Tänää söin asmupalan joskus puolilta päivin kun heräsin banskun 3 leipäpalaa ja lautasen muroja
Noo sit kahen aikaan taas muroja
Ja nälkä oli äsken kova söin riisipiirakoit kolme ja jukurttii ja yhä nälkä
Lämmint ruokaa en oo viel syöny mut eineksii on 400g laatikoita nyt 4 päibäks raas
Miks mul sina nälkä???
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Sina olla raskaana? Vauva tulossa ?
- Anonyymi
Mutkun mä oon mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutkun mä oon mies
Miehetkin voi tehdä kuulema lapsia. Näin on mieltä vasemmisto. Kuulema rectum lapsia. Usassa on käyty tästä jopa oikeus taistelua.
- Anonyymi
Syö kunnon ruokaa, äläkä pelkkiä hiilareita
- Anonyymi
Eli niiku öö mitä ruokaa?
- Anonyymi
Lisää lääkettä 💊💊💊, tämä on ikävä palsta‼️
- Anonyymi
Juu ei mitään eineksiä. Aamulla pari kananmunaa keität pari viipaletta leipää lasi punaista maitoa juustoa leivän päälle pari kolme siivua kuppi kahvia niin jaksaa. Murot on lapsille eikä kyllä niillekään.
- Anonyymi
Juon maitua syön muroja! Sivusta! Kohta kolkyt!
- Anonyymi
Maito on homoille
- Anonyymi
Aitoa voita leivän päälle tai oivariinia korkeintaan. Kaikki kevytrasvat hevontuuttiin niillä lihoo väsyy kun aina nälkä. Itse söin tänään 10 aamupalan ja 15.00 päivällisen leipää voita punaista maitoa vähän perunaa höyrytettynä samassa höyryssä parsakaalia vähän pari kanankoipea oli uunissa. Kaksi ateriaa ja aamulla vain yksi muki kahvia. ei ole nälkä vieläkkän, vaikka iltapalan taidan 19mennessä syödä ehkä sokeritonta jukurttia ja jotain marjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitoa voita leivän päälle tai oivariinia korkeintaan. Kaikki kevytrasvat hevontuuttiin niillä lihoo väsyy kun aina nälkä. Itse söin tänään 10 aamupalan ja 15.00 päivällisen leipää voita punaista maitoa vähän perunaa höyrytettynä samassa höyryssä parsakaalia vähän pari kanankoipea oli uunissa. Kaksi ateriaa ja aamulla vain yksi muki kahvia. ei ole nälkä vieläkkän, vaikka iltapalan taidan 19mennessä syödä ehkä sokeritonta jukurttia ja jotain marjoja.
joo no jotkut syö noin ja jotkut ei. täällä te hölisette tosta lihomisesta kans jatkuvasti. rauhottukaa tämä ole mikään terveyspalsta
- Anonyymi
Proteiinivajaa ruokavalio ylläpitää nälkää tehokkaasti.
- Anonyymi
Juuri noin. Ap:lle kans jos asia vieras niin nuorelle ihmiselle vähintään 0,8 grammaa proteiinia päivässä jokaista omaa painokiloa kohti eli vaikkapa 60kiloiselle 50gr vähintään päivässä. Iso lasi punaista maitoa siitä saa jo ehkä lähes 10gr sitten loput vielä muista. Vähintään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090