Inhimillinen arvokkuus

Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus." Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta.

Suomessa oli sodan aikana juutalalaisia sotilaita. Eräs heistä toimi lääkärinä. Rintamalinjojen väliin oli jäänyt haavoittunut saksalainen sotilas. Tämä lääkäri haki tuon haavoittuneen potilaan turvaa, kun kaikki muut kieltäyttyivät.

Sotilas sai teosta natsien myötämän rautaristin. Pitää muistaa että elettiin juuri sitä aikaa on juutalsia laitettiin uuniin. Hän kieltäytyi mitalista. Aivan samoin kuin kolme muuta Suomen armeijassa palvellutta juutalaista, jolle myös myönnettiin kyseinen risti.

Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa. Tämä mielikuvan saa kun lukee tätä palstaa.

Ohessa tarinaa juutalaisista Suomen armeijassa jatkosodan aikana. Siitä muuten paljastuu että sodan päättyä presidentti Mannerheim ei mennyt sodan "päättämisjuhlaa". Hän lähetti sinne Paasikiven. Mannerheim itse meni synagogaan vastaavaan julhlaan.

https://areena.yle.fi/1-74216980

21

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Onneksi Päivi kävi siunaamassa Israelin sotilaat Gazan Toivioretkelle . Ja Suomen eliitti kansalaisista pidetään huolta ja annetaan heille mitä heille kuuluu , Rahaa !.

• Anonyymi
      UUSI

"Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus." Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta."

Voi kamala! En tiennyt että Päivi Räsänen on tuollainen. Tämä oli valtava järkytys ja koko maailma on nyt sekaisin. Minä mietin Päiviä Räsästä joka päivä. Hienoa että sinullekin Räsänen on pakkomielle.

• UUSI

Ei ole pakkomielle, vaan tässä häntä käytetään hyvänä esimerkkinä siinä, miten hihhuleiden puheet ovat aivan toista kuin teot.

• Anonyymi
        UUSI
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Ei ole pakkomielle, vaan tässä häntä käytetään hyvänä esimerkkinä siinä, miten hihhuleiden puheet ovat aivan toista kuin teot.

Onko hihhuleiden puheet toista kuin teot?! Nyt olen todella järkyttynyt! Sehän on aivan väärin ja kamala synti ja maailmanloppu ja itkuinen yö ja vatsakin menee sekaisin. Hyvä kun tuot näitä tosiasioita tänne etkä valehtele koskaan. Sinun sanaasi voi luottaa!

• Anonyymi
        UUSI

Mnotin oma pakkomielle paljastuu päivä päivältä selkeämmin täällä! Jatka vain samaa tahtiasi, niin hitaampikin sen huomaa!

• Anonyymi
      UUSI

"Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. Oli hän sitten minkä ikäinen tahansa. Tämä mielikuvan saa kun lukee tätä palstaa."

Vai sellaisen mielikuvituksen tuottaman harhakuvan sinä saat?! Se on kamalaa! Nyt tuli maailmanloppu ja melkein pissasin housuihin.

• Anonyymi
      UUSI

"Tälläiseen lähimmäisenrakkauteen palstan hihhulit eivät pysty. "

Nyt mielenterveyteni sai kovan iskun vasten kasvoja. Olen hyvin järkyttynyt!!! Minä olen aina kunnioittanut kristittyjen ihmisarvoa, mutta nyt kun kerroit Totuuden, halveksin heitä niin paljon, että alan kutsua heitä "hihhuleiksi". Siitäs saavat. Mitäs ovat hihhuleita. Sanan säilä soi!

• Anonyymi
      UUSI

" ongelma on siinä että hihhulit".. ?

Lopeta ihmisten pilkkaaminen, ilmoitus YLLÄPIDOLLE on tehty.

• Anonyymi
      UUSI

Hellari lahko ei ole suosittua kuin vain Afrikassa !

• Anonyymi
      UUSI

"Mutta kun ongelma on siinä että hihhulit katsovat että vain heidän "oma porukka" on ihmisiä. Kaikki muut ovat jotakin muuta."

Ateistien mielestä ihmiset ovat eläimiä. Niin pitkälle ei hihhulit mene.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ateistien vaan biologian mukaan.

Ateismi tarkoittaa vain ja ainoastaan jumaluskon puutette eikä siihen liity eläimet millään tapaa.

Tämä opetetaan peruskoulun ala-asteella kannattaa kerrata kun on jäänyt välistä! 🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ateistien vaan biologian mukaan.

Ateismi tarkoittaa vain ja ainoastaan jumaluskon puutette eikä siihen liity eläimet millään tapaa.

Tämä opetetaan peruskoulun ala-asteella kannattaa kerrata kun on jäänyt välistä! 🙏

Eläimet eivät usko Jumalaan. Ovatko he ateisteja?

• Anonyymi
      UUSI

"Räsänen sanoo näin: "Jokaisen täysi ihmisarvo ei ole KD:lle mielipide, vaan luovuttamaton vakaumus.""

Koska Jeesus käski meidän mennä kaikkeen maailmaan - KAIKKIEN ihmisten pariin!!

• Anonyymi
      UUSI

"He ovat valmiita liputtamaan jokaisen kuoleen palestinaalaisen haudalla riemusta. "

Hmm...kuulostaa vakavalta syytökseltä. Missä niitä hautoja on ja ketkä tämän palstan tyypit ovat siellä riemuinneet? Itse en uskaltaisi sinne lähteä, kun siellä nimittäin on sota meneillään.

• UUSI

Sinä varmasti tiedät mitä minä tarkoitat ja sinun vastaus vain alleviivaa sitä "tietoa" jota teillä on alueen tapahtumista. Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle.

• Anonyymi
        UUSI

" Missä niitä hautoja on ja ketkä tämän palstan tyypit ovat siellä riemuinneet? "

Gazassa ei ole Hamasin tappamien siviilien hautoja missään esillä!

• Anonyymi
        UUSI

Sinä varmasti tiedät mitä minä tarkoitat ja sinun vastaus vain alleviivaa sitä "tietoa" jota teillä on alueen tapahtumista. Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle.

" Sinä suoraan sanoen kuset vastauksellasi palestiinalaiselle haudalle."

Voi ei! Tämä on ihmisoikeusrikos ja tuhatkertainen sotarikos! Sinun pitää ilmiantaa kyseinen anonyymi sotarikos-konstaapelille. Anonyymi on ollut hyvin tuhma poika!

• Anonyymi
      UUSI

ArtoTTT

Aloittajan mielestä "hihhuleilla" ei ihmisarvoa taida olla lainkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe