väkevästi.
- Anonyymi
Ei siinä noin sanota.
- Anonyymi
Job 12:16: "Hänen on väkevyys ja ymmärrys; hänen on niin eksynyt kuin eksyttäjäkin."
Eksyneet ja eksyttäjät. - Anonyymi
Dan 9:15: "Ja nyt, Herra, meidän Jumalamme, joka toit kansasi pois Egyptin maasta väkevällä kädellä ja teit itsellesi nimen, niinkuin se vielä tänä päivänä on: me olemme syntiä tehneet ja olleet jumalattomat."
Ilm 5:2: "Ja minä näin väkevän enkelin, joka suurella äänellä kuulutti: "Kuka on arvollinen avaamaan tämän kirjan ja murtamaan sen sinetit?""
Ilm 18:21: "Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä"." - Anonyymi
Jumala ei valehtele eikä eksytä.
Hänen Sanansa on totuus eikä ihmisten sanat.- Anonyymi
Paavali ei ole mikään Jumala, vaanTarsolainen murhamies, joka joutui käyttämään valheita selvitäkseen murhasta.
oom. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei ole mikään Jumala, vaanTarsolainen murhamies, joka joutui käyttämään valheita selvitäkseen murhasta.
oom. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.Valehtelet taas. Paavalia syytettiin valehtelijaksi juutalaisten toimesta.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Valehtelet taas. Paavalia syytettiin valehtelijaksi juutalaisten toimesta.
Jeesusta, Paavalia ja kristittyjä vastaan hyökätään ja joutuivat maksamaan siitä jopa kuolemalla.
- Anonyymi
Pitää tuntea sen ajan kirjalliset käytännöt.
Paavalin puheet on sen ajan illuusioita joita kerrottiin ihmisten rohkaisuksi. Mielikuvien kirjoittaminen ikäänkuin todellisina oli ihan yleistä siihen aikaan.
Ei kukaan ihminen ole mennyt mihinkään taivaaseen. Ihmiset menee kuoltuaan Tuonelaan.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.- Anonyymi
Kyse on kolmannesta taivaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on kolmannesta taivaasta.
Kolmannet taivaat ja valaistumiset pikkuhiljaa tulii Hindujen opeista.
On vain Jumalan taivas, jossa Jumala ja Jeesus ovat. Ei sinne ole ihmisillä mitään asiaa.
Saatana korotti itsensä taivaaseen, mutta huonosti kävi.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmannet taivaat ja valaistumiset pikkuhiljaa tulii Hindujen opeista.
On vain Jumalan taivas, jossa Jumala ja Jeesus ovat. Ei sinne ole ihmisillä mitään asiaa.
Saatana korotti itsensä taivaaseen, mutta huonosti kävi.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Ei ihmiset mene mihinkään taivaaseen, eikä mitään maan päällä ollutta paratiisia ole enää olemassa. Ne on pelkkiä illuusioita, mitkä kuului sen ajan kirjallisuuteen mennä taivaaseen.
Jeesus tulee taivaasta takaisin maan päälle. Ihan samalla tavalla kuin taivaaseen kerran nousi.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Ei ihmiset mene mihinkään taivaaseen, eikä mitään maan päällä ollutta paratiisia ole enää olemassa. Ne on pelkkiä illuusioita, mitkä kuului sen ajan kirjallisuuteen mennä taivaaseen.
Jeesus tulee taivaasta takaisin maan päälle. Ihan samalla tavalla kuin taivaaseen kerran nousi.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.Ilm. 22:12
"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan.
- Anonyymi
helpottiko porukaa, kun kukin sai hökeltää, että on ikäänkuin oikeassa ja muut pitää kuunnella
- Anonyymi
Jumalan Sana ei ole hökellystä.
Hökeltäjät ovat väärät profeetat ja eksyttäjät. - Anonyymi
"Sinun vanhurskautesi on iankaikkinen vanhurskaus, ja sinun lakisi on totuus.
Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti."
Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa."
Kadonnut on totuus.
🚮🗣️🫣🤷 - Anonyymi
Tit 1:1:
"Paavali, Jumalan palvelija ja Jeesuksen Kristuksen apostoli Jumalan valittujen uskoa ja sen totuuden tuntemista varten, joka on jumalisuuden mukainen,"
Tit 1:2:
"Apostoli sen iankaikkisen elämän toivon perusteella, jonka Jumala, joka ei valhettele, on luvannut ennen ikuisia aikoja-"- Anonyymi
Saulus Tarsolainen oli murhamies ja valehteli nimentä Paavaliksi ja piilotteli ulkomailla kymmenen vuotta, ettei olisi saatu kiinni murhasta, mahdollisesti useasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus Tarsolainen oli murhamies ja valehteli nimentä Paavaliksi ja piilotteli ulkomailla kymmenen vuotta, ettei olisi saatu kiinni murhasta, mahdollisesti useasta.
Paavali ei ole Karitsan apostoli.
lm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Jeesus opetti oikeille apostoleilleen, ystävilleen, kaiken mahdollisen eläissään.
Mitä siihen on jälkikäteen lisätty, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus opetti oikeille apostoleilleen, ystävilleen, kaiken mahdollisen eläissään.
Mitä siihen on jälkikäteen lisätty, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.Factatietoa:
Paavali ei ole Jeesuksen ystävä. Eikä Karitsan apostoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Room 11:13:
"Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,"
Kristityt pitävät Paavalia Jumalan kutsumana apostolina.
Paavalia vainottiin ennen ja tänä päivänäkin.
Monet uskosta luopuneet hyökkäävät Paavalia vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room 11:13:
"Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,"
Kristityt pitävät Paavalia Jumalan kutsumana apostolina.
Paavalia vainottiin ennen ja tänä päivänäkin.
Monet uskosta luopuneet hyökkäävät Paavalia vastaan.Paavalin omia ylistyksiä julistaa itsensä pakanoiden apostoliksi. Epäluotettava mies.
Oikeat Jeesuksen seurassa eläneet apostolit olivat Jeesuksen valitsemia oikeita pakanoiden apostoleita.
Heidät Jeesus käski ja valtuutti kastamaan kaikki kansat, omikseen ja opettaa heille käskyt.
Heidän kanssa Jeesus lupasi olla maailman loppuun asti.
Paavali ei siihen porukkaan kuulunut.
Matt.28:16-20
- Anonyymi
"Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;"
Jumalan Sana = Vanha Testamentti + Uusi Testamentti. - Anonyymi
Hepr 12:5:
"ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;"
Hepr 13:22:
"Minä pyydän teitä, veljet: kestäkää tämä kehoituksen sana; sillä lyhykäisesti minä olen teille kirjoittanut."
Kun Jumalaa kehoittaa niin älä halveksi sitä. Suomisen Ollin tempaus oli jo vuonna 1942. Siitä on tehty elokuvakin.🎥🎞️📽️📺
- Anonyymi
Paavali oli taitava valehtelija.
Ensimmäinen Jesuiitta, tarkoitus pyhittää keinot:
Paavali kirjoitti Korintossa ollessaan tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Oli Rooman kansalainen. Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei näytetty Korinttolaisille.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä. - Anonyymi
Ap. t. 22:27
Komentaja tuli paikalle ja kysyi Paavalilta: "Oletko todella Rooman kansalainen?" Kun Paavali vastasi myöntävästi.
Rooman kansalaisuus tarkoitti samaa asiaa kuin Rooman mafian jäsenyys.
Lupa tappaa vallankaappausta suunnittelevia Juutalaisia.- Anonyymi
Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja oli Rooman kansalainen. Paavali kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan varakkaan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.
Teltan tekemiset ainoana tulolähteenä oli pelkkiä peitetarinoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja oli Rooman kansalainen. Paavali kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan varakkaan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.
Teltan tekemiset ainoana tulolähteenä oli pelkkiä peitetarinoita.Jeesuksen kohtaama rikas nuorukainen saattoi olla juuri tuo Saulus Tarsolainen?
- Anonyymi
Ja tämä on tuomio: valo on tullut maailmaan, mutta ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valoa, sillä heidän tekonsa olivat pahoja.
- Anonyymi
Uskosta luopuneet ovat luopioita.
1Tim 4:1:
"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja"- Anonyymi
Helluntailaisuus on yhteyttä henkivaltoihin ja villitsevät hurmoshenget pitävät ihmisiä lujassa otteessa, mistä on vaikea päästä irti.
Jotkut ovat siinä onnistuneet menemällä oikeaan kristilliseen kirkkoon ehtoolliselle ja tunnustaa sillä syntisyytensä ja anoa armoa siihen asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214