Lähennymme, en tiedä tarvitseeko sen mitään sen enempää tarkoittaa mutta odotan hetkeä sille. Uskotko että se tulee?
Odotan sitä hetkeä että
21
392
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En usko,muuta tekemistä.
- AnonyymiUUSI
Mikset usko?
- AnonyymiUUSI
Sua voi verrata kysymysten loputtomaan nenäliinapakettiin josta nostaessa yhden on jo seuraava valmiina. Yhteen kysymykseen kun vastaa niin heti on jo seuraava valmiina. Ne kysymykset ei vaan lopu ikinä vaikka kuinka vastaa. Lopulta sama luuppi uudelleen. Mikään ei muutu. Ei motivoi vastata kuka sitten oletkaan. Sn.
- AnonyymiUUSI
Kyllä uskon
- AnonyymiUUSI
Kyllä uskon, että se tapahtuu jossain vaiheessa. Ehkä jopa nopeammin kuin arvaatkaan..
- AnonyymiUUSI
Kuin se olisi lähempänä koko ajan. Ehkä jonkinlainen alku, ja mille, sen näkee. Tai sitten siristää silmiään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Vahvasti. Erään kanssa. Tuli mitä tuli.
- AnonyymiUUSI
Se on just noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin.
Voi se olla näinkin
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässä lähestytä ja lähennytä koko ajan.😌
- AnonyymiUUSI
Yritetään ainakin 🙂
- AnonyymiUUSI
Hitaasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti
Hiljaa hyvä tulee tai jotain 😘
- AnonyymiUUSI
herätkää unesta🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
herätkää unesta🤣
Olen mielelläni unessa🥰🤭😌
- AnonyymiUUSI
Vaikka olisi kuinka pessimistinen, niin tähän voi silti uskoa. Sittenhän asiat on ihan hyvin?
- AnonyymiUUSI
Joo, kyllä se tulee "mun" herkkis.
- AnonyymiUUSI
Miksi lainausmerkeissä "mun"? Eikö hän oikeasti ole sun, mutta haluaisit, että on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lainausmerkeissä "mun"? Eikö hän oikeasti ole sun, mutta haluaisit, että on?
Osasit purkaa mun koodin.
- AnonyymiUUSI
No sen on tultava. Tulee joku ratkaisu tähän kaikkeen. Ei mitään järkeä kun oma mielen rauha mennyt ja energiat sekaisin. Alan olla kypsä tähän saamattomuuteen ja odotteluun. Enkä saa yhtään iloa täällä palstalla kirjoittelusta. Välitän susta mutta nyt ei naurata yhtään. Toivottavasti olet samaa mieltä. I don't know how much more I can take. I am patient but enough is enough. Please?
- AnonyymiUUSI
Joo, olen mä. Oon kyllästynyt olemaan ilman sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201