Hyi hitto mitä touhua. Vegaaninahka. Eli käytännössä muovia eikä mitään aitoa. Sitten kierrätysroskista tehty lattiamattoja ja pintoja. Suomeksi sanottuna siis sisustat on epäaitoja muovisia ja halvalla tehtyjä .
Kyllä se niin on että aitoa kunnon ilmastoitua nahkaa ei voita mikään.
Sähköautojen vegaaninahat ja roskista tehdyt sisustat
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vegaaninen nahka on yleisnimi keinotekoisille materiaaleille, jotka on valmistettu käyttäen erilaisia kemiallisia ja teknologisia prosesseja. Nämä materiaalit voivat olla peräisin mm. erilaisista raaka-aineista, kuten polyuretaanista, mikrokuiduista, korkista, ananaskuiduista ja muista kasvipohjaisista materiaaleista.
Syötävän hyvää!!- AnonyymiUUSI
Niinpä. Hyhhyh. Kuka tuollaista haluaa autoonsa?
En usko myöskään että niitä joilla mahdollisuus ostaa vaikkapa 100ke auto haluavat sisälle muovipenkkejä?
Minulle se oli täysin ei.
Tilasin hetki sitten ensimäisen sähköautoni ja volvo EX90 jäi pois laskuista heti nahattomuuden vuoksi. Tilasin lopulta ES90 ultra performancen 680hv. Tulee tottakai nappanahat sisälle. Tuskainen aika vain on odottaa kun menee kuulema näillä näkyminen 26 kesään toimitus. Nähtäväksi jää miten elämä tulee sujumaan sähköautolla mutta ehkäpä kaikkeen sitten tottuu.
- AnonyymiUUSI
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! PIETARIN TROLLITEHTAAN UMPISURKEA DISSAUS YRITYS ! ! TRÖÖÖÖÖLLL ! ! VARO TOJO HÖNÖÄ SE PIETARIN TROLLI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! !
- AnonyymiUUSI
Toki voittaa. Minusta hyvälaatuiset tekstiilipenkit ovat paljon paremmat kuin lehmän nahka. Plyysi on ok, alcantara myös, eikä hyvässä huonekslukankassakaan ole juuri vikaa. Nahka on kylmällä kylmä, kuumalla hiostava. Sopii taksiin ja lapsiperheelle helposti puhdistettavana, mutta ei minulle.
- AnonyymiUUSI
Kunnon nappanahka on helppo pitää puhtaana ja on arvokkaan näköinen. Minulla on etu ja takapenkeissä lämmitykset ja myös ilmastoinnit. Ei tule kylmä eikä kuuma.
Tekstiillipenkit on lapsiperheeseen vihonviimeinen valinta tai jos on eläimiä, kaikki karvat kiinni penkeissä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä polttomoottoriautoissakin on paljon kierrätysmateriaaleja. Volvo V70 2,4. Käytetyt nastattomat talvirenkaat kesäkäytössä, takajarrusatulat ja jarrulevyt, katalysaattori. Jakohihna sentään oli uusi, tosin vaihto jäi maksamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331