Vladimir Suuri itse vaati viime pyhänä kahdenkeskisiä neuvotteluja Zelenskyin kanssa,ja nyt kun Zelenskyi odottaa Herraa Istanbulissa,niin haasteen heittänyt Vladimir Suuri peseekin kätensä,eikä Bunkkerimiestä näy missään. Ja vielä itse Amerikan Keisarikin vielä hehkutti,että nyt Vladimir Suuri on on valmis neuvottelemaan tosissaan,ja että nyt "Zelenskyin on näytettävä rauhantahtonsa". Melkoista Teatteria.Ja Amerikan Pelle laulaa mitä Moskovassa oleva Isäntänsä haluaa.
Vladimir Suuren Bluffi paljastui
15
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Valehtelet raukka , missään ei lukenut neuvottelijoiden nimiä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä vaan luki
- AnonyymiUUSI
Jokohan tämä toinen tollo ymmärtää että Pultteri vedättää, ei taida järki riittää.
- AnonyymiUUSI
Putlerin vasikka ,Don Tollokin perui tulemisen,kun ei päässyt halailemaan Taluttajaansa.
- AnonyymiUUSI
Putin on vainoharhainen, eikä uskalla tulla Istanbuliin.
Pysyttelee mieluummin Kremlissä bunkkerissaan tai missä milloinkin, turvajoukkonsa vahvasti suojaamana.
Paitsi pidätetyksi joutumista, ammutuksi tulemista, saattaa pelätä myös nolatuksi tulemista.
Putinin strategiaan kuuluu, että ensin muka neuvotellaan ja samalla jatketaan sotaa,
kun kaiken järjen mukaan pitäisi julistaa ensin tulitauko ja sitten aloittaa neuvottelut.
Sitä paitsi sodassa ei ole mitään neuvottelemista.
Aloittaja Putin lopettaa sodan ja vetää joukkonsa pois.- AnonyymiUUSI
Ja sen jälkeen asia puidaan kansainvälisessä oikeudessa,
sodan oikeudettomasti aloittanut Putin ja hänen lähipiirinsä
tuomitaan sotasyyllisinä,
kentällä toimineet ryöstäjät, kiduttajat, raiskaajat
tuomitaan sotarikollisina,
ja Venäjän valtio tuomitaan vahingonkorvauksiin ja
kärsimyskorvauksiin.
Niin sen pitäisi mennä, jos maailmassa vähänkin oikeutta olisi.
- AnonyymiUUSI
Niin te Iltalehden lukijat luulette toisin käy🌈
- AnonyymiUUSI
Putin edotti neuvotteluja, mutta ei missään vaiheessa ilmoittanut itse menevänsä Turkkiin. Eli mikä siis oli se ongelma?
- AnonyymiUUSI
Ongelma on Putin ja hänen hyökkäyssotaintoinen diktatuurihallintonsa, joka pelkää kuollakseen demokratiaa…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on Putin ja hänen hyökkäyssotaintoinen diktatuurihallintonsa, joka pelkää kuollakseen demokratiaa…
Putte on bunkkerissa vapisemassa hame päällä.
- AnonyymiUUSI
Ongelma:
Putin haluaa vain vetkutella muka neuvotellen,
ja jatkaa samalla sotaa, jonka hän itse oikeudettomasti aloitti.
Oikea järjestys olisi:
1) Tulitauko ja
2) Neuvotteleminen tulitauon aikana.
Putin ei erinäisistä syistä halua, eikä ehkä kykene,
aloittamaansa sotaa noin vain lopettamaan,
koska pelkää tekojensa seurauksia itselleen ja Venäjälle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma:
Putin haluaa vain vetkutella muka neuvotellen,
ja jatkaa samalla sotaa, jonka hän itse oikeudettomasti aloitti.
Oikea järjestys olisi:
1) Tulitauko ja
2) Neuvotteleminen tulitauon aikana.
Putin ei erinäisistä syistä halua, eikä ehkä kykene,
aloittamaansa sotaa noin vain lopettamaan,
koska pelkää tekojensa seurauksia itselleen ja Venäjälle.Putin on ainakin olevinaan uskovainen mies,
mutta jos taivas ja helvetti
ovat olemassa, Putin käristyy helvetin tulessa... - AnonyymiUUSI
Niin,,sitä minäkin ihmettelen.. Zelenskikin teatteri porukalsi haukkui Venäjän neuvottelijat,,itse on Koomikko..😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin,,sitä minäkin ihmettelen.. Zelenskikin teatteri porukalsi haukkui Venäjän neuvottelijat,,itse on Koomikko..😂😂
Tämä kommentti oli tuohon, että mikä näillä on ongelma??Ei Putin itse ole ilmoittanut menevänsä neuvotteluihin, vaan ehdotti koomikolle neuvotteluja..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti oli tuohon, että mikä näillä on ongelma??Ei Putin itse ole ilmoittanut menevänsä neuvotteluihin, vaan ehdotti koomikolle neuvotteluja..
Juuri näin, ja paikalla on varmasti henkilöitä joilla on valtuudet tehdä päätöksiä jos neuvottelut siihen asti etenevät. Tulitauko on tietysti aika arveluttava, koska Ukraina ei sitä noudattaisi. Ukrainalla on paljon ns. ultra-ryhmittymiä, jotka eivät ole virallisen armeijan hallinnassa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213411- 162312
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3731957Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311557
- 271541
- 301445
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141057
- 641049