Olimme vaimoni kanssa chatteilleet eräässä swinger-palvelussa erään hyvin varustetun miehen kanssa. Vaimollani on kokemusta myös seksistä isolla peniksellä varustetun miehen kanssa ja hän tuumasi että voisi olla kiva kokeilla tätä kaveria, Aria. Olimme vaihtaneet kuvia, joten molemmat osapuolet tiesivät mitä odottaa. Ja kieltämättä, kun lauantaina, yhden aikaan iltapäivällä avasin oven niin kuvanmukainen, alle nelikymppinen mies siellä oli. Siistit vaatteet, lyhyet hiukset, ajellut kasvot.
Istahdimme olohuoneeseen, tarjosin viinilasit kaikille ja viiniä maistellessamme jutustelimme niitä näitä. Ari kertoi olevansa juuri nyt sinkku ja harvakseltaan ollut pareilla apumiehenä. Minä selvitin pelisäännöt, hän huolehtii vaimostani, minä katselen. Kerroin että spermat voi laskea sisään, vartalon päälle mutta ei suuhun eikä kasvoille. Vaimoni hymyili ja sanoi että kaikki leuasta alaspäin siis käy. "No, paitsi peppu, jos sinulla on niin iso kuin kuvat antoivat ymmärtää.." hän jatkoi. "Saako sinua suudella?" Ari kysyi vaimoltani. "Tottakai" hän vastasi ja siirtyi Arin viereen, kumartui tämän luo ja painoi ison suukon miehen suulle. "Pitää pussata", hän hyrisi. "Entäs rinnat, pidätkö siitä että niitä hyväillään?" Ari kysyi. "Oi, se tuntuu ihanalta" sanoi kultani.
No, nyt kun isot linjat ovat selvillä, voisit vaikka käydä suihkussa, sanoin. Vaimo nyökkäsi ja ohjasi Arin saunaosaston puolelle. Kuulin kuinka hän kertoi mistä löytyy pyyhkeet ja kun kultani palasi olkkariin, kuulimme kuinka hän avasi suihkun. No, mitä tykkäät, kysyin? "Ihan fiksun oloinen kaveri" hän vastasi ja iski silmää. Istuimme sohvalla kun Ari palasi pesulta, verhoutuneena pyyhkeeseen. "Tuota, mites jatketaan?" Ari kysyi. Minä siirryin nojatuoliin, ja vaimoni pyysi Aria tulemaan luokseen. Ari istui vaimoni viereen, kultani availi hiljalleen kevyen mekkonsa nappeja ja kun hän avasi mekon miehustan hän tarjosi rintojaan Arille. Ari otti toisen tissin käteensä, kumartui ja imaisi nännin suuhunsa... Kultani sulki silmänsä, imetti nisiään tuolla nuorella miehellä ja nautti. Ari nuoli ja imi tissejä, suuteli ja nuoli vaimoni kaulaa, ja näin kuinka pyyhkeeseen alkoi nousta lupaava kohouma.
"Annas kun minä vilkaisen mitä on tarjolla..." vaimoni sanoi. Hän kävi Arin eteen polvilleen, avasi tämän pyyhkeen ja parahti "voi kamala minkä kokoinen, vielä isompi kuin miltä näytti kuvissa..." Kultani otti Arin peniksen käteensä, runkkasi vartta hitaasti ja keskittyi sitten miehen kiveksiin. Ne roikkuivat jalkovälissä ja värähtelivät vaimoni kosketuksesta. Kultani pussasi Arin kasseja, nuoli elimen vartta ja lopuksi otti terskan suuhunsa. Arilla oli jo täysi seisokki päällä. Katselin kuinka lasteni äiti tutki kiinnostuneena tuon nuoren miehen isoa siitintä. Nuoli, pussasi terskaa ja imi. Ari huokaili ja katseli kuinka kultani puuhaili hänen jalkovälissään. Hetken päästä vaimoni nousi pystyyn miehen edessä, liu' utti mekkonsa alas ja seisoi siinä vain pikkarit jalassa. Ari katseli vaimoni vartaloa ja runkkasi hitaasti kaluaan.
Riisu toki nuo pöksyt, sanoin ja laskin samalla omat housuni alas. Ari kohottautui, tarttui kultani pikkareihin ja hitaasti laski ne alas. " Ompa kaunis pimppi" hän sanoi kun kultani ajeltu emätin paljastui pikkareiden alta. "Nojaa taa päin" sanoi vaimoni, Ari teki työtä käskettyä ja kultani nousi sohvalle hajareisin ja ja työnsi pimppinsä Arin suulle. Ari tiesi mitä tehdä ja kohta kultani jo kiemurteli nautinnosta tuon miehen nuollessa hänen herkintään. Katselin tätä toisiinsa keskittynyttä paria ja hyväilin omaa, huomattavasti pienempää pippeliäni.
"Tekee niin hyvää..," vaimo huokaili kun Ari nuoli. "Käännytään tähän lusikkaan" sanoi vaimoni ja nousi miehen suulta. Ari kävi kyljelleen sohvalle, vaimoni tämän syliin, Arin elin jalkojensa välissä. Ari suuteli kultani niskaa, kietoi kätensä tämän rinnoille ja otti nännit sormiensa väliin. Vaimoni huokaili, hieroi pyllyään miehen syliä vasten ja nautti olostaan. Minulla seisoi jo kovana, runkkailin hissukseen katsellessani. "Sulla on ihana vartalo", Ari huokasi.
Makkarissa olisi paremmin tilaa, sanoin. "Haluat nähdä kuinka Ari panee minua?" Kysyi kultani. Tottakai, jos haluat häntä, vastasin. Vaimoni otti Aria kädestä, vei tämän käden pimpilleen ja sanoi että hän saa tulla sisään jos on varovainen... "Olen varovainen" hän sanoi ja hyväili kultani märkää vakoa. "Tule" sanoi vaimo ja kipitti pylly keikkuen makkariin. Hän kävi sängylle selälleen ja otti liukuvoidetuubin, laittoi reikäänsä ja huulille liukkaria ja avasi reitensä. "Tule mun sisään." Ari asettui kultani jalkojen väliin, hieroi terskallaan vaimoni pimpin huulia ja nipukkaa. Laita sisään, sanoin. Istuin sängyn reunalla ja hyväilin vaimoni rintaa. Kultani värähti kun Ari asetti terskan hänen alahuulilleen ja alkoi työntyä sisään. "Oi, oi... hitaasti kulta, hitaasti.. ahhhh..." hän huokaili sitä enemmän mitä syvemmälle Ari työnsi. "Odota, pysy siinä.,," vaimo parahti... Hän on varsin pienikokoinen joten tuo iso elin täytti hänet täysin....
Lauantain huumaa
1
915
Vastaukset
- Anonyymi
"Jatka, jatka..." vaimoni huokaisi, totuteltuaan tuohon kovaan elimeen aikansa. Ari työntyi hitaasti vaimoni sisään ja kohta hän oli sisällä palleja myöten. "Pane mua, kult, pane" huohotti vaimo ja Ari alkoi työnnellä itseään vaimoani vasten. "Voi luoja kun se tekee hyvää, nai minua hitaasti, hitaasti..." Kultani painoi Arin suun rinnoilleen, tämä imi ja nuoli, puri ja näykki rakkaani tissejä. Ja samalla hän työsti kultani alapäätä tuolla valtavalla elimellä. Miltä tuntuu, kysyin vaimoltani? "Ihanalta" hän voihki. "Se on niin iso, niin kova..." Ari suuteli vaimoani, " sulla on ihana pillu, tiukka ja märkä" hän puhisi. "Saanko tulla sun sisääsi vai haluatko jonnekin muualle?" "Tule mun sisään, mutta älä ihan vielä..." Vaimoni hamusi Arin suuta ja työnsi kielensä tämän suuhun. Ja Ari vastasi suudelmaan, nussi kultani alapäätä, nuoli rintoja ja nautti naisestani.
Vaimoni otti Arin pakarat käsiinsä, upotti kyntensä tämän ihoon ja työnsi pilluaan vasten tätä nuorta miestä. "Tule mun sisään", hän huokaisi. "Anna mulle". Ari kiihdytti tahtia, enää ei tarvinnut varoa, ja kun kultani painoi hänen päänsä rintojensa väliin, Ari laukesi ulahtaen. Hän voihki ja tärisi, työnsi elimensä syvälle vaimooni ja näin kuinka hänen kiveksensä supistelivat pumpatessaan sperman vaimoni emättimeen, syvälle... Hän rojahti vaimoni päälle, tämä kietoi kätensä Arin pyllyn ympärille ja piteli tätä aloillan. "Pysy mun sisällä, tuntuu niin ihanalta". Ari painoi päänsä vaimoni rinnoille, hien kostuttamaan tissivakoon ja huohotti, kaikkensa antaneena. Hän hamusi kultani tissin suuhunsa ja lutkutti tuota ihanaa rintaa. Vaimoni toipui hiljalleen, silitti miehen hiuksia ja selkää. Lopulta Arin siitin pehmeni, lupsahti ulos vaimoni emättimestä ja jäi tämän jalkoväliin, spermatippa roikkuen terskan päästä. Ihana näky.
-Pasi-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306