Pysty täysin rakastamaan?
Tiedätkö miksi en sitä
22
276
Vastaukset
- Anonyymi
Koska rakastat mua
- Anonyymi
Toki mutta hän on satuttanut syvästi sanomalla ettei halua olla kanssani. Sitä ei vain unohda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki mutta hän on satuttanut syvästi sanomalla ettei halua olla kanssani. Sitä ei vain unohda
Kuka sanonut niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko sanoa väliin että tuo ei ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen oli syy mutten voinut sitä suoraan sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanonut niin?
No tämä palstaset varmaan itelleen tai jotain. Voimia sulle ne palstan fuusioija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no mutta nämä palstaäijän ajatusapparaatit tai stoorit on sille totta. Koetko ihan aikuisten oikeasti olevasi näiden sen puheenparsien päätähti, josta joku suoltaa katkeilevaa juttua koko ajan? Ryhdistäydy hyvä ihiminen
- Anonyymi
Tykkäät liikaa minusta🤔
- Anonyymi
Koska et ikinä myöntänyt rakkauttasi minuun
- Anonyymi
Onko nämä ns tunneasiat sinulle joku henkisen kovistelun paikka? Aitoa rakkautta? Sivusta
- Anonyymi
Siksi että hän näkee lävitsesi täysin
- Anonyymi
Minäkin näen monen läven läpi.
- Anonyymi
Tottakai rakastat häntä täysillä ja unohdat mut. Niinku oon sanonu mus ei oo mitään ns menetettävää
- Anonyymi
Miksi sanot noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot noin
Koska oon yks iso ongelma. Elämä on mulle yhtä tuskaa yheksänkytä pinnaa ajasta. Mun pää ei ole millään mittarilla terve. Voin huonosti. Näyttäisin naurettavalta hänen kanssa.se mitä tunnen tai mitä hän tuntee, ni se ei vaan riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon yks iso ongelma. Elämä on mulle yhtä tuskaa yheksänkytä pinnaa ajasta. Mun pää ei ole millään mittarilla terve. Voin huonosti. Näyttäisin naurettavalta hänen kanssa.se mitä tunnen tai mitä hän tuntee, ni se ei vaan riitä.
Tiedän ettet ole ihan kunnossa mut jos mä voin auttaa sua
- Anonyymi
Palstan perusteella voi oppia sen, että älä luota keneenkään.
- Anonyymi
Bingo!
- Anonyymi
Voi kuule tuolla muillakin peliareenoilla voi testata, osaan se minäki mairea ja takakiero olla jos itte kerran alottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule tuolla muillakin peliareenoilla voi testata, osaan se minäki mairea ja takakiero olla jos itte kerran alottaa
Siitä saa kivasti lisää sitä luonnekuvaa, omaan pussiin pelaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo!
Miehen ura?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276