Katkais välit julmimmal mahdollisella tavalla, ei välitä vaik kuolisin, uhkaillut lähestymiskiellolla, väittänyt epätosia asioita minusta ja kaikkea muuta.
Vähemmästäkin mieli järkkyy... 💔 mua pelottaa olla olemassa kun kaivattuni on niin ilkeä ja julma, eikä voi käsittää miten paljon rakastan..
Tai ehk vaan kuvittelen niin, mutta pelottavan julma ja ilkeä on ollut välillä... ahdistaa mua. Systemaattisesti satuttaa mua, vaik mä vaan rakastan, rakastan, totta kai mä räjähdän jos mulle rakkain ihminen on niin perseestä mahdollisimman triggeröiväl tavalla, en kestä yhtään sellast, totta kai sanon ilkeästi ja pyrin puolustaan itteeni.. kun se ei oo mitään muut kun hirveetä kipua, kun iso porukka systemaattisesti saanut kaivattuni käyttäytyyn näin perseestä kohtaan mua, tiedän et se ei oo hänen vika, vaan niiden jotka haluaa todella pahaa mulle... 💔💔
Minkä takia ihminen jota rakastan eniten koko maailmas on niin ilkeä mulle
Anonyymi-ap
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236