Sosiaalisessa mediassa heräsi paljon keskustelua aiheesta. Esimerkiksi anonyymisovellus Jodelissa mo

Anonyymi-ap

Merelä kertoo yksityiskohtaisesti, miten raskaudenkeskeytys eteni.

Hän suunnitteli ”seremonian” tapahtuman ympärille.

– Me rakennettiin alttari. Oli punaisia ja valkoisia ruusuja. Oli kynttilöitä, suolavettä. Verhot oli kiinni.

Merelä ajatteli prosessinsa ”pyhänä”. Niinpä hän ei voinut vain ”vetää alkiota vessanpöntöstä alas”.

Kaisa Merelä nousi julkisuuteen muun muassa Jenni Janakan (vasemmalla) kanssa tehdystä Himocast-seksipodcastista. Sittemmin tiet Janakan kanssa erkanivat.
Kaisa Merelä nousi julkisuuteen muun muassa Jenni Janakan (vasemmalla) kanssa tehdystä Himocast-seksipodcastista. Sittemmin tiet Janakan kanssa erkanivat. Kuva: Antti Hämäläinen

– Aina kun mä kävin vessassa, mä otin teräksisen siivilän, että sitten kun se alkio tulee ulos, niin sen saa napattua.

Prosessi oli kivulias, mutta olisi voinut olla pahempikin, Merelä sanoo.

– Meillä oli semmoinen protokolla, että jos kivut menee liian kovaksi, niin laitetaan heti Sex and the City pyörimään ja vedetään kolmiolääkkeitä.

Merelä ei kuitenkaan tarvinnut Carrie Bradshaw’n seikkailuja tilanteensa lievittämiseksi. Hänellä oli ”ihana ja läheinen tunnelma” miesystävänsä kanssa.

– Mä huomasin myös, että siinä alkoi seksuaalienergia meidän välillä, tosta tilanteesta huolimatta, pyörimään.

– Mä sain, siis, orgasmin siinä, Merelä paljastaa.

Kuulemma seksuaalista stimulaatiota ei ollut.

– Mulla oli alushousut ja side ja kaikkea näin.

Orgasmi aiheutti kohdun supistelua. Merelä ryntäsi vessaan. Alkio tuli ulos.

– Me laitettiin se tulitikkurasiassa pakastimeen. Mä olin suunnitellut seremonian, missä me mennään hautaamaan se, siunataan se ja pidetään hetki, jossa this gets aknowledged, hän avittaa itseään englanniksi.

Sosiaalisessa mediassa heräsi paljon keskustelua aiheesta. Esimerkiksi anonyymisovellus Jodelissa monet ottivat kantaa aiheeseen.

– Musta se, että hän on kokenut abortin orgastisena ja halunnut tehdä siitä rituaalinomaisen tapahtuman, on superkaunista ja nimenomaan sitä keskeytetyn alkion elämää kunnioittavaa. Siitä jää kaunis muisto traumaattisen kokemuksen sijaan, joku toteaa.

5

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Somevaikuttaja Kaisa Merelä on julkaissut Instagramissa kuvan, jossa hänen otsassaan silmien välissä on punainen jälki.

Kuvan alle hän on kirjoittanut englanniksi elämänmuutoksesta. Hän sanoo muun muassa, ettei menestyksen saavuttaminen ”itsensä hylkäämisen kautta” ”ei ole sen arvoista”. Lisäksi hän kirjoittaa ”kanavoivansa autenttisuutta” ”voiman esittämisen sijaan”. Merelä kirjoittaa myös rakentavansa nykyään elämää ”todellisesta itsestään, ei traumaitsestään”.

Muun muassa.

Itse päivityksen kommenteissa punaista täplää ei ihmetellä.

Tarinoissa ihmetellään. Tai ainakin yksi ihminen on kysynyt: mistä on kyse?

– Joskus merkkaan kohdun verellä otsan, Merelä selittää.

Toisin sanoen Merelä on siis sipaissut otsaansa kuukautisverta.

Eikä siinä vielä kaikki. Merelä kertoo joskus tekevänsä kuukautisverestään myös kasvonaamion.

Siitä ei sentään ole kuvaa.

– Se on mun tapa vuorovaikuttaa mun kehon viisauden ja luomisvoiman kanssa, Merelä perustelee.

• Anonyymi
      UUSI

Suomalaisen sometähden hämmentävä aborttipäivitys: "Tarvitsin enemmän aikaa olla rakastaja"
      Mustan miehen kanssa nykynen nysvääjä lötky kikkeli ei kiinnosta

• Anonyymi
      UUSI

ukkoni on niin vanha yrittää könytä päälle puhisee ähisee ei saa kuin karvat sekasin reppana raukka pikku kikelillä..mustalle olin raskaana en tolle köppänä ukolleni joka ei edes saa lötku kikulia seisoon..

oi oi vaihtoo pappa reppana lentää köyhäkin on ja ruma

• Anonyymi
      UUSI

Sanna Marinin yllättävä kevättyyli – poseerasi läpikuultavassa topissa!

• Anonyymi
      UUSI

Janni Hussilta avoin haastattelu Seiskalle – ”Jari-Matin kanssa…”

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe