Peruuttamatonta puolen vuoden aikana, kun jotenkin koko tilanne muuttui? Hänelle.
Tapahtuiko jotakin
16
393
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikä tilanne muuttui?
- AnonyymiUUSI
Ei ole tapahtunut mitään peruuttamatonta... Odotan vain että sieltä suunnalta tulisi viestiä.
Naiselta😘 - AnonyymiUUSI
Aina se vaara kun lähtee niin voi tulla joku ja jää sille tielle, jollei selkenee se edellinen juttu
- AnonyymiUUSI
Aivan peruuttamattomasti ihastuin.
- AnonyymiUUSI
Ai siihen naiseen?
- AnonyymiUUSI
Sama vastaus mulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai siihen naiseen?
Ei kun mieheen.
- AnonyymiUUSI
Aloit etsiä uutta suhdetta ja löysitkin, kuten näin, mutta et koskaan puhunut minulle.
- AnonyymiUUSI
Taas esiintyy naisena! Miehekkeitä ovat molemmat kiusaajia ovat!
- AnonyymiUUSI
Ei tapahtunut. Rakastan häntä miestä ja kaikki on hyvin. 🤗 anna hänelle aikaa
- AnonyymiUUSI
Vastaan kuin hänelle. Tunteet vyöryivät päälle. Myös ne pahat tunteet. Syytökset minua kohtaan saivat mut kyseenalaistamaan sen, millaisena pidän itseäni. Tuntui että olin valvonnan alla. Minusta puhuttiin sun toimesta eri tahoilla. Olin susta paha ihminen, joka loukkaa muita vain olemalla oma itsensä. Ymmärsin että parempi vain piileksiä ja puolustautua, yrittää selviytyä näiden ikävän ja kaipuun tunteiden kanssa. Haksahdin hetken mielijohteesta, kun luulin että sulle on kaikki kepeää, että et niin välitä. Olin lapsellinen ja liian impulsiivinen. En ole enää. En jaksa enää yrittää järjestää kohtaamisia, kun niihin pääseminen on käynyt entistä vaikeammaksi liittyen omiin velvollisuuksiini. Ja niistä "ylimääräisistä" kohtaamisista seuraisi vain uutta puitavaa ja lisää hankalia tunteita. Siinä jotain, mitä tapahtui.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Tapahtui.
Paljonkin.
Vakavia juttuja.
Mitä siitä? - AnonyymiUUSI
Ei ole mun puolella tapahtunut mitään. Hänestä en tiedä. N To M
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ainakaan. Tunteet on ja pysyy, naiselle tuli jotain.
- AnonyymiUUSI
Se olisi huolestuttavaa ellei mitään tapahtuisi.
- AnonyymiUUSI
Kepeyden tilalle tuli kipeys. Rakastun häneen joka päivä uudestaan, ja se sattuu. Toivoin, että välimatka saisi minut järkiini, "poissa silmistä" ja sitä rataa. Vaan ei.
Kun nähtiin taas, niin... 🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301