Kuulemma kaikki saa parkkeerata oven eteen s-marketissa joten se on kansalais etu ja hieno juttu että siihen saa parkkeerata kanssa autonsa sillä eihän siinä ole mitään kielto merkkiä edes joten jatkossa itsekkin parkkeeraan autoni oven eteen kun kumppani käy kaupassa asioimassa...
Toki normisti tämähän olisi se inva parkki paikka mutta no Sotkamossa on omat säännöt ässässäkin joten niillä mennään nyt ja jatkossa kun kerta kassallakin asiasta sanottiin että juu siihen saa parkkeerata ihan kuka vain...
Olisippa k-kaupassakin sama hommeli että saisi näin ajella autonsa oven eteen
S-marketin oven edessä pysäköinti on joka kansan oikeus !
8
249
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki kiinni!
- Anonyymi
No kyl nyt vähä vajaa tajuukin sen, ettei siin mitään virallista parkkiruutuu oo. Mut joo, ku ei oo kieltoo laitettu, ni eihän siitä voi mitää lappuu tuulilasiin tulla. Mut jos joku oikeesti on nii idiootti ja kiesinsä siihe *suoraan* oven eteen ajaa, ni ehkä ois paree mennä takas autokouluun – tai ainaki harkita bussikorttii sen tilalle.
- Anonyymi
No eihän se ihan noin mene. Se alue on suojatietä ja montako metriä pitää olla väliä suojatiehen ennen kuin saa parkkeerata auton.
- Anonyymi
Kassa itse ohjeisti että saa siihen auton jättää kun käy kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kassa tuntea liikennesääntöjä. suojatiealue alkaa yläparkin kohdalta ja jatkuu parkkihallin sisään meno aukolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tosiaan näin ollu?
- AnonyymiUUSI
Asia on kuitenkin niin, että markettien yms. pysäköintialueiden merkinnt ovat vain ohjeellisia. Niit ei mikään laki koske. Joten jos pysäköit vaikka ''suojatien'' päälle, se on ihan luvallista. Sotkamossakin.
- AnonyymiUUSI
Eikö tämä kulmahousu kansanosa ainakin osaa parkkeerata suoraan oven eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306