Ongelmia. Mikset kohtaa IRL mua
En halua sulle
8
327
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tänne hajanaisia viestejä? Kukaan ei tiedä kenelle kirjoitat? Ei se oikeakaan voisi tietää? Mitä järkeä.
- Anonyymi
Katsoin salatut elämät ja siinä sängyssä hapuili petikaveri puukkoa... Otin opikseni siitä. En nähnyt miten se päättyi mutta ei näyttänyt hyvältä.
- Anonyymi
Järkyttävää. 😬 kaikkea mietit kanssa
- Anonyymi
Vältän aina epäystävällisiä ja kieroja ihmisiä. Ei sen tarvi tarkoittaa mitään.
- Anonyymi
On ne ennenkin löytäneet minut kotoota,ne kelle oon sanonut tykkääväni valitettavasti myös ne keille oon sanonut ei!
- AnonyymiUUSI
No jos et voi irl kysyä suoraan niin
- AnonyymiUUSI
Mä haluisin lähettää sun pääähän ja mahanpohjaan nyt viestin, että kaikki on hyvin ja mä vaan kaipaan sua vähän liikaa, et tuntuis luontevalta vaan jotenkin lähestyä? Tajuutko?
- AnonyymiUUSI
Ota yhteyttä suoraan minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174