Ja kaipaus ❤️.
On iäti ikävä
8
699
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minullakin ❤️
Niin suuri kaipuu että se raastaa sydämen ja sielun rikki.- Anonyymi
Rutistaisitko
- Anonyymi
Mulla on kans hirvee ikävä.sua vaan rakastan ❤️
- Anonyymi
Onks tää palstasetä vähän ku, että sulla tulee olemaan aina paikka mun sydämessä?
- Anonyymi
tällä hetkellä mietin onneksi saavat takaisin pahaa tästä kaikesta, onneksi, ja helvetisti turpaan koko sakki. se tuo lohtua ja hyvää mieltä onneksi kituvstvpusn ja, saavat huonoa ja pahaa. mitään muuta tuimmoiset pirulaiset ja vittuämmät ja äijät ei ansaitse.
- Anonyymi
mutta ei se mitään sille kaksikolle järjestetään pahaa helvetissäkin ja teille täällä. samoin muissa tapauksissa. pakoon ette pääse mitenkään, otatte vaan turpaan ja kärsitte helvetisti. se on helvetin oikein teille.
- Anonyymi
Hei tyttelit osan ihannoi si vaalea hahmoa mitä teitte tänne ja mulle sonnit raiskaa sitä helvetissä sitä ja palaa kostamaan teille 🙂 sen takia joskus helvettiin päätyi joukkkohakkauksien myötä 😂
- Anonyymi
Mitä olet joka kerta niin pelle ihninen et saa enään mitään mahdollisuuksia men omaa tietä ja jätän sinun tiesi taakse näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236