Kumpi teistä on lähestynyt toista useammin?
Puhuminen ja tikusta asiaa teko
11
368
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeesti ei rakkaudessa oo kyse siitä kumpi tiskaa useemmin tai ripustaa kalsareita.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Ei sitä silloin vertailla tekemisiä jos on aidosti kiinnostunut. Kumpikin tekee sen mihin pystyy ja kykenee.
- Anonyymi
Niitä pitää vertailla, molempien pitää tehdä aloitteita, muuten toiselle tulee fiilis itsensä tyrkyttämisestä.
Olen hyvin tarkka tuosta, jos ehdottanut jotakin, eikä se jostakin syystä käy toiselle, on toisen vuoro ottaa yhteyttä ja ehdottaa jotakin. Jos ei ota, sen voi, ja pitääkin tulkita kiinnostuksen puutteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä pitää vertailla, molempien pitää tehdä aloitteita, muuten toiselle tulee fiilis itsensä tyrkyttämisestä.
Olen hyvin tarkka tuosta, jos ehdottanut jotakin, eikä se jostakin syystä käy toiselle, on toisen vuoro ottaa yhteyttä ja ehdottaa jotakin. Jos ei ota, sen voi, ja pitääkin tulkita kiinnostuksen puutteeksi.Mä ajattelin, et ein sijaan hän ois vastannut, et en ehdi enää kuin (tosi) harvoin. Niin oisin sen jälkeen ehdottanut, että kun on seuraavan kerran on aikaa, niin jos haluaisi mun kanssa kahdestaan, niin ois voinut oikeesti kysyä, mitä kuuluu elämään nykyisin. Nyt sain vaan kylmän suihkun niskaan, eikä se sinällään mitään haittaa. Hiukan oon vaan surullinen.
- Anonyymi
Mies. Olen alkanut epäilemään että ollut jo vuosia kiinnostunut, ei vaan ole suoraan uskaltanut lähestyä 🤔
- Anonyymi
Jos mua kiinnostaa, niin lähestyn kyllä.
- Anonyymi
Haluan saada vain tällä kusymyksellä miettimään luonteenpiirteiltä. Ei ole kysymys kilpailusta.
- Anonyymi
Tekisin enemmän jos olisi toivoa, mutta olen toivoton. En vain usko että niin ihanaa rakkautta voisi olla minua varten. Tiedän kyllä että sitä on, mutta tuskin minulle. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Mä oon lähestynyt melkein neljäkymmentä kertaa, enää ei viitti eikä kehtaa.
- Anonyymi
Oho, tuskin on toinen edes tietoinen noista lähestymisistä, jos noin monesti olet yrittänyt
- Anonyymi
En ole laskenut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000