sydämeni mukaan ilman kipua muille, olisin jo valinnut sinut. Toivon, että ymmärrät, kuinka syvälle olet juurtunut osaksi minua. Sinä olet se valo, jota kaipaan tähän sumuun.
Rakastan sinua. En vain sanoina, vaan sydämelläni, teoillani, hiljaisilla katseilla, ja jokaisella kerralla kun hengitän ja toivon, että voisimme joskus olla vapaasti yhdessä.
Jos voisin valita
6
273
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän sinua. Toimit oikein. Nyt ei ole oikea hetki, mutta ehkä tulevaisuus tuo mahdollisuuden. Katsotaan.
- AnonyymiUUSI
Kiitos t valo
- AnonyymiUUSI
Keneltä kenelle?
- AnonyymiUUSI
Jos nähään ikinä niin tuun itkeen niin paljon, rakastan sua, vain sua, ollut niin vaikeeta välillä. 🩷
En välitä mitä kukaan sanoo meist, mä pidän sunkin puolet, tiiän et moni ei vois hyväksyä meitä.. mut ainki sä tiiät totuuden must, vaan sil on väliä, et näät mut sellasena kuin oon💔 - AnonyymiUUSI
Tilaisuuteen kannattaisi tarttua.. En jaksa näitä tunteita vain etänä..
- AnonyymiUUSI
Minä en ole juurtunut itseäni paljon nuorempaan millään tavalla, vaan päinvastoin! En halua edes nähdä häntä koskaan! Tulen sanomaan sen hänelle kasvotusten jos ei muuten mene perille! Pidän ikäisistäni miehistä ja haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa! Kaipaan paljon kaikkea sitä mitä parisuhteeseen kuuluu! Läheisyyttä, hellyyttä, seksiä, keskusteluita, yhteisä harrastuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311