En sano kaupan kassalla "kiitos"

Anonyymi-ap

En sano kaupan akssalla myyjälle sanaa kiitos, koska miksi minun pitäisi sanoa kiitos.
Miksi pitäisi sanoa kiitos, kun ostoksista pitää maksaa.
Kassan sensijaan pitisi sanoa aisakkaalle kiitos, kun saa asiakkaalta rahaa.
Jos ostokset saisi ilmaiseksi, niin silloin voi sanoa kiitos.
Kiitos sana kuuluu tilanteisiin, kun saa toiselta jotakin ilman korvausta.
Vai sanotko sinä kiitos, kun maksat laskuja verkkopankissa, tuskin sanot.
Kaupan kassalle, joka antaa vaihtorahat, niin en sano välttämättä mitään tai sitten Jaa.
Jos kaupan kassa sanoo, hyvää päivänjatkoa, niin silloin voi sanoa, kiitos samoin.

75

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaksaako edes valvos niin kauas jotta näkwewe Eeiksan esiryksen

• Anonyymi

Kiitos on täysi inflaatiossa.

• Anonyymi

Myös sanat Hei, Moi, Päivää ovat inflaatiossa.

On muitakin liuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös sanat Hei, Moi, Päivää ovat inflaatiossa.

On muitakin liuta.

- Paljonko maksaa

- missä se on

- mikä sun nimi on

- miten vanha olet

- missä sä asut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Paljonko maksaa

- missä se on

- mikä sun nimi on

- miten vanha olet

- missä sä asut

- ei ole rahaa

- en tahdo

- en tiedä

- anna mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- ei ole rahaa

- en tahdo

- en tiedä

- anna mulle

- mikä sää tänään on

- ai jaa

nälästä ei voi inflatoida kun on nälkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- mikä sää tänään on

- ai jaa

nälästä ei voi inflatoida kun on nälkä

- mikä puhelin numero

• Anonyymi

Palvelutyössä oleville sanon aina kiitos, joskus olen ostanut jopa ruusuja.
      He mahdollistavat sen tarpeen täyttymisen, jonka vuoksi olen jotain tarvitsemaani mennyt hakemaan.

Mukavia ihmisiä ovat, kun jaksavat tehdä töitään toisten tarpeiden vuoksi.

AV

• Anonyymi

Niin ja pienellä palkalla ja varmaan vaikka minkälaisia asiakkaita joutuvat palvelemaan. Tämä Ap:kin on kyllä sanonko mistä.

• Anonyymi

Maksutilanteessa kiität myyjää siitä asiakaspalvelusta (rahastus), jonka hän sinulle antaa.

• Anonyymi

Kyllä, hän ei ole minua pyytänyt ostamaan mitään, tai edes kauppaan tulemaan. Voi kaupassa käydä myös ostamatta mitään, jos se maksupuoli alkaisi häiritsemään? Moni niin tekeekin, katselu ei maksa mitään.

AV

• Anonyymi

Ä seole pakko sanoa. Kertoo kuitenkin sn nkertaisuudesta.

• Anonyymi

Eihän se kassa niitä rahoja saa. Hän on vain töissä ja kiität häntä palvelusta.

• Anonyymi

Mistä ihmeen palvelusta ????
        En kiitä siitä, että minua rahastetaan, kassan ja kauppiaan tulee kiittää asiakasta, eikä asiakkaan kassaa, eikä kauppiasta.
        Eipä sano kassa kiitosta, kun asiakkaana annan kassalle rahaa.
        Kassan pitäisi kiittää, jos kerran asiakkaankin pitäisi sanoa kiitos kassalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kiitä siitä, että minua rahastetaan, kassan ja kauppiaan tulee kiittää asiakasta, eikä asiakkaan kassaa, eikä kauppiasta.

Mene sinne jossa sinua ei tarvitse palvella, vaikka perunapellolle jos perunoita haluat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinne jossa sinua ei tarvitse palvella, vaikka perunapellolle jos perunoita haluat!

Jaa, sinulleko myyjä laittaa ne perunat kaupassa pussiin ja kiität vuolaasti myyjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, sinulleko myyjä laittaa ne perunat kaupassa pussiin ja kiität vuolaasti myyjää.

Kasvata itse, ja kiitä itseäsi vai oletko uusavuton?

• Anonyymi

Tuoko tämä ajatus sinulle helpotuksen tunnetta? Hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi herran jestas miten tyhmä olet. Ärsyttääkö sua nyt joku kaunis kassaneiti jonka takia käyt häntä häiritsemässä joka päivä siellä kaupassa. Noita hullujahan ne kassaneidit joutuu joka päivä kestämään. En kyllä ite haluis tehä tollasta duunia. Palkka pieni ja kaikki lähitienoon mielenterveys häiriköt vinkumassa.

• Anonyymi

hyökkääkö Israel maailman sotaisimpana kansana kohta Ukrainaankin.

• Anonyymi

Ei ehdi, on euroviisukiireitä

• Anonyymi

Olen laittanut merkille, että käytöstavat on katoava kansanperinne Suomessa. Mielummin näytetään nyreää naamaa ja rutistaan kaikesra, kun että hymyiltäisi ja sanottaisiin, kiitos. Ihan vain koska se on kohteliasta ja positiivista toista kohtaan.

Jasu

• Anonyymi

Suomalaisuuden perikuva. Kitistään kaikesta. takerrutaan toisten elämään kun itsellä ei ole jne. kateus ja kauna. siinä se . Suomalaisuus.

• Anonyymi

No entäpä ne, jotka kohteliaisuuttaan haluavat kaupan kassalla keskutella.
        Saavat siitä haukut ja ovat kassan ahdisyelijoita ja hidastavat sujuvaa kassatyöskentelyä.
        Mikään ei käy, puhumattomuus tai puheliaisuus kassalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisuuden perikuva. Kitistään kaikesta. takerrutaan toisten elämään kun itsellä ei ole jne. kateus ja kauna. siinä se . Suomalaisuus.

Siihen suuntaan on menty, että ihmiset purkaa pahaoloaan muihin. Eikä positiivisia asioita enää juuri kuule ja näe. Aina kun näkee jonkun joka vielä vaalii näitä hyviä tapoja ihan sydän hyppää kurkkuun, ihanaa ei ole kaikki toivo menetetty. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No entäpä ne, jotka kohteliaisuuttaan haluavat kaupan kassalla keskutella.
        Saavat siitä haukut ja ovat kassan ahdisyelijoita ja hidastavat sujuvaa kassatyöskentelyä.
        Mikään ei käy, puhumattomuus tai puheliaisuus kassalla.

Minua ei henkilökohtaisesti haittaa jutustelijat. Törmään niihin aika usein olematta kassatyössä. Se on ollut ihan normaalia jutella ihminen ihmiselle mun lapsuudessa. Ilman että se tarkoittaa yhtään mitään flirttiä tms.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen suuntaan on menty, että ihmiset purkaa pahaoloaan muihin. Eikä positiivisia asioita enää juuri kuule ja näe. Aina kun näkee jonkun joka vielä vaalii näitä hyviä tapoja ihan sydän hyppää kurkkuun, ihanaa ei ole kaikki toivo menetetty. 😃

Jasu

Juurikin näin, kuka kaipaa sitä vihaista ihmistä joka kassalla meuhkaa jostain ihan turhasta.
        Yleensä itseaiheutettua, koska normaalisti käyttäytyvillä ei ole mitään ongelmia.

Henkilö joka tuntisi kassaneitien tai kassapoikien olevan se oikea kohde henkilökohtaisille elämänongelmilleen, heille suosittelisin syanidipilleriä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin, kuka kaipaa sitä vihaista ihmistä joka kassalla meuhkaa jostain ihan turhasta.
        Yleensä itseaiheutettua, koska normaalisti käyttäytyvillä ei ole mitään ongelmia.

Henkilö joka tuntisi kassaneitien tai kassapoikien olevan se oikea kohde henkilökohtaisille elämänongelmilleen, heille suosittelisin syanidipilleriä.

AV

Niin, ei auta meuhkata ihmisille jotka ei mitenkän ole syypäitä oloosi. Kaataa omaa paskaansa muitten päälle. Se on paitsi epäreilua myös lapsellista.

Jasu

• Anonyymi

Kyllä kaupan kassan kuuluu kiittää asiakasta, koska ilman asiakasta ei myyjällä olisi työpaikkaa kaupan kassalla, ettekö te toopet sitä tajua, kun vouhkaatte, että asiakkaan pitää kiittää kassaa!!!

• Anonyymi

Voisivat kyllä edes tuutin toisinaan tarjota

• Anonyymi

italialaisten esiintryjä euroveisuisssa joku LuCio ohn ei sentään Saeio wgento'

• Anonyymi

"miksi minun pitäisi sanoa kiitos."

Koska on kohteliasta kiittää kassaa palvelusta. Menepä kuule itsepalvelukassalle seuraavaksi, jos on niin vaikea kiittää.

- Sheena

• Anonyymi

Miksi kassa ei kiitä asiakasta, joka antaa kaupalle rahaa.
        Sinun mielestä vain asiakkaan tehtävä on kiittää, kun menettää rahaa, eikä kaupan, joka varsikin tänä aikana kerää erittäin suuria voittoja, kun on nostanut ruoan hintaa kymmeniä, jopa satoja prosentteja.
        Näytät olevan ahneen kauppiaan puolella, turjus !

• Anonyymi

Voi jessus näitä typeryksiä. Mistä näitä riittää.

• Anonyymi

Aina toki kannattaa muistaa, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa eli tavallasi toimia ei välttämättä ole kovin hyvä tuottopotentiaali vaikkapa ihan tavallisissa työtehtävissä.

Mutta kukin mieltymystensä mukaan, kunhan paikallista lain kirjainta tulee noudatettua.

• Anonyymi

Puhutaan, että on karma, että tekemällä hyvää toiselle saa itsekin hyvää.
        Youtube videoilla on selaisia, mutta karma on täyttä valetta, ne on kaikki näyteltyjä videoita ja jotkut niihin vielä uskoo!
        Olen lainanut eli antanut sukulaiselle rahaa, mutta eipä ole siitä mitään hyvää seuranut.
        Tulee vaan yllättäviä suuria rahanmenoja ja kohta loppuu rahat eli karma on täyttä soopaa ja valetta!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan, että on karma, että tekemällä hyvää toiselle saa itsekin hyvää.
        Youtube videoilla on selaisia, mutta karma on täyttä valetta, ne on kaikki näyteltyjä videoita ja jotkut niihin vielä uskoo!
        Olen lainanut eli antanut sukulaiselle rahaa, mutta eipä ole siitä mitään hyvää seuranut.
        Tulee vaan yllättäviä suuria rahanmenoja ja kohta loppuu rahat eli karma on täyttä soopaa ja valetta!

Karma on tapa ajatella, olla, elää, ei mikään lupaus siitä, että jos annat köyhälle euron, saat itse kohta miljoonan. Karma on tapa tähdätä hyviin tekoihin, jotta sielu ikuisella vaelluksellaan uudelleensyntymien kautta saisi enemmän hyvää kuin huonoa osakseen.

• Anonyymi

Sano kaikki kerralla: Kiitos, Anteeksi ja Ole Hyvä

• Anonyymi

Räjähdys Erikan esityksessä... dynamiitti-kalastus, pötkyläinen dynistä räjäyttää veden alla kloja tajuttomaksi haavilla keeätä niitä pinnalta kaloja helposri joku kaveri kokeili jwp

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus olla junttieinari niin myös sinulla. Jos kaupankassa ei tunnista sinua junttieinariksi ulkonäöstä, hän tunnistaa sen viimeistään käytöstavoista. Mutta miksipä kukaan välittäisi sanooko, joku junttieinari kiitos vai ei. Korkeintaan tarkistavat, että pippurisumute on käden ulottuvilla, kun ilmestyt jonoon, tai vartija on turvallisesti näköetäisyydellä.

• Anonyymi

kun kuunyelin ACDC:n juttuja For Thjose About To Rock, We Salute You.... oma vanha juttu mieleen Pakkasherra p itäisi jooh...

• Anonyymi

Sano "No Thank You"

• Anonyymi

Minä kyselen ruokareseptit kaikki

• Anonyymi

voisin ku vigrlla että tyttöjenmielesä hauska kesäröjos kaupunfilla puutarhajuttuja...

• Anonyymi

Menkää kaikki kaupan kassalla kiitoksen snaomista vaativat verotoimistoon kiittämään verottajaa, kun saatte veroja maksaa ja veroilla teille palveluita tarjotaan älkääkä valittako, kun joutuu veroja maksamaan.
      Minä sanon kiitos, kun jossakin on ilmaiset kahvi/makkaratarjoilut.
      Varmaan nämä vouhkaajat, joiden mielestä kaupan kassalla pitää sanoa kiitos, niin eivät siellä sano kiitos, koska kahvi- ja makkaratarjoilusta on ilmainen, kauppias kustantaa, eikä tarvitse maksaa, kuten kaupan kassalla.
      Myös silloin harvoin, jos käy ulkona syömässä, grillillä, pizzeriassa, niin sanon kiitos, koska se jolle maksan, on ruan valmistukseen osallistunut ja tehnyt työtä.
      Kiitos sanon myös jos kyläpaikassa minulle kahvia/ruokaa tarjotaan.
      Kaupan kassalle sanon, kun vaihtorahat antaa, että JAAA
      Ei joka kaupan kassa anna edes kuittia käteen, vaan asiakas pitää sen itse ottaa.
      Kyllä kassan palveluun kuuluu antaa se kuitti myös jos kiitosta kaipaa.

• Anonyymi

Joku hoito olisi yhteiskunnan kehitettävä noin tyhmälle ihmiselle!

• Anonyymi

Kiitos on osa kohteliasta vuorovaikutusta. Ei maksa mitään ja antaa kuvan peruskäytöstavoista.

• Tuota voi verrata tilanteeseen, kun olet menossa suojatien yli ja auto jää odottamaan, että menet tien yli. Jotkut ihmiset, jotka suojatien yli menevät, nostavat kättä tällä autolla ajajalle. Miksi pitäisi? se ei ole mikään hyvä teko tai palvelus, vaan autolla ajavan velvollisuus. En minäkään autolla ajaessa odota, että minulle heilutellaan kättä, kun jään suojatien eteen odottamaan. Se on minun tehtävä, en minä sitä tee hyvän mielen vuoksi.

• Anonyymi

Juuu, meikäläinen vaan ihmettelee niitä autoilijoita, jotka kohteliasuutta osoittaessaan yrittää saada minut pyöräilijänä rikkomaan liikennesääntöä väistämis velvollisuudestani.
        On ohikulkutie 60km/h nopeusrajoitus, samalle tielle tulevilla autoilijoilla on väistämisvelvollisuus.
        Tien ylittää suojatie, jossa keskellä liieenteenjakaja.
        Tulen risteykseen polkupyörällä ja pysähdyn, koska lähestyy autoja, enkä ehtisi ylittää tietä, joten pysähdyn odottamaan ja kumpikin jalka on maassa ja katselen sivulle.
        Yh'äkkiä autot alkavat hidastamaan ja osa pysähtyy.
        En ylitä risteystä, vaikka autoilija on pysätynyt ja alkaa kertymään jonoa ,koska olen väistämis velvollinen.
        Jos tulisin autolla samaiselle tielle, niin yksikään auto ei hidastaisi, eikä pysähtyisi antamaan tietä, huudattaisivat torvea, jos kiilaisin eteen.
        Jos tulen pyörällä samaa tietä, mitä autoilijat siihen risteykseen tulevat, niin eivät autot silloin hidasta, eivätkä pysähdy, aika erikoista.
        Joskus olen ylittänyt sen risteyksen, että auto tulee sivusta, niin ei aiokaan hidastaa, miksi, vaikka silloin hidastaa, kun osoitan väistämisvelvollisuutta, enkä liiku minnekään.
        Odotan ja viimein autoilija älyää jatkaa matkaansa, kun en ylittänyt risteystä, vaikka autoilija niin kovasti sitä yritti.
        Kerran yksi autoilija pysähtyi ja taakse kertyi jonoa ja kuorma auto joutui tekemään voimakkaan jarrutuksen, ettei törmäsii edesä odottaviin autoihin.
        Jos olisi törmänyt, niin syyllinen olisi ollut ne autot, jotka siinä olivat pysähtyneet, koska siinä risteyksessä pyöräilijällä on väistämisvelvollisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuu, meikäläinen vaan ihmettelee niitä autoilijoita, jotka kohteliasuutta osoittaessaan yrittää saada minut pyöräilijänä rikkomaan liikennesääntöä väistämis velvollisuudestani.
        On ohikulkutie 60km/h nopeusrajoitus, samalle tielle tulevilla autoilijoilla on väistämisvelvollisuus.
        Tien ylittää suojatie, jossa keskellä liieenteenjakaja.
        Tulen risteykseen polkupyörällä ja pysähdyn, koska lähestyy autoja, enkä ehtisi ylittää tietä, joten pysähdyn odottamaan ja kumpikin jalka on maassa ja katselen sivulle.
        Yh'äkkiä autot alkavat hidastamaan ja osa pysähtyy.
        En ylitä risteystä, vaikka autoilija on pysätynyt ja alkaa kertymään jonoa ,koska olen väistämis velvollinen.
        Jos tulisin autolla samaiselle tielle, niin yksikään auto ei hidastaisi, eikä pysähtyisi antamaan tietä, huudattaisivat torvea, jos kiilaisin eteen.
        Jos tulen pyörällä samaa tietä, mitä autoilijat siihen risteykseen tulevat, niin eivät autot silloin hidasta, eivätkä pysähdy, aika erikoista.
        Joskus olen ylittänyt sen risteyksen, että auto tulee sivusta, niin ei aiokaan hidastaa, miksi, vaikka silloin hidastaa, kun osoitan väistämisvelvollisuutta, enkä liiku minnekään.
        Odotan ja viimein autoilija älyää jatkaa matkaansa, kun en ylittänyt risteystä, vaikka autoilija niin kovasti sitä yritti.
        Kerran yksi autoilija pysähtyi ja taakse kertyi jonoa ja kuorma auto joutui tekemään voimakkaan jarrutuksen, ettei törmäsii edesä odottaviin autoihin.
        Jos olisi törmänyt, niin syyllinen olisi ollut ne autot, jotka siinä olivat pysähtyneet, koska siinä risteyksessä pyöräilijällä on väistämisvelvollisuus.

Hiton ärsyttävää on myös se, kun olen menossa suojatielle ja näen, kun autot lähestyy ja vauhti on liian kova pysähtyäkseen siihen. Minä odotan, että auto ajaa ohi, koska huomaan, että tuo ei kyllä aio pysähtyä. No autoilija tekee äkkijarrutuksen suojatien eteen?! Miksi pitää pysähtyä, jos jalankulkija vartavasten odottaa sitä autoa että menisi ohitse.

Välillä tahallani kuikuilen muualle, että autoilija luulisi, etten huomaa häntä ja näin auto ajaa ohi. Se tilanne on niin ärsyttävä, kun siinä sitten pälyillään, että kumpi menee ja viitotaan että mene vaan.

• Prinsessasi kirjoitti:

Hiton ärsyttävää on myös se, kun olen menossa suojatielle ja näen, kun autot lähestyy ja vauhti on liian kova pysähtyäkseen siihen. Minä odotan, että auto ajaa ohi, koska huomaan, että tuo ei kyllä aio pysähtyä. No autoilija tekee äkkijarrutuksen suojatien eteen?! Miksi pitää pysähtyä, jos jalankulkija vartavasten odottaa sitä autoa että menisi ohitse.

Välillä tahallani kuikuilen muualle, että autoilija luulisi, etten huomaa häntä ja näin auto ajaa ohi. Se tilanne on niin ärsyttävä, kun siinä sitten pälyillään, että kumpi menee ja viitotaan että mene vaan.

Siis kuikuilen muualle ennen, kuin siirryn suojatietä ylittämään. Suojatien edessä seison ja katselen muualle odottaen, että auto ajaa ohi eikä jää minua odottamaan.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Siis kuikuilen muualle ennen, kuin siirryn suojatietä ylittämään. Suojatien edessä seison ja katselen muualle odottaen, että auto ajaa ohi eikä jää minua odottamaan.

Jos kääntyy suojatien edessä selkä edessä olevaa ristestä kohden, niinkuin olisi suojatien ylittänyt, niin ei silloin auton ainakan luulisi pysähtyvän, kun autoilija katsoo, että eihän jalankulkija takaperin kävele.

Sen olen havainnut, että suoojatiet on rakennettu paikkoihin, että ne kerää autoja,
        Ei yhtään autoa missään ja parinkymmenen metrin päässä risteyksessä suojatie, niin heti oli viisi autoa suojatien edustalla menossa kohti suojatietä, etät tuehvalisempi tien ylityspaikka oli muualla, kuin suojatiellä.

• Anonyymi

niin no voi hyvänen aika... fryrör.. oksennanjotrnkin niin hoh vaikka sänkyynkin oksennan jos paha olo

• Anonyymi

auto on kyllä nyr pysäyrwerrävcä er okswenna auron sisällwe...

• Anonyymi

sano... 'ei Kiiyos.

• Anonyymi

Tarkkaa on.

• Anonyymi

Minä sentään tervehdin reippaasti ja katson kohteliaasti silmiin samalla, ja lähtiessä kiitän hyvästä palvelusta 😌

• Anonyymi

Oletpa itsekeskeinen/omahyväinen/narsistinen.😳 tottakai kaupankassalle kuuluu ,nimenomaan kuuluu,kiitos. Kiitos siitä että suostui palvelemaan hymysuin kaltaistasi kiittämätöntä lurjusta. Voi hyvää päivää,minkälaista kansaaeläjää täällä palvella saa🤯🤷‍♀️

• Anonyymi

Ps. Ja mitäköhän menettäisit jos sanoisit sen kiitos? Et niin yhtikäs mitään vaan saisit kiitoksen siitä itsellesi. Sitä kun saa mitä tilaa. Nyt luulet että se kaupankassa jää jotenkin kiittämättömyydestäsi paitsi/ menettää sinussa yhtikäs mitään. Ei menetä. Korkeintaan kaltaisesi itsekkään narskun. Eli siis mitä,kysynpähän vaan👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Ja mitäköhän menettäisit jos sanoisit sen kiitos? Et niin yhtikäs mitään vaan saisit kiitoksen siitä itsellesi. Sitä kun saa mitä tilaa. Nyt luulet että se kaupankassa jää jotenkin kiittämättömyydestäsi paitsi/ menettää sinussa yhtikäs mitään. Ei menetä. Korkeintaan kaltaisesi itsekkään narskun. Eli siis mitä,kysynpähän vaan👎🤷‍♀️

Te jotka luulette,ties miksi,että hyvän osoitus muille on itseltä pois,olette niin männikössä kuin voi olla. Luulottelette että pahalla/pahuudella saatte itsekkäästi itsellenne hyvää. Kuka tuollaista järjettömyyttä päähänne takoi? Toki saatte jatkaa samaan tahtiin,mutta itseppähän tekemisistänne vastaatte. Se on valinta kysymys,mitä sitä itselleen tilaa. Että onnea valintoihisi. Jos tahdot kakkaa niskaan,niin sitä varmasti saat . Sinä päätät🤷‍♀️.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te jotka luulette,ties miksi,että hyvän osoitus muille on itseltä pois,olette niin männikössä kuin voi olla. Luulottelette että pahalla/pahuudella saatte itsekkäästi itsellenne hyvää. Kuka tuollaista järjettömyyttä päähänne takoi? Toki saatte jatkaa samaan tahtiin,mutta itseppähän tekemisistänne vastaatte. Se on valinta kysymys,mitä sitä itselleen tilaa. Että onnea valintoihisi. Jos tahdot kakkaa niskaan,niin sitä varmasti saat . Sinä päätät🤷‍♀️.

Ps. Ja luuletko että se jää sinun kiittämättömyyttäsi miettimään kun saa kiitoksia päivänmittaanpilvin pimein. Sinä olet se joka jotakin paitsi jää,eikö?🤷‍♀️

• Anonyymi

Itse en koskaan ´puhu ihmislille mitään. Joskus ne katsoo täällä kotonakin vähän pitkään, kun ne kysyy jotain enkä vastaa mitään.

• Anonyymi

Miksi et vastaa? Hänhän näkee /huomaa sinut? Koetko ettet ansaitse muiden huomiota vai miksi noin itseäsi lyttäät?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et vastaa? Hänhän näkee /huomaa sinut? Koetko ettet ansaitse muiden huomiota vai miksi noin itseäsi lyttäät?🤷‍♀️

Ps. Sinulle,olet rakas/arvokas/ tärkeä. Vastaa toki. Kerro itsestäsi. Sinussa on enemmän kuin osaat aavistaakkaan. 🤗🤷‍♀️

• Anonyymi

Kassan ei sitten tule pahoitaa mielensä, jos asiakas kohteliaasti kysyn, mitä kuuluu.
      Sehän on ihan normaalia kansakäymistä ja variskin, jos on tuttu kassa, niin ei siitä ainakan pitäisi pahastua.

• Anonyymi

Ei varmasti pahastukkaan,ellet ole ahdistelia.🤷‍♀️

• Anonyymi

Erikan esin esityksesasä niin irrw sanoi, ihan kuin joku pommo rai sellainen olisi räjähtänyt.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulu hyviin tapoihin sanoa kiitos!

• Anonyymi
      UUSI

Sano sen sijaan "praise be!"

• Anonyymi
      UUSI

Hyi

• Anonyymi
      UUSI

Alan seuraavaksi kaupan kassalla kassaneidolle toistelemaan MUR, MUR, MUR
      Vois jättää myös perunat punnitsematta, niin kassaneito joutuu käymään ne punnitsemassa kassan lähellä olevalla vaa'alla.
      Silloin kassalla voikin kittää, kun kassaneito on tehnyt kovasti töitä.

• Anonyymi
      UUSI

Kassan ja tavallisen ihmisen toiminta eroaa maksutilanteessa, jossa asiakas maksaa tuotteen ja vastaukset ovat aivan toisinpäin keskenään.
      Kaupan kassa sanoo: olkaa hyvä.
      Tavallinen ihminen, joka vaikka myy toiselle tuotteen ja saa siitä rahat, niin sanoo kiitos ja sen jälkeen antaa tuotteen sanoen: olkaa hyvä.
      Kaupan kassa ei ole koskaan kiittänyt asiakasta kaupassa käynnistä, eikä tuotteiden maksamisesta.

• UUSI

Minusta on kohteliasta kiittää palvelusta ja tuo kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.

• Anonyymi
      UUSI

voi olla rasittavaa jos joku myyjä sanoo aina jokaisessa kaupan kulmassa tervehtii aina niin 100 kertaakin yhden kauppareissun aikana

tallennettu ääni puhelimessakin jotta nappia painamalla tervehtiii robotti-äänellä jos ei itse aina jaksa

• Anonyymi
      UUSI

Oikein 4 minuuttiakin kestävä tervehdys sanonta, automaattisesti nppia painamalla tulee

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7585
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      58
      2494
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      50