Kuivatut tillit,persiljat, sellaiset vihreät

Anonyymi-ap

Kauvan ne säilyy lasipurkeissa?

Lenpivihannekseni tai mkä se onkaan on viherpippuri kun sen sormijen välissä rusentaa pölyksi ja sitten maustaa sillä ruokaa. Mulla kesti varmaankin yli vuojen pikkupussi viherpippurija.

Heräsin miettimään äsken kun tein keittijössä loppuvalmistelullisii ruuvan maustamauksellisuuksellisteisiin että noilhakin kaupassa myythävillä kuivavihanneksilla on parasta ennen phäivämääränsä.

Selef Urge

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heips. Mä oon edelleen 81,5kg painossa koska Vaaka jolla viimeksi punnitsin olikin rikki. Jouduin aloittamaan alusta.mä oon nyt 3 viikon fitwarmin valmennuksessa ekaa viikkoa. Syöminen on muuttunut totaalisesti,kun olen noudattanut näitä heidän yleisperiaatteita mm.värejä lautasellemotto.puolet lautasesta pitää olla kasviksia...hyvien rasvojen käyttö jne.
      Ei viherpippuri ole mikään kasvis,se on mauste,jonka myrkyt hajoaa maksassa.kun mulla oli vielä se maksasairaus välttelin mausteita lääkärin tulostaman ohjeen mukaisesti.

• PS.aloitin maanantaina 4vrk sitten, ja äsken kun kävin vaaalla huvikseni olen laihtunut kilon.ruokailut on alkaneet tuntua olossani ja minulla ei ole lainkaan raskas olo enää.vitsi kun jääkaapissa on toi äitienpäivältä jäänyt cocis...

• auroraboreallis kirjoitti:

PS.aloitin maanantaina 4vrk sitten, ja äsken kun kävin vaaalla huvikseni olen laihtunut kilon.ruokailut on alkaneet tuntua olossani ja minulla ei ole lainkaan raskas olo enää.vitsi kun jääkaapissa on toi äitienpäivältä jäänyt cocis...

Ei ole edes kunnon jano,tällainen himo jäi.Entrecótea söin iltapalaksi,kohtuudella,ilman kastiketta tai pottuja.punajuuri-ja hapankaalisalaatin kanssa.
        Olen syönyt parsa-,ja kukkakaalia.lohta ja porkkanoita.soijalesitiinillä maustettua tuorepuuroa teen aamuksi.ei kokikselle!
        Kilikili vai miten se jatkuisi tästä,arvon selef urge?

• Anonyymi
        UUSI
        auroraboreallis kirjoitti:

Ei ole edes kunnon jano,tällainen himo jäi.Entrecótea söin iltapalaksi,kohtuudella,ilman kastiketta tai pottuja.punajuuri-ja hapankaalisalaatin kanssa.
        Olen syönyt parsa-,ja kukkakaalia.lohta ja porkkanoita.soijalesitiinillä maustettua tuorepuuroa teen aamuksi.ei kokikselle!
        Kilikili vai miten se jatkuisi tästä,arvon selef urge?

Siten että kauvan nuot viime elokuussa kuivatut ja säilötyt tillit, ruohosipulit, persiljat säilyvät suljetuissa kannellisissa purkeissaan?

Mulla on mennyt elokuusta tähän asti yllättävän vähän niitä maustamuksisuuksina kun välillä unohtaa ja välillä käyttää myös kaupan mausteellisuksija.

Maallinen faijani osti joskus melkein omakotitalon Vihtistä,mutta hinta jäi jonkin verran semmoiseen tilaan että väliä kaupan tekoon taisi jäähän jokin 5000e.

Olen käynyt Antalyassa ja viereisessä hotellissa puukotettiin naisturisti henkiltä kun oli rinnalliset paljaallisina ottanut aarinkoo hotellin uima-altaalisella. Kadulta oli mahjollisuus nähjä uima-altaalle. Alanyassakin kävin kun vuokrasin auton. Ajoin sinne ilta tai yöaikaan ja en siitä paikasta oikein muista mitään muuta kuin että oli yö ja joitakin taloja , joissa valolliset palolliset ja mietin että täälläkin sitä ihmisiä elää. Autosta puhkesi renkaskin silloin ja jouvuin maksamaan itte sen renkaanvaihjon. Onneksi ei ollut kallis. En tiijä olisko mulle kuulunut maksaa sitä korjausta, mutta kyse oli joistakin kynpeistä niin en asijaa alkanut sen kauvenpaa pyörittelemään ja muutenkin se toi lisäeksotiikkaa lomallisuuteen kun sai puuhata sählinkeisis ja nähjä mitä vaan eteen sattuu.

Selef Urge

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siten että kauvan nuot viime elokuussa kuivatut ja säilötyt tillit, ruohosipulit, persiljat säilyvät suljetuissa kannellisissa purkeissaan?

Mulla on mennyt elokuusta tähän asti yllättävän vähän niitä maustamuksisuuksina kun välillä unohtaa ja välillä käyttää myös kaupan mausteellisuksija.

Maallinen faijani osti joskus melkein omakotitalon Vihtistä,mutta hinta jäi jonkin verran semmoiseen tilaan että väliä kaupan tekoon taisi jäähän jokin 5000e.

Olen käynyt Antalyassa ja viereisessä hotellissa puukotettiin naisturisti henkiltä kun oli rinnalliset paljaallisina ottanut aarinkoo hotellin uima-altaalisella. Kadulta oli mahjollisuus nähjä uima-altaalle. Alanyassakin kävin kun vuokrasin auton. Ajoin sinne ilta tai yöaikaan ja en siitä paikasta oikein muista mitään muuta kuin että oli yö ja joitakin taloja , joissa valolliset palolliset ja mietin että täälläkin sitä ihmisiä elää. Autosta puhkesi renkaskin silloin ja jouvuin maksamaan itte sen renkaanvaihjon. Onneksi ei ollut kallis. En tiijä olisko mulle kuulunut maksaa sitä korjausta, mutta kyse oli joistakin kynpeistä niin en asijaa alkanut sen kauvenpaa pyörittelemään ja muutenkin se toi lisäeksotiikkaa lomallisuuteen kun sai puuhata sählinkeisis ja nähjä mitä vaan eteen sattuu.

Selef Urge

Jännä matka sulla on ollut.
        Se, mitä äkkiä lukasin, niin persilja tulee säilyttää rei'itetyssä muovipussissa ta pakastimessa.
        Mä oon laihtunut 4kg, neljässä viikossa vain noudattamalla ateriarytmiä ja syömällä värikkäästi.tosin onhan kokiskin värillistä muttei niin terveellistä. Eilen sorruin siihen.

• UUSI

Se, mitä äkkiä lukasin, niin persilja tulee säilyttää rei'itetyssä muovipussissa ta pakastimessa.
        Mä oon laihtunut 4kg, neljässä viikossa vain noudattamalla ateriarytmiä ja syömällä värikkäästi.tosin onhan kokiskin värillistä muttei niin terveellistä. Eilen sorruin siihen.

PS.syön kolme ateriaa päivässä:klo 11 kun herään klo10. Tuorepuuro.
        Klo16 kasvikset uusi juttu mulle.värejä.
        Klo18 iltapala .
        Vatsa on täysi jostain syystä paremmin kuin jos vetäisin esm. Jogurtteja ja mehuja kuten "ennen "tein.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt alkoi ahjistamaan että miksi persiljaa silleen säilytettävä. Persiljaa myyvään kyllä pusseissakin kaupoissa kuivavihanneksina eikä niissä ole reiki-eksytystä.

Pakko kuukletoija täätä juttujaata persiljaasta. Mulla kasvaa tuorettakin persiljaata jännästi rönsyilevällisöivästi akkunalauval.

Jeesus on mun Herrallistoituneellistuma.

Selef Urge

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkoi ahjistamaan että miksi persiljaa silleen säilytettävä. Persiljaa myyvään kyllä pusseissakin kaupoissa kuivavihanneksina eikä niissä ole reiki-eksytystä.

Pakko kuukletoija täätä juttujaata persiljaasta. Mulla kasvaa tuorettakin persiljaata jännästi rönsyilevällisöivästi akkunalauval.

Jeesus on mun Herrallistoituneellistuma.

Selef Urge

Hän on tehnyt persiljan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7215
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2216
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45