Kyllä, vieraita.
Heistä on sanottu tämä: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
:/
Nainen, minulle on vieraita tulossa
59
380
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
:/- AnonyymiUUSI
Olisitpa lähettänytkin mulle sanoja.....
Sanoja, jään kaipaamaan....
Ja paljon muutakin.
Kiitos kaikesta rakas!
Pysyt sydämessä ikuisesti....
- AnonyymiUUSI
( ˘︹˘ )
づ ̄3 ̄)づ╭❤️~
(✿◠‿◠)- AnonyymiUUSI
♡ ╱|、
(˚ˎ 。7
|、˜〵
じしˍ,)ノ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
♡ ╱|、
(˚ˎ 。7
|、˜〵
じしˍ,)ノAloittajalle toi kommentti oli enkä kaipaa keltään muulta siihen vastauksia.
Kiitos silti.
Noiden tarkoitus oli kertoa et suukolla toivoisin olevan vaikutus saada :/ aloittaja taas mun kukaksi....
- AnonyymiUUSI
En mä vielä pyytänyt mun tuttujani kyliltä
sun luokse käymään....
Enkä tarkoita mitään uhkaa tolla,
vaan sitä et saisin sanottua sulle puhelimen välityksellä jotain. 💗
Odotin taas turhaan yhtään mitään.
En mä merkitse mitään sulle.
Kai mä sit vaa luovutan.
Tietääpähän valmiiks et en nuku taaskaan.
Varmaan ikinä.
Mut oikein ihanaa yötä sulle.
Kiitos viime yön jutuista,
sain nukuttua- AnonyymiUUSI
Mikä muka on valetta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muka on valetta?
Koko aloitus ketjun koko sisältöineen on seonneen palstasedän kulttia ja sirkusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koko aloitus ketjun koko sisältöineen on seonneen palstasedän kulttia ja sirkusta.
No ei kyllä ole.
Mä en oo aloittaja ja muutama näistä kommenteista on mun....
Ja oo mitä mieltä haluatkaan,
mulle toi aloittaja on tärkeä ja rakas siitä
tai mistään muustakaan huolimatta.
Kultti ja sirkus taitaa olla sun päässäsi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole.
Mä en oo aloittaja ja muutama näistä kommenteista on mun....
Ja oo mitä mieltä haluatkaan,
mulle toi aloittaja on tärkeä ja rakas siitä
tai mistään muustakaan huolimatta.
Kultti ja sirkus taitaa olla sun päässäsi.Sinun kommenttisi sekä olemus ne juuri sitä suurinta sirkusta ja kulttia onkin palstasetä. Sitähän sinulle kaikki yrittävät sanoa. Sinulle mikään maanpäällä ei ole tärkeintä kuin sinä ja sairas itsesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommenttisi sekä olemus ne juuri sitä suurinta sirkusta ja kulttia onkin palstasetä. Sitähän sinulle kaikki yrittävät sanoa. Sinulle mikään maanpäällä ei ole tärkeintä kuin sinä ja sairas itsesi.
Sä oot sekasin!!!!
Ei voi muuta sanoa kun et surullista
kun jonkun elämä on noin kamalaa
että kuvittelee mitä sattuu. - AnonyymiUUSI
Eikö sinulla ole jo alkanut mennä tajuntaan että se yliopiston Veera ei kaipaa sinua? Miksi muuten luulet että on vältellyt sinua ja kadonnut. Siihen on syynsä. Eikä kukaan salimake ole puhunut ympäri. Ihan oma päätöksensä on. ptsdSkitsobunny666 vai mikä se sun nikkisi olikaan palstasetä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole jo alkanut mennä tajuntaan että se yliopiston Veera ei kaipaa sinua? Miksi muuten luulet että on vältellyt sinua ja kadonnut. Siihen on syynsä. Eikä kukaan salimake ole puhunut ympäri. Ihan oma päätöksensä on. ptsdSkitsobunny666 vai mikä se sun nikkisi olikaan palstasetä.
Ei kuule liity muhun millään tapaa noi henkilöt....
Eikä koko aloitukseen....
Mä kirjoitan ihan aikuiselle miehellä tässä aloituksessa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos poistettu kommentti oli sulta mulle niin tiedoksi en nähnyt.
Sitä piti viel sanoo sulle et yritä edes vähän ajatella mitä sontaa selität enneku syyttelet toisia.
Aloitus on mieheltä naiselle, ja vastasin siihen...
Eli miten mä edes oisin jollekin Veeralle kirjoittanut tai oisin se bunny eli mies. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muka on valetta?
Rakkautesi gubbe on esimerkisi valetta muun muuassa.
Se on luomasi valemuisto. Viikon vinkki 🙏 OCD voi sekoittaa muistojasi ja käsitystäsi ympäröivästä todellisuudesta. False Memory ... lapsuustrauma voi esimerkiksi aiheuttaa sivupersoonia. Yleensä miespuoliset traumapotilaast saatavat hakea muiden käyttäytymisestä herkästi omien ongelmien syitä.
Kovimmat palstan "valemuisto" jankkaajat todellisuudessa haluavat sumuttaa kaikkia koska he itse ovat joutuneet kieltämään menneisyytensä ja siihen liityvät negaatiot. He tekevät tätä työtä kulttimaisen tarkasti koska taustalla on oman psyykkeen suojelu.
Jos taustalla on vielä persoonallishäiriötä niin narsistit tekevät tätä myyräntyötään tietoisesti, muista välittämättä. Hakevat oikeutusta ja turvaa sitten tälle sekoilulleen kirjasta jota nyt ei tässä mainita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos poistettu kommentti oli sulta mulle niin tiedoksi en nähnyt.
Sitä piti viel sanoo sulle et yritä edes vähän ajatella mitä sontaa selität enneku syyttelet toisia.
Aloitus on mieheltä naiselle, ja vastasin siihen...
Eli miten mä edes oisin jollekin Veeralle kirjoittanut tai oisin se bunny eli mies.Vaihtuuko sinulla tuo mieli ja hahmo usein siitä, että kuka oli aloittaja? Riitelevätkö nämä hahmot usein? Vähän tuntuu siltä kun ensin vastaat että aikuiselle miehelle kirjoitat ja sitten oletkin yhtäkkiä nainen joka kirjoittaa miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitan ihan aikuiselle miehellä tässä aloituksessa!Minäkin kirjoitan täällä juuri nyt isolle miehelle tässä aloituksessa! Että kuule luulemme että liittyy vahvasti nyt nämä henkilöt aloitukseen.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtuuko sinulla tuo mieli ja hahmo usein siitä, että kuka oli aloittaja? Riitelevätkö nämä hahmot usein? Vähän tuntuu siltä kun ensin vastaat että aikuiselle miehelle kirjoitat ja sitten oletkin yhtäkkiä nainen joka kirjoittaa miehelle.
Lue uusiks mitä kirjoitit just ihan ite....
Ja ei, ei muutu mulla "hahmo" mihinkään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue uusiks mitä kirjoitit just ihan ite....
Ja ei, ei muutu mulla "hahmo" mihinkään.Luin. Eli myönsit juuri sinulla olevan rooli päällä? Eli hahmosi siis on kaksijakoinen - toinen on kirjoittava mies naiselle ja toinen kirjoittava nainen miehelle.
- AnonyymiUUSI
” En mä vielä pyytänyt mun tuttujani kyliltä
sun luokse käymään....
vaan sitä et saisin sanottua sulle puhelimen välityksellä jotain. ” Joo ei kai sekään niin hääviä palstasetä ois uhkailla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitan ihan aikuiselle miehellä tässä aloituksessa!Aikuisena miehenä kirjoittelet tässä aloituksessa, palstasetä? Miten senkin nyt ottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtuuko sinulla tuo mieli ja hahmo usein siitä, että kuka oli aloittaja? Riitelevätkö nämä hahmot usein? Vähän tuntuu siltä kun ensin vastaat että aikuiselle miehelle kirjoitat ja sitten oletkin yhtäkkiä nainen joka kirjoittaa miehelle.
Sinun kannattaa kelata tämä palstasedän monologien hyrrä uusiksi vielä, omiin pakkoajatuksiin jumiin jäänyt piinattu sielu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kirjoitan täällä juuri nyt isolle miehelle tässä aloituksessa! Että kuule luulemme että liittyy vahvasti nyt nämä henkilöt aloitukseen.....
No mutta hyvä jos et isottelevalle miehelle kirjoittele kuitenkaan, palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sun luokse käymään....
vaan sitä et saisin sanottua sulle puhelimen välityksellä jotain. ” Joo ei kai sekään niin hääviä palstasetä ois uhkaillaJoo, kyllä saa olla palstasedän toverit aika epätoivoista porukkaa jos joku niistä lähtee jehovien lailla vaeltamaan oven taakse sanansaattajiksi "pelastavasta" puhelimesta. Sieltä sitten hampaaton palstasetä saarnaisi palstasedän tärkeän pelastavasta voimasta puhelimen välityksellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luin. Eli myönsit juuri sinulla olevan rooli päällä? Eli hahmosi siis on kaksijakoinen - toinen on kirjoittava mies naiselle ja toinen kirjoittava nainen miehelle.
Niin. Onhan tämä palstasetä tämän sinulle ms myöntänyt monta kertaa sanoilla mitä ei ole. Jaksamisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sun luokse käymään....
vaan sitä et saisin sanottua sulle puhelimen välityksellä jotain. ” Joo ei kai sekään niin hääviä palstasetä ois uhkaillaTai edes moittia on a row
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa kelata tämä palstasedän monologien hyrrä uusiksi vielä, omiin pakkoajatuksiin jumiin jäänyt piinattu sielu.
Sinun kannataa vielä kokeilla uudestaan tuota rubikin kuution selättämistä. Se vaatii erilaista lähestymistapaa kuin piippolan painimolskin karvaisen setämiehen selättäminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä saa olla palstasedän toverit aika epätoivoista porukkaa jos joku niistä lähtee jehovien lailla vaeltamaan oven taakse sanansaattajiksi "pelastavasta" puhelimesta. Sieltä sitten hampaaton palstasetä saarnaisi palstasedän tärkeän pelastavasta voimasta puhelimen välityksellä.
Kuka puhuu pelastamisesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka puhuu pelastamisesta?
Poistetussa kommenttissa puhuttiin siitä kuinka on messias ja kuinka asia ja henkilö on erittäin tärkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poistetussa kommenttissa puhuttiin siitä kuinka on messias ja kuinka asia ja henkilö on erittäin tärkeä.
Se kommentti tuskin liittyi siihen joka aloittajalle kirjoitti vaan teihin mustamaalajiin ja ki*saajiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se kommentti tuskin liittyi siihen joka aloittajalle kirjoitti vaan teihin mustamaalajiin ja ki*saajiin.
Se kommentti tai mikään tuskin liittyi mihinkään täällä joka aloittajalle kirjoitti vaan lähinnä teihin mustamaalajiin ja ki*saajiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Foliohattuni kertoo kummia.Olisiko jopa rajojemme ulkopuolinen sotasankari asiallaa täällä meidän sivustollamme?Sellainen kuka ei suomenkieltä edes osaa?
- AnonyymiUUSI
No jospa gubbe käsket kattomaan kalenteriaan uudestaan, tsemppiä sinne.
- AnonyymiUUSI
Asiakirjat pöytään myös tämä moniammatillinen luanneanalyysi jos on kattonu liikaa netflixii ilman chillii. Onpa karkailee
- AnonyymiUUSI
Älä kuvittele jotain tiettyä ihmistä kirjoitusten taakse. Muuten menet samaan kastiin muiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Aikansa kutakin palstagubbe. Etköhän sä ole saanut skitsoilla aivan tarpeeksi muiden kustannuksella surullisen mutta verrattain lyhyen ns elämäs aikana
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ne gupet sieltä selviä kuka on esittänyt
mitäkin roolia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne gupet sieltä selviä kuka on esittänyt
mitäkin roolia.Taitaa olla keissi plakkarissa jo, kohta laitetaan vaan peedeäffää julkisuuteen asti. Iltalehti vois digata.
T. Kirjasto on kiva paikka - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla keissi plakkarissa jo, kohta laitetaan vaan peedeäffää julkisuuteen asti. Iltalehti vois digata.
T. Kirjasto on kiva paikkaOnneksi kirjastoja on monissa laitoksissa myös
et jää ihan tyhjän päälle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla keissi plakkarissa jo, kohta laitetaan vaan peedeäffää julkisuuteen asti. Iltalehti vois digata.
T. Kirjasto on kiva paikkaNo,voi että.Rupsahtiko se vanha nainen ja kuvittelit saavasi jonkun muun nuoremman tilalle tällä hommallasi mitä olet tehnyt noin vuodesta 2012 lähtien?
Luulot itsestäsi on liikaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No,voi että.Rupsahtiko se vanha nainen ja kuvittelit saavasi jonkun muun nuoremman tilalle tällä hommallasi mitä olet tehnyt noin vuodesta 2012 lähtien?
Luulot itsestäsi on liikaa.Kyllä valahti naama suoraan polviin asti ja nykyään daami näyttää guben äiteeltä, on muuten harvinaisen etova ilmestys sekin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kirjastoja on monissa laitoksissa myös
et jää ihan tyhjän päälle.Mennään vaikka laitokseen mutta sekään ei gubbea auta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No,voi että.Rupsahtiko se vanha nainen ja kuvittelit saavasi jonkun muun nuoremman tilalle tällä hommallasi mitä olet tehnyt noin vuodesta 2012 lähtien?
Luulot itsestäsi on liikaa.Nostetaan ylös ja otetaan sitten alas, kun valehtelut tulee esille.
- AnonyymiUUSI
Surullista kuinka välinpitämätön ap on ihmiselle joka välittää selvästi.
Tosi uskova (mies) käyttäytyy eri tavoin.- AnonyymiUUSI
Palstasetä uskoo kaikkivaltiaaseen vaippajumalaan. Käppänä vaipoissa on muuten aika veret liikkeelle laittavat näky 🤢
- AnonyymiUUSI
Aloittajan ongelma on se, että hänellä on tapahtunut jotain, minkä takia projektiot, projektiiviset identifikaatiot ja identifikaatio aggressoriin on tullut käyttöön. Häntä kaipaava nainen tuskin on syyllinen tilanteeseen, mutta aloittajan elämässä on tapahtunut jotain muuta.
Tällä hetkellä aloittaja elää sadistisessa kaikkivoipaisuusfantasiassa, jonka keskiössä on se, että häntä ikävöidään ikäväpalstalla. Näin hän tuntee olevansa äitinsä siten, kuin hän vauvana koki äitinsä trauman hetkellä, kun hän oli täysin riippuvainen äidistään ja äiti oli häntä kohtaan välinpitämätön.
Nyt hän esiintyy tänä äitinään ja pyrkii saamaan tämän naisen kantamaan niitä tunteita, mitä hän lapsuudessa koki ja, mitkä tunteet ovat siellä aloittajan mielenterveysongelmien taustalla.
Tämä transferenssi tuottaa aloittajalle tyydytystä, mutta tuhoaa naisen. Aloittaja voi hyvin, kun nainen kärsii... Mutta, jos aloittaja saa ajettua naisen itsemurhaan, aloittajan vointi alkaa jälleen hiljalleen heiketä, kunnes hän tarvitsee uuden uhrin.
Aloittajan persoonallisuus, tai siis persoonallisuushäiriö seisoo savijaloilla. Hän tarvitsee jonkun tuntemaan näitä tuhoisia tunteita puolestaan, tai joutuu muuten kohtaamaan ne itse ja tuhoutumaan.
🥥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ongelma on se, että hänellä on tapahtunut jotain, minkä takia projektiot, projektiiviset identifikaatiot ja identifikaatio aggressoriin on tullut käyttöön. Häntä kaipaava nainen tuskin on syyllinen tilanteeseen, mutta aloittajan elämässä on tapahtunut jotain muuta.
Tällä hetkellä aloittaja elää sadistisessa kaikkivoipaisuusfantasiassa, jonka keskiössä on se, että häntä ikävöidään ikäväpalstalla. Näin hän tuntee olevansa äitinsä siten, kuin hän vauvana koki äitinsä trauman hetkellä, kun hän oli täysin riippuvainen äidistään ja äiti oli häntä kohtaan välinpitämätön.
Nyt hän esiintyy tänä äitinään ja pyrkii saamaan tämän naisen kantamaan niitä tunteita, mitä hän lapsuudessa koki ja, mitkä tunteet ovat siellä aloittajan mielenterveysongelmien taustalla.
Tämä transferenssi tuottaa aloittajalle tyydytystä, mutta tuhoaa naisen. Aloittaja voi hyvin, kun nainen kärsii... Mutta, jos aloittaja saa ajettua naisen itsemurhaan, aloittajan vointi alkaa jälleen hiljalleen heiketä, kunnes hän tarvitsee uuden uhrin.
Aloittajan persoonallisuus, tai siis persoonallisuushäiriö seisoo savijaloilla. Hän tarvitsee jonkun tuntemaan näitä tuhoisia tunteita puolestaan, tai joutuu muuten kohtaamaan ne itse ja tuhoutumaan.
🥥Mitä jos nainen huomaa tämän ja saakin uutta buustia laittaa elämänsä uusille raiteillle ,hoitaen itseään enemmän eikä enään itseään kaltoin kohdellen.
Eipä syyllistetä Äitejä myöskään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos nainen huomaa tämän ja saakin uutta buustia laittaa elämänsä uusille raiteillle ,hoitaen itseään enemmän eikä enään itseään kaltoin kohdellen.
Eipä syyllistetä Äitejä myöskään.Tässähän oli kyse traumatisoituneesta miehestä. Ei naisesta ellet viitannut sadistisen kaikkivoipaisuusfantasian kohteena olevaan naiseen. Kysessä klassinen projektiiviset identifikaatiot ja identifikaatio aggressori case. Kuten joku jo kirjoitti niin tällä hetkellä tämä palstamies elää sadistisessa kaikkivoipaisuusfantasiassa, jonka keskiössä on se, että hän kokee että häntä ikävöidään ikäväpalstalla ja oikeassa elämässä. Näin hän tuntee olevansa rakastettu ja turvassa siten, kuin hän vauvana koki ennen vanhempiensa tai jonkun muun merkittävän henkilön aiheutettua pahaa, kaikki tämä siis kriittisimmillä hetkillä kun hän oli täysin riippuvainen turvasta. Mutta koska häntä kohtaan oltiin välinpitämättömiä niin aikuinsena tämä kaltoinkohtelun kohtelun transferenssi sitten, kohdistuu ihan kehen tahansa joka on ollut edes muodollisesti tai henkilön omissa kokemuksissa ystävällinen hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän oli kyse traumatisoituneesta miehestä. Ei naisesta ellet viitannut sadistisen kaikkivoipaisuusfantasian kohteena olevaan naiseen. Kysessä klassinen projektiiviset identifikaatiot ja identifikaatio aggressori case. Kuten joku jo kirjoitti niin tällä hetkellä tämä palstamies elää sadistisessa kaikkivoipaisuusfantasiassa, jonka keskiössä on se, että hän kokee että häntä ikävöidään ikäväpalstalla ja oikeassa elämässä. Näin hän tuntee olevansa rakastettu ja turvassa siten, kuin hän vauvana koki ennen vanhempiensa tai jonkun muun merkittävän henkilön aiheutettua pahaa, kaikki tämä siis kriittisimmillä hetkillä kun hän oli täysin riippuvainen turvasta. Mutta koska häntä kohtaan oltiin välinpitämättömiä niin aikuinsena tämä kaltoinkohtelun kohtelun transferenssi sitten, kohdistuu ihan kehen tahansa joka on ollut edes muodollisesti tai henkilön omissa kokemuksissa ystävällinen hänelle.
Vihdoin hieman faktaa palstasedästä. Kaiken takana on pieni lapsi joka olisi halunnut tulla rakastetuksi, heikko vapiseva pieni mies paistaa kaikessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos nainen huomaa tämän ja saakin uutta buustia laittaa elämänsä uusille raiteillle ,hoitaen itseään enemmän eikä enään itseään kaltoin kohdellen.
Eipä syyllistetä Äitejä myöskään.Kyllä nää vähän siihenkin suuntaan katsoisin sun kohdalla naisia esittävä kako
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä uskoo kaikkivaltiaaseen vaippajumalaan. Käppänä vaipoissa on muuten aika veret liikkeelle laittavat näky 🤢
Kyllä juuri näin - ihan kakkaa asiaa sillä aamuyöstä alkaen kuten mainitsit ja mitä itsekin kelasin taaksepäin tätä joidenkin pisoaaria. Menkää suihkuun parturiin ja töihin
- AnonyymiUUSI
Tunnen kohdat hyvin.
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta!
Olet oikeassa.
Minulle on vieraita tulossa😁❣️ja totta sekin lila on värini💜mutta ketään en ole taidekahvilassa tavannut..nyt kahvia☕️☕️☕️mmmmm😋
Parempaa päivää sinulle. Älä mieti liikaa✨️🙏- AnonyymiUUSI
Hyvin kyylätty vanhus.Puhelinlangat laulaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kyylätty vanhus.Puhelinlangat laulaa.
En ole vanhus😕
- AnonyymiUUSI
Yritän olla miettimättä liikaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän olla miettimättä liikaa...
Ota ihmeessä koppia tästä palstasedän mietelauseesta, kolho kaveri😬
- AnonyymiUUSI
Vieraasi palaa juurilleen koska se lähtö oli feikkiä.Edelleen ollaan kiinnostuttu sijainnista mikä on unelma asemapaikka harrastaa sitä mitä kanit harrastaa pääasiallisesti.
Käsikirjoitus ei mennytkään ihan suunnitellusti🤣 - AnonyymiUUSI
✍️🫵📝
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154