En halua eteenpäin. 😢❤️
Rakastan sinua mies
14
375
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi itket?
- Anonyymi
Koska en halua mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en halua mennä eteenpäin.
Ei kai siinä, ollaan sitten oma molekyyli.
- Anonyymi
Enkä minä vaikka toivoit minun menevän.
- Anonyymi
No ei oo pakko. Voit jumittua niin kuin minä ja katsoa kun elämä kulkee ohitsesi.
- Anonyymi
Naiselle, en päässyt eilen sinun luo kun oli sellainen aikataulu😔
Ikävä.😭- Anonyymi
Mullakin on ikävä sua. Tuu sit ku ehdit🩷
- Anonyymi
No voi vitu
- Anonyymi
Ohi, ei multa.
- Anonyymi
Kuka pakottaa?
- Anonyymi
voin mä olla sun kulta ehk huomen ja joitaki aikoi mutta mitään pysyvää en pysty lupamaan tässä tilassa mulla on ihan päivä kerrallaan nyt ja välillä oon ihan hirvee tää paikka en pysty rauhottumaan oikeesti täällä tarvisin jonkun tosi rauhallisen ympäristön ja aikaa vaan hengittää ja miettii mun suunta mutta ei ole aikaa pakko suorittaa ja samalla seota en tiedä millä ajalla me suhteiltais mutta ain joskus voidaa nähä ja halia jos haluut. kunha tältä pelaamiselta kerkeen:/.oon tosi outo varotuksen sanana. luulen että oon osittain seonnut. mulla on pakkooireista häiriötä, ahdistusta oon ehkä masentunutkin ja kaikkea:/
- AnonyymiUUSI
Miks pitäis mennä eteenpäin? Tulisit vaan syliin niin ei tarvii maalailla piruja seinille kun kyl täälläkin sut haluun.
- AnonyymiUUSI
Ole paikalla. Joku siihen auttaa.
- AnonyymiUUSI
Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266