Päivi Räsänen saa tehdä tärkeitä laki-aloituksia tyttöjen ja naisten oikeuksien puolustamiseksi.

Anonyymi-ap

Hämmästyttävän paljon Kansanedustaja Päivi Räsänen niitä jatkuvasti on tehnytkin.

22

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lapsiavioliiton ja tyttöjen silpomisen kieltämiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

Päivi se vain jaksaa muita naisia ja tyttölapsia auttaa!

• Anonyymi
        UUSI

Maailman krist Lääkäriseuran palkinnonkin Päivi Räsänen on saanut!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi on toiminut neljäkymmentäyksi pitkää vuotta lääkärinä, ministerinä, kansanedustajana ja ja vaikka minä.

Päivi👍on👍paras👍!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Ei ollut maailman vaan USAn hihhulilääkäreiden antama palkinto. Ja takaan että yksikään tuon seuran jäsenistä ei ole koskaan saanut nobelin-palkintoa. Niin ja sen saaja, Päivi Räsänen, ei myöskään ole tohtori kuten täällä myös väitettiin.

• Anonyymi
        UUSI

VALEHTELET!

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä Päivi!

• Anonyymi
      UUSI

Sarijalaki on rähmällään Suomessa Päivin edessä!

• Anonyymi
      UUSI

Päivi Räsänen tarttui taas tärkeään asian lasten tähden⭐🌠✨

• Anonyymi
      UUSI

Päivi on nuorekas kestävä nainen joka jaksaa joka jaksaa joka päivä tehdä uusia aloituksia alistettujen lapsien ja naisten puolesta. 🌷❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kitos Päivi-täti sinä pelastaa minut joutua 8 vuotias vanha mies vaimo kiitos 💕🧕🤱ja ei saada lapsi kiitos Päivi-tätj rakastan SINÄÄ🌼🌷

• Anonyymi
      UUSI

Päivi tekee tärkeää työtä alistettujen muslimityttöjen ja näiden äitien keskuudessa. Päivi on heidän ainut turvansa.
      Olen ylpeä hänestä, meidän suurisydämmisestä Päivistämme!

• Anonyymi
        UUSI

TÄYTTÄ VALETTA!

• Anonyymi
      UUSI

Tekikö Päivi tänään aloituksen siitä, ettei 8-9 vuotiaita tyttöjä saa pakoittaa avioliittoon, vaan ikärajan on oltava vähintään 18 vuotta? Morsian ei myöskään saa olla sulhasen ostama vanhemmiltaan kuten orjia myydään ja ostetaan! Naiset ovat ihmisiä eivätkä eläimiä, pitää opettaa huonosti koulutetuille muslimimiehille.
      Päivi on aivan vertaansa vailla tässä työssään, naisorjia auttaessaan ihmismäisempään elämään Suomessa!

• Anonyymi
      UUSI

Päivi kuitenkin vastusti kun Suomessa poistettiin mahdollisuus avioitua poikkeusluvalla 16 vuotiaana.

Ja itse olen omin korvin kuullut kun rauhanyhdistyksessä korkeassa asemassa oleva henkilö sanoi että Raamatun mukaan tyttö on naimaikäinen kun hän kuukautiset ovat alkaneet.

Eikö meidän tulisi suojella tyttöjämme pedofiileiltä ihan riippumatta siitä mitä uskontoa he edustavat?

• UUSI

Vai sellaisia aloituksia Räsänen on tehnyt. Niin kuin moni muukin. Unohtuu vain se, että mikä noista on mennuyt läpi? Voihan sitä aina profiilia kiillottaa lakiehdotuksilla, mutta mitkä niistä menevät läpi?

• Anonyymi
        UUSI

Ja joka ikinen päivä .
        Ja jos ei nyt aivan joka ikinen päivä niin ainakin kerran teki eräs päivä.
        Niin kuulin ja uskon sen olevan totta.

• Anonyymi
      UUSI

Ylitsepääsemättömän vaikeissa olosuhteissa hän kerran teki sydämenvaihtoleikkauksen tylsällä linkkuveitsellä ja ja yhdellä kädellä kun toisella kädellä oli heiluteltava Raamattua päänsä yläpuolella jotta kärpäset pysyisivät kauempana.

• Anonyymi
      UUSI

On meillä siinä sellainen teräsmummu että siitä on oksat poissa missä se milloinkin lentelee kun suu mämniä täynnä me sitä monttu auki katotaan.

• Anonyymi
      UUSI

Älä taas valehtele. Päivihän olisi sallinut alaikäisten naittamisen avioliittoon.
      KD ei myöskään pitänyt raiskausta avioliitossa rikoksena.

• Anonyymi
      UUSI

TÄYTTÄ PUPPUA TUOLLAINEN VÄITE!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe