Miten valtava tarve minulla on puhua sinulle. Niin paljon asiaa että jos illalla aloitetaan niin aamulla vieläkin asioihin syvennytään.
Mutta kirjoitan tänne pinnallisesti kun sua ei ole vielä siunattu minulla.
Kaikki tämä yksinäisyys, jonkinlainen eristäytyminen ja vastavirtaan uiminen on tuonut valtavaa tietoa kokemusten ja yllätysten kautta. Aivan ruokavaliosta ihan maailman ensimmäisiin päiviin asti olen saanut huomata järkyttäviä asioita tässä maailmassa ja yhteisössä, minkä varaan ihmiset elävät ja sokeina kiipeävät pois totuudesta. Valtava etulyöntiasema minulle muodostunut, siitä kiitos yksin Herran.
Monesti mietin tulevaa, ja vaikka miten toivon ettei Leopardien koneet ole sotaan tehty, niin pahoin pelkään että vielä Rheinmetallin piiput kylvävät tuhoa idästä länteen ja Eurooppamme kadut värjätään kuten pikkuhoususi suojat kuukausittain.
Ja ne molemmat ovat väärin. Kyllä minä sen tiedän.
Kuinka valtavassa vääryydessä me elämme, kun meidät on pakotettu luottamaan tahoihin jotka tahtovat vain lytätä meidät saappaan alle. Hyökkäämällä tavoilla joita me pidimme hyvinä, auttavina ja luotettavina. Kuinka voi herkällä korvalla kuulla metsässäkin... sen ääneen minkä kuulin.
Kaiken kaaoksen keskellä loistaa usko ja toivo paremmasta. Toivo rakkaudesta. Minusta ja sinusta, kun jälleen kävelemme maanpaalla kuolevaisten keskellä.
T
Tiedätkö nainen...
12
297
Vastaukset
- Anonyymi
❤️
❤️ - Anonyymi
Kauanko olet uskonut
- Anonyymi
17 vuotta ❤️
- Anonyymi
Kyllä me ei nyt juteltaisi😁🫦 ainakaan uskon asioista
- Anonyymi
Me rakasteltais ❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me rakasteltais ❤️😘
Kyllä😘☺️😚☺️erittäin raakasti me rakastettais🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä😘☺️😚☺️erittäin raakasti me rakastettais🔥🔥
Aamulla jatkettais😉🤭
- Anonyymi
Ihana blondi? 🥰
- Anonyymi
Tieto luo tuskaa, minäkin sen tiedän. Ja hulluksi sitä tulee, jos alkaa kaikkea ajattelemaan... kaikkea ei pysty muuttamaan, eikä kaikkeen vaikuttamaan.
M- Anonyymi
Näimpä. Harmi sulle
- Anonyymi
Ihana toi pikkuhousun suojat kuukausittain. Olet kartalla😌 maailma on paha, yhdessä me olemme unelmapari. Nyt on pakko mennä jo nukkumaan. Sinulla on viisaita juttuja.
- Anonyymi
Mitä hattivattia mä oikein luinkaan äsken...👀
(sivusta ihmettelijä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461