3-91
Puu, joka oli kauan ollut kuollut ja kuihtunut,
Yhdessä yössä se vihertyy uudelleen:
Kronian kuningas sairas, ruhtinas nuija jalkainen,
vihollistensa peloissaan hän sitoo purjeensa.
3-92
Maailma lähellä viimeistä ajanjaksoa,
Saturnus tulee takaisin myöhään:
Imperiumi siirtyy kohti Dusky-kansaa,
Goshawkin irti silmä Narbonnessa.
3-93
Avignonissa koko imperiumin päällikkö
pysähtyy matkalla autioituneeseen Pariisiin:
Tricast pitää Hannibalin vihan:
Lyonsia lohdutetaan huonosti muutoksesta.
3-94
Vielä viisisataa vuotta lasketaan hänestä,
joka oli aikansa koristeena:
Silloin hän yhtäkkiä antaa suuren valon,
Hän, joka tälle vuosisadalle tekee heidät hyvin tyytyväisiksi.
3-95
Maurien lain nähdään laskevan:
Toisen jälkeen paljon viettelevämpi:
Dnepri ensin tulee väistymään:
Lahjojen ja kielen kautta toinen houkuttelevampi.
3-96
Fossanon päällikön kurkku leikataan
Verikoiran ja vinttikoiran johtaja:
Tarpeian Rockin,
Saturnuksen leijonassa 13. helmikuuta suorittama teko.
3-97
Uusi laki uuden maan miehittämiseksi
Kohti Syyriaa, Juudeaa ja Palestiinaa:
Suuri barbaari imperiumi rappeutumassa,
Ennen kuin Kuu saa kiertonsa loppuun.
3-98
Kaksi kuninkaallista veljeä käy sotaa niin kiivaasti,
että heidän välinen sota on niin kuolevainen,
että molemmat valtaavat vahvoja paikkoja:
Heidän suuri riitansa täyttää valtakunnan ja elämän.
3-99
Alleinsin ja Vernèguesin nurmikentillä
Lubéronin vuoristoalueella lähellä Durancea,
Konflikti tulee olemaan erittäin jyrkkä molemmille armeijoille,
Mesopotamia epäonnistuu Ranskassa.
3-100
Viimeinen gallialaisten joukossa kunnioitettu,
vihollisen yli hän voittaa:
Voimia ja maata hetkessä tutkittu,
Kun kateellinen kuolee nuolen laukauksesta.
RAAMATUN VIIKUNA, UKRAINA JA PALESTIINA...
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hakutulos
VIIKUNA:ut:x
1. Matt. 21:19 Ja nähdessään tien vieressä viikunapuun hän meni sen luo, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin pelkkiä lehtiä; ja hän sanoi sille: "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.
2. Matt. 21:20 Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"
3. Matt. 21:21 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: Kohoa ja heittäydy mereen, niin se tapahtuisi.
4. Matt. 24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
5. Mark. 11:13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö ehkä jotakin siitä; mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä. Sillä silloin ei ollut viikunain aika.
6. Mark. 11:20 Ja kun he varhain aamulla kulkivat ohi, näkivät he viikunapuun kuivettuneen juuria myöten.
7. Mark. 11:21 Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle: "Rabbi, katso, viikunapuu, jonka sinä kirosit, on kuivettunut".
8. Mark. 13:28 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
9. Luuk. 13:6 Ja hän puhui tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan; ja hän tuli etsimään hedelmää siitä, mutta ei löytänyt.
10. Luuk. 13:7 Niin hän sanoi viinitarhurille: Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois; mitä varten se vielä maata laihduttaa?
11. Luuk. 19:4 Niin hän juoksi edelle ja nousi metsäviikunapuuhun nähdäkseen hänet, sillä Jeesus oli kulkeva siitä ohitse.
12. Luuk. 21:29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
13. Joh. 1:48 Natanael sanoi hänelle: "Mistä minut tunnet?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Ennenkuin Filippus sinua kutsui, kun olit viikunapuun alla, näin minä sinut".
14. Joh. 1:50 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sentähden, että minä sanoin sinulle: minä näin sinut viikunapuun alla, sinä uskot. Sinä saat nähdä suurempia, kuin nämä ovat."
15. Jaak. 3:12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
16. Ilm. 6:13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, - AnonyymiUUSI
SUURTA TAPAHTUU ...ONKO KAIKKIVALTIAS NYT KATSONUT AJAN TULLEEN ?
ALLAHIN RANGAISTUS?
MIKSI SUOMEN MEDIA JA ROSKALEHDET OVAT VAITI TÄSTÄ KATASTROFISTA?
https://www.youtube.com/watch?v=WxThEyT11es
Lentoliikennekin katkaistu maassa nyt jo monen päivän ajan - eikä vaan Suomessa roskamedian katsojat tiedä mitä maailmalla tapahtuu..sitä se on valhetta ja kertomatta jättämistä manipuloiden rahvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311