Islamhan on aate niinkuin kansallissosialismi tai kommunismi .
Eihän islam ole uskonto.
18
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ISLAM on valtaus tuhoisa järjestelmä - ilman mitään jumalallisuutta
kivellä merkattu porukka- AnonyymiUUSI
Persut ei ole puolue vaan Rasisti äärioikeistolainen natsi liike
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei ole puolue vaan Rasisti äärioikeistolainen natsi liike
Neuroosi iski jälleen.
- AnonyymiUUSI
Oiskos tuo joku rajattu varastotila, jossa pelinsä joutuvat setvimään ja virheitään paikkaamaan.
- AnonyymiUUSI
Suomalaisnainen vei kaksi alaikäistä lastaan Syyriaan
– epäillään törkeästä rikoksesta
Poliisi epäilee, että nainen vei lapsensa ihmisarvoa loukkaaviin olosuhteisiin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011235073.html
mitäs muuta näitten touhut ovat - AnonyymiUUSI
Äiti vei lapset Isisin alueelle Syyriaan
– Epäillään ihmiskaupasta
Keskusrikospoliisi epäilee Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaista omiin lapsiinsa kohdistuneesta törkeästä ihmiskaupasta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ff73c38c-1133-4020-8d04-e8d105569be1
kuolivia tarvitaan näissä järjestelmissä - AnonyymiUUSI
Kristinusko ja kristityt ylittää julmuudessaan islamin ja muslimit satakertaisesti historia todistaa sen
- AnonyymiUUSI
miksi hyökkäte ja tuhoatte yhteiskuntia
- AnonyymiUUSI
Islam on ihmisten hallintakeino . Perustuu uhkailun tuottamaan pelkoon . Kuten
muutkin poliittiset hallintakeinot .- AnonyymiUUSI
Mieluummin islam kuin valkoista ylivaltaa kannattavat äärioikeistolaiset kristityt. Selitäppä minulle raamatun kolminaisuus oppi et pysty. Jeesus oli profeetta eikä mikään jumala
Tässä todiste
4. Mooseksen kirja 23:19 FinRK
[19] Ei Jumala ole ihminen, että hän valehtelisi, eikä ihmislapsi, että hän katuisi. Sanoisiko hän jotakin eikä sitä tekisi? Puhuisiko hän jotakin eikä sitä toteuttaisi?
Jeesus oli ihminen
Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
Jeesus oli ihminen
Evankeliumi Luukkaan mukaan 24:39 FB92
[39] Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani: minä tässä olen, ei kukaan muu. Koskettakaa minua, nähkää itse. Ei aaveella ole lihaa eikä luita, niin kuin te näette minussa olevan.»
Jeesus on ihminen mutta jumala on henki tässä jakeet jesus is not god!
Suomijuntit palvoo Jeesusta Jumalana vaikka Raamattu sanoo ettei Jeesus ole Jumala! Tämä on koraanin mukaan shirk anteeksi antamaton synti Jonka saa vain anteeksi palaamalla islamiin. Onko vaikea hyväksyä että profeetta muhammed rauha hänelle on sinun viimeien profeettasi
- AnonyymiUUSI
Väkivalta Koraanissa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Väkivalta_Koraanissa
Teorioita Koraanin väkivaltaisuudesta
onhan siinä sitä tappamista ja vallan janoa riittämiin ja kerrakseen- AnonyymiUUSI
Jonka kristityt ylittävät tuhat kertaisesti historia todistaa sen
- AnonyymiUUSI
haes tuolla Väkivalta Koraanissa ja siitä likkaa wikipedia
näkyy koko juketsi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jonka kristityt ylittävät tuhat kertaisesti historia todistaa sen
Islam on maailman tappavin tauti ja vielä niin kirutamisintoisesti väkivaltaisuutta
Löytyy netistä tämä satojen tuhansie ihmishävitykset
- AnonyymiUUSI
Ihan oikein teille rasisteille
- AnonyymiUUSI
Häjyt 2000 - Hypi, hypi, hypi, sanoo Rannanjärvi
https://www.youtube.com/watch?v=DMHRQhmo0gQ&pp=ygUySMOkanl0IDIwMDAgLSBIeXBpLCBoeXBpLCBoeXBpLCBzYW5vbyBSYW5uYW5qw6RydmnSBwkJiwkBhyohjO8=
Mä en tiedä vaikka itse oon syntyny Pohjois-Savossa mut nää Etelä-Pohjalaiset jutut kolahtaa mun sielun syvinpään kolkkaan. Nää hienot laulut murre ja häjyjen valta-aika siellä lakeuksilla ne ovat jotakin aivan uskomatonta koko Suomen historiassa. Kaikki Etelä-Pohjanmaata koskevat elokuvat oon kattonu. En itekkään ymmärrä mikä mua kiinnostaa ja viehättää näin savolaispoikana tossa Etelä-Pohjanmaassa ja sen historiassa ja kulttuurissa. Olen opetellut murretta ja laulan mukana näissä videoissa. On se vaan niin hianoo.
- AnonyymiUUSI
Kristityissäkin on terroristeja kuten anti balaka joukot sekä lords resistance army mutta persu kristityt eivät ole niistä huolissaan. Kristinuskossa on ääri aineksia kuten kaikissa maailman uskonnoissa
- AnonyymiUUSI
Islamin hyökäys on tätäpäivää kaiken järkevän tallomista ja lakanoihin peitymistä mukas uskonhelmin,,,
- jotta taivassa näiten himot vasta jylläisivätkin sitä yhtä ja samaa hinkkoota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311