mikä vetää puoleensa..jälleen kerran 🫵🏻😘en taas saa ajatuksiani pois sinusta. Ja minulle riittäisi pelkästään ystävyys. Kun muuta en usko että saisin.
Naiselle T
Sinussa on jokin magneetti
13
441
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset ota suoraan yhteyttä?
- Anonyymi
Olen jotain viestiä laittanut, mutta taisin senkin ryssiä. En uskalla enempää..jos häntä kiinnostaa niin hänen vuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jotain viestiä laittanut, mutta taisin senkin ryssiä. En uskalla enempää..jos häntä kiinnostaa niin hänen vuoro.
Ei noita vuoroja kannata miettiä. Uskallat jos on halua tarpeeksi.
- Anonyymi
Millä naisen nimi alkaa?
- Anonyymi
T kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T kirjain
Tiialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiialle
😍😍😍
- Anonyymi
Tässä se tuli taas minkä olen huomannut sinusta. Leikit vaan. Ei naisena kovin imarreltu olo tule jos on miehen ajatuksissa eikä mies tee mitään konkreettista. Miehet ajattelee naisia aina...
- Anonyymi
Sitten vasta kun löydät uskon itseesi, meidän juttu voi edetä. Siitä se on kiinni ollut kun et tiedä mitä haluat 😘
- Anonyymi
Niin sinussakin sama juttu täälläkin. Pattitilanne en usko että riittäisin sinulle.
- Anonyymi
Ap et uskalla laittaa sille viestiä ja häiritä koska tiedät oikeasti ettei se ole kiinnostunut. Mutta et halua myöntää itsellesi vaan jatkaa kuvitelmia. Et uskalla laittaa viestiä koska tiedät ettei se vastaisi niinkuin haluat
- Anonyymi
Ei ole noin mustavalkoista. Omat pelot taustalla aina jos ei uskalla.sivu
- Anonyymi
Viittaako ap -mäkeen vai viiteen ..llumagneettiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184