Ja tuntuu et oon ihan pikkulapsi sun armoilla, kun alan itkeen sun takia, outoa koska olet ventovieras minulle. Kuitenkin näin meissä potentiaalia johonkin tätä maailmaa suurempaan, itken niitä toteutumattomia kesäpäiviä, toteutumattomia suudelmia, toteutumattomia häitä ja toteutumatonta rakkautta. Tuntuu et muiden naisten kans ei todelkaan oo sitä mitä meidän välil oli niin lyhyen hetken ajan.
Pystynkö sitoutumaan kehenkään tietäen että tämä ei ole se oikea rakkaus💔 kun riitti yksi näkeminen sunkaa, ja osasin sanoa että tämä on se mitä olen etsinyt, että olet se oikea nainen mulle.
Oot ainoa nainen, joka herättää mussa tunteita
16
371
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei menneitä kannata surra ei sille enää voi mitään, Ajattele tulevaisuutta mieluiten
- AnonyymiUUSI
Jos nautitaan niistä hetkistä kun nähdään ja yritetään järjestää niitä tavalla tai toisella lisää. Katsotaan miten elämä etenee❤️
- AnonyymiUUSI
Jooh, don't give me hopeeeee💔
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä näitä sun juttujas taas yhtään
- AnonyymiUUSI
Ekkö palstaäijä ees ite tekstejäs ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ekkö palstaäijä ees ite tekstejäs ymmärrä
Olen nainen senkin kanttura😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen senkin kanttura😂
Et todellakaan ole nainen sinä ja mitä sitten- oonki ihan mielelläni vastarannankanttura. Älkää muikit tekää ottako itteenne niin vakavasti esim voiko joku kuvata minua näin. No voi kauheeta.
- AnonyymiUUSI
Sää täällä itkeskelet, ilosta vissiin?😄
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö sun sanoa tuo sille naiselle irl? Mitä jos unelmat toteutuukin
- AnonyymiUUSI
Oletteko siis nähneet toisenne vain kerran?
- AnonyymiUUSI
Olet se Veeraa kaipaava, heti tunnistaa
- AnonyymiUUSI
Tuleehan noita kohtaamisia vielä, ainakin minun ja hänen.
Oli mukava jutella 🙂 otetaan toki uusiksi heti kun mahdollista.
Onhan meillä aikaa, tutustutaan niin hyvin että lopulta ollaan kuin siamilaiset kaksoset.
Meillä aika samanlainen luonne, no elämä koulinut kumpaakin..
Nähdään ja jutellaan taas kun kohdataan paremmalla ajalla 🙋🏼 - AnonyymiUUSI
Miksi se sattuu meitä molempia niin paljon jos pitäisi toinen hylätä tai unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Koska aurinko on laskenut, palstasetä? Jaksamisia tänne palstalle kaikille innokkaille selostajille.
- AnonyymiUUSI
Ei tarvii hylkää ja unohtaa, jos et välttämät sitä toivo💔😌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii hylkää ja unohtaa, jos et välttämät sitä toivo💔😌
😌😌😌😌😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331