Osaako kukaan sanoa mitä pitää tehdä, kun tulee 300 päivää työmarkkinatuella täyteen? Minulta on nyt evätty tuki, koska tosiaan 300 vrk on tullut täyteen. Enkö siis saa mitään tukea enää vai pitääkö aloittaa tuen hakuprosessi uudestaan?
300 päivää täynnä - mitä nyt?
12
266
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ota yhteyttä kelaan
- AnonyymiUUSI
Ei se työmarkkinatuki nyt 300 päivään pitäisi päättyä.
- AnonyymiUUSI
mutta jos tuki evättiin sen tai jonkin muun syyn takia
- AnonyymiUUSI
Meneeköhän aloittajalla peruspäiväraha ja työmakkinatuki sekaisin? Peruspäivärahaa saa 300 päivää, työmarkkinatuessa rajaa ei ole.
- AnonyymiUUSI
Tarkennan, ennen kuin joku kuitenkin korjaa: max. 400 päivää peruspäivärahaa, jos ollut töissä yli kolme vuotta, muuten tuo 300 päivää.
- AnonyymiUUSI
JOO ON ALOITTELIJA JOS VASTA 300 PÄIVÄÄ TULEE TÄYTEEN
- AnonyymiUUSI
Kyllä, minulta tosiaan meni sekaisin peruspäiväraha ja työmarkkinatuki! Onneksi täällä tosiaan sai neuvoja... Nyt tiedän mitä teen, pistän työmarkkinatuen hakuun. Kurjaa olla ilman työtä, minulla on parikin asiaa vaikeuttavaa seikkaa. Olen skitsoaffektiivinen ja sitten vielä erittäin ylipainoinen. Pitäisi löytää joku esteetön työpaikka, jonne helposti voisin mennä. Harmi vaan kun yksi aivan ihana paikka, jonne olen avoimen hakemuksenkin laittanut, on sellaisessa nelikerroksisessa talossa ilman hissiä.
- AnonyymiUUSI
työkyvyttömyys paprut vaan liikkeelle.
Pääsee helpommalla. - AnonyymiUUSI
Jos peruspäiväraha tuli täyteen niin sitten haku työmarkkinatukeen...
Siinä sitten lasketaan ne paaomatulot mukaan tuloiksi ja se tarveharkinta.- AnonyymiUUSI
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
- AnonyymiUUSI
Juu, itse olen ollut työmarkkinatuella jo 5 vuotta yhteen soittoon. Takarajaa ei ole. No, ehkä kuolema tai eläkkeelle jääminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PIILOTTELETTEKO TULOJANNE
Ei tarvitse kun ei ole kuin kusenpolttamat housut jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351