Mutta silti niin kaukana. Kärsin suunnattomasti siitä että haluat olla minun lähellä muttet silti anna mitään IRL enempää. Miksi teet tätä minulle? Antaisit jotain edes irl
Olet aina niin lähellä
31
346
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
en voi päästää sua mun lähelle saat niin paljon parempaa
- Anonyymi
Miksi sitten olet minun lähellä? Mikä sinussa niin huonoa olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet minun lähellä? Mikä sinussa niin huonoa olisi
no toisin tullessani vaan ongelmia etkä sä muutenkaan kestäis mua mun asenne on ihan ääripää vttu:D.. ei.
- Anonyymi
Puhutko aloittajasetä sille kuvitteelliselle käytetylle naisella kuten tapanasi on julistaa terveesti naisen sexuaaalisuutta reflektoiden. Tosi legittiä onnea
- Anonyymi
Missä mä oon sun lähellä?
- Anonyymi
Siellä
- Anonyymi
Kun oot töissä
- Anonyymi
Kotiasi lähellä vai
- Anonyymi
Huoneistossa ehkä? Löylyä löylyä yytsijä
- Anonyymi
No jos tää mulle ois, niin sanon, että sen takia, koska olen epävarma sinusta/hänestä. Ja en voi tietää, että välittääkö hän oikeasti ja syvästi yms. Se vaikuttaa siltä, että hän välittää oikeasti, mutta en silti voi olla varma, koska ei ihmisistä ikinä tiiä, jos ne vaikka esittää että välittää, mutta oikeasti ei välitä tai jotain muuta vastaavaa paskaa. Se vaikuttaa myös ainakin itellä, että kun tunteet on niin vahvat, että se aiheuttaa jännitystä, ujoutta ja epävarmuutta, että ei tiedä miten päin olla, että ollako lähellä vai kaukana yms.
- Anonyymi
Aivan samoin olisin voinut kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi on varmaan juuri sitä mitä rakkaudeksi kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ajatellaan samalla tavalla tästä asiasta, niin miksi siitä ei sitten voi puhua irl? Ainakin itellä on se, että mulle tunteistani puhuminen on vaikeaa oli kyseessä kuka tahansa ihminen esim. vaikka mun läheisille ja vielä vaikeampaa sellaiselle, jota kohtaan on syviä tunteita. Sitä vaan menee jotenki lukkoon silloin ku pitäisi puhua.
- Anonyymi
Kyllä mä ainakin haluaisin nyt olla sen miehen kanssa😊🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ajatellaan samalla tavalla tästä asiasta, niin miksi siitä ei sitten voi puhua irl? Ainakin itellä on se, että mulle tunteistani puhuminen on vaikeaa oli kyseessä kuka tahansa ihminen esim. vaikka mun läheisille ja vielä vaikeampaa sellaiselle, jota kohtaan on syviä tunteita. Sitä vaan menee jotenki lukkoon silloin ku pitäisi puhua.
Millon vähä semmoinen fibaxet mies ja minä
Oltiin ja ollaan samanmoisia tässä
Sit kuitenkin kumpikin tarvis sen toisen tavoin toimian joka tekis eritavoin ja veis asioita eteenpäin ..
Kaipaan häntä kyllä aina sittenkin kun lähtee maailman ääriin...
Mä en saa sanottua et oli ja on vieläkin mulle
Rakas vaikka isot odotukset hajosikin
Naiselta - Anonyymi
Jaha että sinäkin palstasetä tykkäät siis fleksailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus he eivät halua kuulla näitä tuntemuksia lainkaan, palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha että sinäkin palstasetä tykkäät siis fleksailla?
Tähän tunteiden epävarmuuteen tai epävakauteen siis viittasin kun tätä nk keskustelua tönin eteenpäin kuin kovis koulun pihalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus he eivät halua kuulla näitä tuntemuksia lainkaan, palstasetä
Onhan se niinkin, että mikäli ei ole mitään hyvää sanottavaa on parempi olla tyst
- Anonyymi
En ole edelleenkään varma onko hän mies vapaa vai varattu, niin se jarruttaa. Enkä kyllä tiedä hänen nykyisistä tunteistakaan.
- Anonyymi
Mutta ennenkö tiesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ennenkö tiesit?
Oletin ennen, että oli vapaa, nyt en tiedä tai ole varma tietystä syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ennenkö tiesit?
En ole koskaan ollut varma ehkä vähän pyörittänyt kaikkia kun pelkää oikeita tunteita minuu ja halua sitoutua minuu oikeasti en vie vapauttaan turhaan pelkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ollut varma ehkä vähän pyörittänyt kaikkia kun pelkää oikeita tunteita minuu ja halua sitoutua minuu oikeasti en vie vapauttaan turhaan pelkää
Näinkö sinä palstasetä yrität sen studioelämäsi nähdä? Käkäkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö sinä palstasetä yrität sen studioelämäsi nähdä? Käkäkä
Saiko joku todella uuden oivalluksen vasta nyt? I can feel the blush a bit man
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko joku todella uuden oivalluksen vasta nyt? I can feel the blush a bit man
Ja sitten tämä tällainen ajatusten rypäleterttu, että esim tämä voisi liittyä siihen tai tähän tai tuohon. Anteex mut miten
- Anonyymi
No voi juku palstasetä- et ole siis päässy edes kädestä pitelemään? En ois iha heti arvannu
- Anonyymi
Eikö tätä naisina esiintyvää petofiilia ole kukaan vieläkään lahdannut, voi itku
- AnonyymiUUSI
Myönnetään, että monet aamut menny pilalle kun tätä ei olekaan hoidettu pois tavalla tai toisella myös näiden muiden takia
- AnonyymiUUSI
Toisaalta näissä aloituksessa täällä ja sekoilusta muualla huomaa, että setä on melkoisella downfall spiralilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204