Että tietäisin olevani sun sydämessä ja rakastat mua.
Tärkeintä on vain
38
567
Vastaukset
- Anonyymi
sinä ja sun klaanis pilasitte mun elämän. kiitos vaan.
- Anonyymi
Ei vaan sinä
- Anonyymi
Rakastan miestä jota ikävöin ja hän on sydämessäni ja toivoisin että voisimme sopia asiat ❤️
- Anonyymi
Rakastan vaimoa,en sinua..tuliko jo selväksi.
- Anonyymi
sulta ei tuamo kysytä 🤣🤣
- Anonyymi
otan Miehesi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otan Miehesi !!
Täällä minä odotan sinua. Missä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä minä odotan sinua. Missä olet?
Niuvanniemessä tietenkin daa!
- Anonyymi
Ei nämä sulle ole miksi luulet niin?
- Anonyymi
❤🤎👰🧔♂️🙉🙊🙈🦧
- Anonyymi
Mulle ois tärkeintä saada kerrotuksi kuka mun sydämeen on eksynyt ja jäänyt. Voisit vähän avustaa siinä?
- Anonyymi
Miten voin avustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin avustaa
Vedät mut jonnekin nurkan taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedät mut jonnekin nurkan taakse.
Arvaa uskallanko jos et sano mitään. Toki jos tulee tilaisuus niin voit ilmeestä ja eleistä tajuta että nyt is the time
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa uskallanko jos et sano mitään. Toki jos tulee tilaisuus niin voit ilmeestä ja eleistä tajuta että nyt is the time
Oonpa sanonut, on ollut tilaisuus. Mikä sun on mitä oikeen haluat ja millon vai koskaan?
- Anonyymi
Et kohtele ihmisiä ihmisinä, etkä ymmärrä rajaa sinun ja toisten persoonissa. Minua olet uhkaillut ja häiriköinyt täällä, tappouhkauksiakin. Ilkeä olet ollut myös kaivatulleni. Ja mitä ihmettä silloin aikoinaan kirjoitit systemaattisella tavalla väkivalta- ja seksuaaliuhkauksia tunnistettavalla tavalla M-naiselle? En puhu muiden puolesta, mutta aivan takuulla tuollainen jättää jälkensä keneen tahansa.
- Anonyymi
Jos sinulla on vahva tunne, melko varmasti myös toisella on.
- Anonyymi
Onko se niin? Voisiko olla? - en ap
- Anonyymi
Kuka hullun kanssa mitään tahtoisi
- Anonyymi
Siellä sä oot ja pysyt tuli eteen mitä tahansa! Mun sydän on sulla. Pidä siitä hyvää huolta. Tarvitsen sitä vielä. 💫🙏😘
- Anonyymi
kyllä hän on paikkansa lunastanut, pikkuinen söpö halikaveri.
https://www.youtube.com/watch?v=2XP6XHgVkAI- Anonyymi
Ai jukra miten liikutuin tosta kappaleesta. Isot kiitokset sinulle. Nyt hyville mielin pääsee nukkuun. Kauniita unia sinulle myöskin, noh vain ei tunneta. 🙏💫😘
- Anonyymi
Sydämeni on sun omasi liekkini. Rakastan vain ja ainoastaan sinua ❤️🔥
- Anonyymi
Cyrpånalle
- Anonyymi
Se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa.
- Anonyymi
Tää ei lohduttaisi mua lainkaan, jos se ihminen ei ois mun elämässä. Päinvastoin tekis minut surulliseksi.
- Anonyymi
Sä et taida ymmärtää millaisen ihmisen tapasit. Aika moni jäi sen jälkeen yksin. Yksi lähti hoitolaan. 2on kuollu. Mitä luulet jos näet sen naisen kanssa vielä? Jäätkö henkiin. Kukaan ei löydä uutta sen jälkeen. Miksei?
- Anonyymi
Varmaan Yemenistä, muslimies. Sortamassa naisia. Sori väärä maa sinulle tämä. Mee sinne mistä tullu tänne.
- Anonyymi
Ketkä kuoli ??????
- Anonyymi
Onko tämä nyt Niuvanniemen osaston juttu vai + 467 ......... 13 Luigi lähi idästä ?
- Anonyymi
Olet sydämessä ja rakastan
- Anonyymi
M-M ?
- Anonyymi
Tulen sinne
- Anonyymi
Rakastan
- Anonyymi
Homoa
- Anonyymi
Sen saat tietää jos joku kertoo sinulle sen oikeassa elämässä, tai voit kysyä. täällä voit unelmoida, mutta voit myös huijata itseäsi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236