Tekisi mieli

Anonyymi-ap

tunnustaa kaikki. Että olen unelmoinut sinusta. En heti tavattuamme, tietenkään, mutta sen jälkeen, kun sanoit yhden asian, joka järkytti aluksi, mut myöhemmin kiinnosti. Tunsin, että meidän välillä oli jotain, mutta nyt...vältteletkö mua..? Itkettää, koska ei nähdä juuri koskaan. Hitto, mä olen fiksu ja järkevä ihminen, miten voin olla näin sekasin!?? Saisinpa sut edes yhdeksi vuorokaudeksi. En saisi rakastaa sua, mutta nyt oon oikeastaan ihan ok näiden tunteiden kanssa. En ole niitä valinnut. Rakastan sua ❤️

N>M

24

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jollekin meni hieno kirjoitus, minne lie...

• Anonyymi

No sanopas muuta. Tekis mieli omia🩷

• Anonyymi

Se vaati minulta paljon, että kerroin sen sinulle. Sitten tuli valtava pettymys, kun halusit siitä huolimatta satuttaa minua pahimmalla mahdollisella tavalla. Oli pakko perääntyä ja nostaa suojauksia. Halusin uskoa sinusta vain hyvää ja kaunista. 😢

Mieheltä Naiselle

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavoin satutin sinua? Ja vielä pahimmalla mahdollisella tavalla?😟

• Anonyymi

Aika huonoa kohtelua sain aikoinaan. Siksi välttelen.
      -m>n

• Anonyymi

En ole loukannut sua pahasti, olen tehnyt vain sen, mitä pitikin. Eli ei ehkä osunut nyt oikeaan.

ap

• Anonyymi

Kenelle menee, ei viitti hupia vastailla.

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta, olen kohdannut fiksun naisen, joka herätti minut tavallaan unesta marraskuussa -24? Meillä oli minusta hyvää keskustelua, hän lopussa jopa hymyili minulle? Mikä poikkesi aiemmasta?

Myönnän, et on ollut jännitteitä, mut minusta hyvällä tavalla. Hän jätti mielikuvan itsestään, joka oli mieleen? Enemmän ihmettelen vain sitä, että miksi olisi minusta sillai kiinnostunut?

Hän tietää aika paljon minun nykytilasta. En välttele, mutten uskalla myöskään olla tyrkyllä, kun en halua, että tämä hyvä tunne katoaa? Mitä jos minun mielikuva meistä olisikin harhainen? Pelot on läsnä, kun panokset tuntuvat kovia?

Epäonnistuessaan tuntuu, et on liian paljon hävittävää? Nykytilanne on paljon parempi ja seuraava tapaaminen ehkä avaa tätä meidän tilannetta? Aistin paljon asioita ja jos aistin hyvää, olen silloin rohkeampi kuin aiemmin. Viimeisin tapaaminen ja aistimukset mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, olen kohdannut fiksun naisen, joka herätti minut tavallaan unesta marraskuussa -24? Meillä oli minusta hyvää keskustelua, hän lopussa jopa hymyili minulle? Mikä poikkesi aiemmasta?

Myönnän, et on ollut jännitteitä, mut minusta hyvällä tavalla. Hän jätti mielikuvan itsestään, joka oli mieleen? Enemmän ihmettelen vain sitä, että miksi olisi minusta sillai kiinnostunut?

Hän tietää aika paljon minun nykytilasta. En välttele, mutten uskalla myöskään olla tyrkyllä, kun en halua, että tämä hyvä tunne katoaa? Mitä jos minun mielikuva meistä olisikin harhainen? Pelot on läsnä, kun panokset tuntuvat kovia?

Epäonnistuessaan tuntuu, et on liian paljon hävittävää? Nykytilanne on paljon parempi ja seuraava tapaaminen ehkä avaa tätä meidän tilannetta? Aistin paljon asioita ja jos aistin hyvää, olen silloin rohkeampi kuin aiemmin. Viimeisin tapaaminen ja aistimukset mielessä.

Mitä tapahtui marraskuussa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiin toisemme, tapaaminen oli itselle erilainen kokemus kuin aiemmat? Siksi jäi mieleen. Huomioin häntä seuraavalla kerralla enemmän kuin aiemmin, jos vain aistin samaa kuin viimeksi 🤗

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiin toisemme, tapaaminen oli itselle erilainen kokemus kuin aiemmat? Siksi jäi mieleen. Huomioin häntä seuraavalla kerralla enemmän kuin aiemmin, jos vain aistin samaa kuin viimeksi 🤗

🤗
        🤗

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli lonkeron harmaata? Sivusta onnea vaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko sinun kaupat jo palstasetä teitte?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤗
        🤗

Jee jee jee je je jee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on sitte provoja.Tää onnikävä palsta ei rakkaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on sitte provoja.Tää onnikävä palsta ei rakkaus.

Ei ole provo vaan oli omakohtainen tuntemus, joka jäi mieleen pitemmäksi aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jee jee jee je je jee

👍
        👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole provo vaan oli omakohtainen tuntemus, joka jäi mieleen pitemmäksi aikaa.

Voin olla myös väärässä toisen suhteen, oletan vain asioita? Tapahtui asioita, mut millä mielellä toinen oli oikeasti? Oli vähän ainakin yunnetta pelissä. Jätti hyvän mielikuvan ja hyvän mielen, se oli tärkeintä.

Olen kiitollinen, otan kaiken vastaan, mitään en tule vaatimaan toiselta. Kaipuuta? Ei ole tietääkseni rakkauttakaan? Vähän ehkä uteliaisuutta, mikä on hyvästä niin ei luule liikoja, välttää pahimmat karikot näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla myös väärässä toisen suhteen, oletan vain asioita? Tapahtui asioita, mut millä mielellä toinen oli oikeasti? Oli vähän ainakin yunnetta pelissä. Jätti hyvän mielikuvan ja hyvän mielen, se oli tärkeintä.

Olen kiitollinen, otan kaiken vastaan, mitään en tule vaatimaan toiselta. Kaipuuta? Ei ole tietääkseni rakkauttakaan? Vähän ehkä uteliaisuutta, mikä on hyvästä niin ei luule liikoja, välttää pahimmat karikot näin.

Tämä kuvaus sopii todella hyvin tilanteeseeni kaivattuni kanssa mikäli tapaamisia on ollut myös tässä välillä useita. Kyllä niitä tunteita on vieläkin ja paljon vaikkakin ne ovat nyt vakaampia ja en niitä meinaa uskaltaa näyttää tai edes tunnustaa kun pelkään että säikähdät ja vetäydyt. Tunnetasolla kukaan ei voi päästä meidän väliin. Nytkin täällä odotan että laittaisit mulle viestiä ja oltais lähekkäin. Meillä on aina niin ihanaa kun nähdään että ihmettelen miksi emme näe vielä useammin.

• Anonyymi
      UUSI

Sanoiko hän sen asian livenä, puhelimessa vai viestissä?

• Anonyymi
        UUSI

Vai sähkeellä kertoi, käytetäänkö niitä vielä? Pidä ja pitäkää lippu korkealla

• Anonyymi
      UUSI

En tietenkään välttele itseppähän sä et osaa olla kenenkään kans olet vain minä minä minä ihminen et ajattele muiden tunteita ihan itseäs vain

• Anonyymi
      UUSI

One hundred, liittyykö?

• Anonyymi
      UUSI

Laita tekstari niin katsotaan sitten mihin päädytään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe