Koetko, että en pysty olemaan hyvä ja turvallinen isä lapsillemme? Eihän niitä lapsia tarvitse heti tehdä, pelkäätkö että lapsille periytyy skitsofrenia tai joku muu mielenterveysongelma? Tiedän,että olen älyllisesti, ja ulkonäöllisesti hyvällä tasolla, ja että minulla on paljon hyviä geenejä, uskon että olen älyllisesti ja ulkonäöllisesti sekä persoonaltani paremmalla tasolla, kuin nykyinen kumppanisi, en siis ymmärrä miten voit harkita hänen kanssaan lapsien tekoa, kun on paljon parempiakin vaihtoehtoja, vai haluatko että mätänen lopun ikäni, jossain mielisairaalassa, lääkehouruissa, sitäkö sä mulle toivot?
Nainen koetko että olen liian epävakaa isäksi ja mieheksesi?
11
179
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aikamoinen vertaus
- AnonyymiUUSI
Missä se äly nyt menee? Karkasko?
- AnonyymiUUSI
Traditionaalisen älykkyyden lisäksi minulla on tunneälyäkin.
- AnonyymiUUSI
Juoni poukkoilee nyt kovin, laidasta laitaan.
- AnonyymiUUSI
Mistähän juonesta nyt yrität täällä jupista? Minusta kun nääs näyttää, että palstaäijä on hyvinkin tosissaan. Sinun kerronnan kulku se vasta saattaa sakata, millä esim meinaat saada jonkun motivaation tai funktion mihinkin?
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne monesti periytyy ja en soimaa ko. naista että juoksi sua karkuun.
- AnonyymiUUSI
Eli ennakkoluuloisen asenteesi takia hyvät geenit ei saa levitä tässä maailmassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ennakkoluuloisen asenteesi takia hyvät geenit ei saa levitä tässä maailmassa?
Ei mt-ongelmaisen geenit ole hyvät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kapeakatseista ajattelua, mt-ongelmia voi hoitaa, huonoa persoonallisuuteen,älykkyyteen tai ulkonäköön voi vaikuttaa vain hyvin rajatusti. Mt-ongelmiin on paljon hoitomuotoja ja lääkityksiä joilla ihminen voi toimia täysin normaalisti yhteiskunnassa, ja suurin osa mt-ongelmista on tullut lapsuuden traumoista, ainakin omalla kohdallani. Ja en usko, että ikinä aiheuttaisin omalle lapselleni traumoja tai jättäisi heitteille, tai kohtelisi niin että lapsi traumatisoituisi, kasvatuksella on väliä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ymmärrä mitä väliä vanhemman mt-ongelmilla olisi. Suurimmalla osalla on elämänsä aikana jotain mt-ongelmia. Ja vaikkei olisi, on jotain muita sairauksia.
- AnonyymiUUSI
En halua nykyisen kanssa lapsia. Kaivattu on ensimmäinen kenen kanssa niitä voisin haluta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171