Ehkä vähän väärä paikka tuoda asiaa esiin mutta, jos tunnistat tuntomerkeistä vartijan niin kaikki tiedot otetaan vastaan (kotiosoite,puhelinnumero,koko nimi,y tunnus, vaimon/tyttöystävän nimi, perheenjäsenten nimet ihan mikä vaa käy) LIPPIS VÄÄRINPÄIN EHKÄ 190CM NUORI MIES HENKILÖ EI NAAMAKARVOJA APPLE WATCH KÄDESSÄ vartija toimii tampereella ainakin koskikeskuksessa ja ratinassa securitas vartijana. eilen 14.5.2025 pikkuveljeni oli kavereidensa kanssa kauppakeskus ratinassa he olivat menossa vessaan jolloin vartija on juuri menossa hätäpoistumis tiestä , pikkuveljeni kaveri raotti hätäpoistumistien ovea kun se oli viellä sulkeutumaisillaan ja huusi vartijalle moro vissiin tiesi vartijan entuudestaan tästä pojat menivät vaan vessaan hetken päästä vartija tulee pikkuveljeni kaverille sanomaan että "nyt lähet vittuun täältä" pikkuveljeni kaveri lähtee kävelemään sitten vartija huutaa vauhtia ja tönäisee pikkuveljeni kaveria sillein että poika lentää maahan sen jälkeen poika nousee ja sanoo älä koske muhun enään jolloin vartija vastaa "katotaanko vittu ketä helvetti sä luulet olevas" sitten pikkuveljeni kysyy että mikä on ulosheiton peruste jolloin vartija sylkäisee pikkuveljeäni naamaan ja sanoo että "pidä sinä vittu pääkiinni ku en sulle puhu" sen jälkeen pikkuveljen kaveri huutaa vartijalle "älä sille räyhää hän ei liity tähän mitenkään" jolloin vartija epäammattimaisesti ottaa pippurisumutteen esiin alkaa uhkailemaan sillä ilman mitään perustetta ja varmaankin jokainen ymmärtää että kyseinen teko on laiton, hetken viellä kauppakeskuksen ulkopuolella he väittelevät jolloin yksi pojista alkaa kuvata jolloin vartija alkaa yrittää repiä puhelinta kädestä mutta ei siinä onnistu jonka jälkeen pojat lähtivät tilanteesta ja vartija alkaa huutaa "vitun pellet" kaikki tämä on toki tarkistettavissa valvontakameroista, ehkä 20minuutin jälkeen pojat päättävät syystä tai toisesta palata kauppakeskukseen koska yhdessä toteavat että vartijalla ei ollut lainmukaista perustetta ulosheittoon, hetken he ehtivät olla kauppakeskuksessa jolloin vartija tulee repimään poikaa vartijankoppiin ja huutaa "nyt sä vittu tulet tänne" poika meni liukuportaisiin vartijan kanssa ja keskivälissä yrittää tietenkin repiä itseään otteesta pois jolloin vartija tönäsee puolesta välistä matkaa liukuportaita sillein että poika lentää ne oikein alas. jokanen on varmaankin minun kanssa täysin samaa mieltä varsinkin kun pikkuveljeni on 17vuotias hänellä oli 17vuotias kaveri ja pääuhri oli 14vuotias.
VARTIJAN EPÄAMMATTIMAINEN KÄYTÖS RATINASSA
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä kyseinen vartija eilen haukkui minua myös lihavaksi tunsin oloni henkisesti satutetuksi olen kyseinen 14v tämä tilanne oli hyvin uhkaava ja vartija repi minua hyvin satuttavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151