RAAMATUN VIIKUNA, UKRAINA JA PALESTIINA...

Anonyymi-ap

3-91
Puu, joka oli kauan ollut kuollut ja kuihtunut,
Yhdessä yössä se vihertyy uudelleen:
Kronian kuningas sairas, ruhtinas nuija jalkainen,
vihollistensa peloissaan hän sitoo purjeensa.
3-92
Maailma lähellä viimeistä ajanjaksoa,
Saturnus tulee takaisin myöhään:
Imperiumi siirtyy kohti Dusky-kansaa,
Goshawkin irti silmä Narbonnessa.
3-93
Avignonissa koko imperiumin päällikkö
pysähtyy matkalla autioituneeseen Pariisiin:
Tricast pitää Hannibalin vihan:
Lyonsia lohdutetaan huonosti muutoksesta.
3-94
Vielä viisisataa vuotta lasketaan hänestä,
joka oli aikansa koristeena:
Silloin hän yhtäkkiä antaa suuren valon,
Hän, joka tälle vuosisadalle tekee heidät hyvin tyytyväisiksi.
3-95
Maurien lain nähdään laskevan:
Toisen jälkeen paljon viettelevämpi:
Dnepri ensin tulee väistymään:
Lahjojen ja kielen kautta toinen houkuttelevampi.
3-96
Fossanon päällikön kurkku leikataan
Verikoiran ja vinttikoiran johtaja:
Tarpeian Rockin,
Saturnuksen leijonassa 13. helmikuuta suorittama teko.
3-97
Uusi laki uuden maan miehittämiseksi
Kohti Syyriaa, Juudeaa ja Palestiinaa:
Suuri barbaari imperiumi rappeutumassa,
Ennen kuin Kuu saa kiertonsa loppuun.
3-98
Kaksi kuninkaallista veljeä käy sotaa niin kiivaasti,
että heidän välinen sota on niin kuolevainen,
että molemmat valtaavat vahvoja paikkoja:
Heidän suuri riitansa täyttää valtakunnan ja elämän.
3-99
Alleinsin ja Vernèguesin nurmikentillä
Lubéronin vuoristoalueella lähellä Durancea,
Konflikti tulee olemaan erittäin jyrkkä molemmille armeijoille,
Mesopotamia epäonnistuu Ranskassa.
3-100
Viimeinen gallialaisten joukossa kunnioitettu,
vihollisen yli hän voittaa:
Voimia ja maata hetkessä tutkittu,
Kun kateellinen kuolee nuolen laukauksesta.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hakutulos
      VIIKUNA:ut:x
      1. Matt. 21:19 Ja nähdessään tien vieressä viikunapuun hän meni sen luo, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin pelkkiä lehtiä; ja hän sanoi sille: "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.

2. Matt. 21:20 Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"

3. Matt. 21:21 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: Kohoa ja heittäydy mereen, niin se tapahtuisi.

4. Matt. 24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

5. Mark. 11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika.

6. Mark. 11:20 Ja kun he varhain aamulla kulkivat ohi, näkivät he viikunapuun kuivettuneen juuria myöten.

7. Mark. 11:21 Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".

8. Mark. 13:28 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

9. Luuk. 13:6 Ja hän puhui tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt.

10. Luuk. 13:7 Niin hän sanoi viinitarhurille: Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois; mitä varten se vielä maata laihduttaa?

11. Luuk. 19:4 Niin hän juoksi edelle ja nousi metsäviikunapuuhun nähdäkseen hänet, sillä Jeesus oli kulkeva siitä ohitse.

12. Luuk. 21:29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.

13. Joh. 1:48 Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut".

14. Joh. 1:50 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: minä näin sinut viikunapuun alla, sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat."

15. Jaak. 3:12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.

16. Ilm. 6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,

• Anonyymi
      UUSI

SUURTA TAPAHTUU ...ONKO KAIKKIVALTIAS NYT KATSONUT AJAN TULLEEN ?

ALLAHIN RANGAISTUS?
      MIKSI SUOMEN MEDIA JA ROSKALEHDET OVAT VAITI TÄSTÄ KATASTROFISTA?

https://www.youtube.com/watch?v=WxThEyT11es

Lentoliikennekin katkaistu maassa nyt jo monen päivän ajan - eikä vaan Suomessa roskamedian katsojat tiedä mitä maailmalla tapahtuu..sitä se on valhetta ja kertomatta jättämistä manipuloiden rahvasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3495
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2357
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2041
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1974
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1754
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1618
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1407
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1311
    Aihe