Nainen, suunnittelin jo uutta keittiötä ja ruokasalia

Anonyymi-ap

Siitä tuli ihan siisti ja sellainen jollaista muilla ei ole.
Otin siinä suunnittelussa todella paljon yksityiskohtia ja sinut huomioon.
Onhan niitä kaikenlaisia jo olemassa, mutta ei tällaista.
Tämä on jotain uutta ja ehkä jonain päivänä myös erittäin haluttu, jos siitä jotain kuvia joskus maailmalle leviää.
Mutta se on vain meille ja ehkä vieraammekin saavat siitä ylellisyydestä hieman nauttia.

Tahdon vain parasta sinulle.
Sitä uniikkia jota muilla ei ole.
Sitä joka on vain meille tarkoitettu.
Vain meitä varten tullut olemaan.
Ja vain meitä palvelemaan.

:/

27

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko M-mies?

• Anonyymi

Miksi tuollaisia kyselet?

• Anonyymi

Se on myös jotain sellaista johon tarvitsen sinun kädentaitojasi, osaamistasi ja taiteellisuuttasi.
      Se on sinunkin projektisi jossa voit tuoda esiin luovuutesi ja pääset tekemään sitä mistä sinä pidät.

• Anonyymi

Paljon olen suunnitellut jo, mutta aloittamaan en ole vielä päässyt.
      Jotain tärkeää vielä puuttuu.

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta, olet ihan unelma❤️

• Anonyymi

Taivaanrannan maalari ja tyhjätasku.

• Anonyymi

Parempi sekin olisi kuin olla kaltaisesi kateellinen tyhjäntoimittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi sekin olisi kuin olla kaltaisesi kateellinen tyhjäntoimittaja.

Kukaan ei ole kateellinen tyhjätasku taivaanrannanmaalarille, etenkin kun itsellä on kaikki ja enemmänkin, mistä tuo uneksija haaveilee.
        Mene nyt ensin töihin ja opettele säästämään, niin haaveesi voisi joskus toteutua. Mutta joo, ei sinusta ole siihen. Jatka vaan unelmointia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole kateellinen tyhjätasku taivaanrannanmaalarille, etenkin kun itsellä on kaikki ja enemmänkin, mistä tuo uneksija haaveilee.
        Mene nyt ensin töihin ja opettele säästämään, niin haaveesi voisi joskus toteutua. Mutta joo, ei sinusta ole siihen. Jatka vaan unelmointia.

No tyhjää taisit toimittaa.
        Ai sulla on kaikki ja enemmän mistä haaveilen, mitä sä täällä sitten teet?
        Kerro sitten vähän speksejä asunnostasi tai keittiöstäsi ja ruokasalistasi.

Ohjettasi voit noudattaa ihan itse että voisit itse joskus saavuttaa jotain.

• Anonyymi

Tän perusteella mun on aika sanoa sulle sitten Hyvästi!

• Anonyymi
        UUSI

Tää ettet sanonut tähän mitään
        kertoi mulle tarpeellisen....
        Sen ettei sua haittaa...

Toi keittiö taas kertoi sen,
        ettei se ole mulle suunniteltu...

Keittiön täytyy hohkaa
        Iloa, valoa, lämpöä ja Rakkautta.

Ei keittiö saa olla
        mustaa, kylmää kiveä.

Ps
        Tästäkin taisi olla joskus jotain puhetta.....
        Vai muistankohan väärin?
        Oonkohan vaan kuvitellut senkin?

• Anonyymi

Keittiö ja ruokasali ovat minulle naiselle tärkeitä. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Myös ruokailu hyvässä seurassa on tärkeää elämässäni. Joten olisi tervetullutta jos mies osaisi ottaa nämä asiat huomioon.

• Anonyymi
      UUSI

Toivotaan että löydät kivan köksän sinne😁

• Anonyymi
        UUSI

Vituttaa niin vietävästi kaikki tässä maassa.
        Pois vaan täältä ja rakentamaan elämä muualle kun mahdollista.

• Anonyymi
      UUSI

Joko ymmärrät että nyt me hakataan teidät ja tehdään samaa kiusaa teille, en minä ole kiusannut, et vaa ole ikinä kestänyt mitä olet elämääni saanut. olet psykopaatti koko teidl porukka ne on ja pikkuhiljaa jokainen sadistinen ja psykopaattinen teko mrnee teille itselle. arvostella saa ja haukkua, jos sitä teette itsekin. mutta hakkaaminen, tappaminen varastaminen, vuosien vaino kertoo vasn teistä, keitä ootte ja miksi ootte luusereita ettekä saa elämäänne mitään. pian se mitä teillä hakataan pois, ja pahimmat hakkaajat ja viejät teistä tapetaan. ilo tietää että teistä viimein päästää, ja hsjstdn ja taposen, ootte viimein poissa. rahat palautuu, rauha ja ilo elämään. tuommoiset sadustiset psykopsatit ovat poissa, mutta onnittele itseäsi onnistuitte hakkaamaan elämääni vuosia, onnistuitte tekemään kaikkea pahaa olette hyviä siinä ja jossaki onnistuneita. siihen tosi meni teuötö energiaa ja paljon hyvää ja sinetöi sen, huinon tulevaisuuden. ne jotka henkiin jää, ja ihan määräsitte itse paljonko saatte pahaa, väkivaltaa ja muuta. jokainen tekonne tuo teille pahaa ja tappaa pois. hyvä juttu.

• Anonyymi
        UUSI

jatketaan. vielä pitää jatkaa vaikka kohta ootte itse saamassa kaikesta pahuudesta psjimnst jutut mitä voi tapahtua, silti ärsyttää ja silti pitää jatkaa ja, kiusaa, silti pitää yrittää varastaa ja, estää. viimeisen asti pitää yrittää tehdä pahaa eikä että joku teistä katuisi hirvittävä tekoja millä ei ole mitään pohjaa todellisuuden kanssa, ei mitään syytä tehdä, ei mitään pohjaa kostaa. joku veri teitä Turpasn toimista ne ja ostatte muille. ei elettäkään että muttuisitte tai muuttaiditte toimintaanne. aina hakaten muilta, aina epärealistinen kuva itsestä ja mitä kuuluu saada, aina haku olla joku muu ja tuhota sen elämää, aina hakkaamassa, muille ja porukassa hakkaamasss elämää, yritystä alistaa jos taas itse saisi vähän lisää ja saisit huonot jutut muille. ei mitään älyä tehdä asioots oikein, ei taitoja rehelliseen toimintaan. vaan joka kerta hakkaa muita ja mie ja estä kun ei itse saa. kun ei järjestetä mutta mitään ette viitsi osaa älyä tehdä oikein. koko ajan hakkaamassa ja viemässä, me olla ja me halutaan ola parempia. sadistinen kuva että voi määrätä ja hakata muista. eikä Karoliina ole piilossa, nähdään ja tiedetään, ja voi että kuolee tekoihinsa. älä tänne kosta siitä että tehdään toisin ja saadaan sitä kautta rehellisesti oikein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jatketaan. vielä pitää jatkaa vaikka kohta ootte itse saamassa kaikesta pahuudesta psjimnst jutut mitä voi tapahtua, silti ärsyttää ja silti pitää jatkaa ja, kiusaa, silti pitää yrittää varastaa ja, estää. viimeisen asti pitää yrittää tehdä pahaa eikä että joku teistä katuisi hirvittävä tekoja millä ei ole mitään pohjaa todellisuuden kanssa, ei mitään syytä tehdä, ei mitään pohjaa kostaa. joku veri teitä Turpasn toimista ne ja ostatte muille. ei elettäkään että muttuisitte tai muuttaiditte toimintaanne. aina hakaten muilta, aina epärealistinen kuva itsestä ja mitä kuuluu saada, aina haku olla joku muu ja tuhota sen elämää, aina hakkaamassa, muille ja porukassa hakkaamasss elämää, yritystä alistaa jos taas itse saisi vähän lisää ja saisit huonot jutut muille. ei mitään älyä tehdä asioots oikein, ei taitoja rehelliseen toimintaan. vaan joka kerta hakkaa muita ja mie ja estä kun ei itse saa. kun ei järjestetä mutta mitään ette viitsi osaa älyä tehdä oikein. koko ajan hakkaamassa ja viemässä, me olla ja me halutaan ola parempia. sadistinen kuva että voi määrätä ja hakata muista. eikä Karoliina ole piilossa, nähdään ja tiedetään, ja voi että kuolee tekoihinsa. älä tänne kosta siitä että tehdään toisin ja saadaan sitä kautta rehellisesti oikein.

jaletas koko sinä psykopaatti y. märtöidi me ei kuljeta samoja teitä, eikä minun tarkoitus ole elää teidän elämää ja tuoda hyvää teille. ja kyllä minulla on nyt oma suikelijs jonka itse herätitte mutta ette hyvällä tänne. Ja hän vahtii kyllä myös teidän toimia, eikä vaan vihasta minun puolesta vaan ärsyyntyneenä teihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jaletas koko sinä psykopaatti y. märtöidi me ei kuljeta samoja teitä, eikä minun tarkoitus ole elää teidän elämää ja tuoda hyvää teille. ja kyllä minulla on nyt oma suikelijs jonka itse herätitte mutta ette hyvällä tänne. Ja hän vahtii kyllä myös teidän toimia, eikä vaan vihasta minun puolesta vaan ärsyyntyneenä teihin.

teitä voisi luonehtia psykopaatit jotka hakkasivat vainosivat ja varastivst itsensä hautaan. ja juuri noin ei meidän tarvitse tappaa teitä, olette jo tehneet sen itse ja ihan vaan sillä ettö oite kostanut, alistanut ja hakannut ja tuhonnut muiden elämiä, syytömien.

• Anonyymi
      UUSI

Se on sun mieleinen. Tiedä viihdynkö siellä.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tummia sävyjä ja kontrastia tiedossa ? Puuta, marmoria, kromia,kultaa tms. Upeata ja mahtavaa mutta kotoisaa .

• Anonyymi
        UUSI

Jep, aika pitkälti.

• Anonyymi
      UUSI

Kuitenkin vaikka näistä kirjoitan, niin se kaikki on turhaa.
      Jotenkin se on tämä aika ja maailma jonka vuoksi kaikki on turhaa.
      Tämä olemassaolo sellaisenaan kuin se minulle järjestettiin, on aiheuttanut sen, että maailma ei ole arvollinen.
      Sen rakentajat hävitetään maailmasta ja heidät on tuomittu ikuiseen tuleen.
      Valtakuntien loisto sammuu ja maailma lakkaa sellaisena kuin se tähän asti on ollut.
      Tilalle tulee uutta, vanha hävitetään.

• Anonyymi
      UUSI

Miesten ei kannt suunnitella tiloja joissa naiset joutuvat viettämään puolet vapaa-ajastan. Kaikki on väärissä paikoissa ja väärän väristä. Rosterit on kauheita kun niissä näkyy jokainen sormenjälki ja vesipisara. Sillä on tarkoituksensa, että kenelläkään ei ole jotakin keittiössä.

• Anonyymi
      UUSI

En missään nimessä haluaisi muuttaa jonkun muun suunnittelemaan ja sisustamaan asuntoon, jos mahdollista olisi myös suunnitella ja sisustaa itse.

• Anonyymi
      UUSI

Ainut mitä tämä sivullinen akka keittiöön haluaa on ruuan tekijä ja tiskikone.

• Anonyymi
        UUSI

*nuorempi ja komee.

• Anonyymi
      UUSI

Ei se oo kiinni tästä maasta.
      Ainakaan kokonaan.

Olisitpa antanut ees pienen mahdollisuuden näyttää sulle että on myös paljon hyvää.
      Tai edes mahdollisuuden johonkin.

Enkä mä tosiaankaan tarkoita
      "sellaista"
      vaikka sä niin ehkä musta ajatteletkin.

Mä koitan saada tehtyä yhden aloituksen
      vielä tän päivän aikana...
      Tai viimeistään huomenna.

Kunhan saisin vaan jotenkin ajatukseni
      jotenkin muotoiltua niin et ne sopii tänne,
      ihan kaikkien näkyville....

Ei se kyllä ehkä mitenkään kovin helppoa yksityisestikään olisi sanoa...
      Mutta sit ei tarttis suodattaa niin paljon.

Helpompi olis ollut näyttää.....
      Koska sanat ei voi kertoa kaikkea,
      etenkään etänä sanottuna.

💗😇🌵🥰💗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe