🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon niin harmittelin etteivät kiikarit ole yöpöydällä, että oliin nähnyt minkä se si saaliikseen.
Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa
10
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä näin viime kesänä kuinka kettu ja jänis olivat vastakkain. Eivät sentään kiinni toisissaan mutta kumminkin aika lähellä toisiaan. Lopulta kettu lähti eri suuntaan, tiedä sitten pelkäsikö se sitä jänistä. Ehkä kettu oli nuori ja kokematon ja jänis oli kiima-ajan boostaama eli uhkarohkea. Jänikset voivat olla vissiin jopa vaarallisia kotikissoja kohtaan 🐇.
Jänikset taitaa jähmettyä jos vaara uhkaa. Ainakin koiran kanssa kävellessä näin jäniksiä kyhjöttämässä heinikossa eikä koira niutä huomannut ennenkuin ne liikahtivat. Voi olla etrei se kettu ollut nälkäinen juuri silloin.
Naapurin kissat on fiksuja kun ne on selvinneet ketuista, ilveksestä, susista ja haukoista. Eiköhän ne selviä jäniksestäkin.
- AnonyymiUUSI
🦊↩️🕳️
- AnonyymiUUSI
Lähes yhtä oudot on unet myös korvenmiehellä. Onko meillä alitajunnassa jotakin selvittämistä vailla?
- AnonyymiUUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
En nähnyt unta vaan olen nyt maalla.
Maalla olen aina ja niin tulen olemaan. Kunhan muka heitin. Olet kuitenkin varmaan kevättä ja vuodenajan vaihtumista ihmetellyt. Pidän sinusta kun olet arkipäiväisiin asioihin takertunut ja sitähän se elämä on, myös täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maalla olen aina ja niin tulen olemaan. Kunhan muka heitin. Olet kuitenkin varmaan kevättä ja vuodenajan vaihtumista ihmetellyt. Pidän sinusta kun olet arkipäiväisiin asioihin takertunut ja sitähän se elämä on, myös täällä.
Älä yritä hän ei pidä sinusta.
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä hän ei pidä sinusta.
Äläs nyt. Korvenmiehellä on kivat jutut ja hän taitaa olla hvä tyyppi. En vain ole ketään etsimässä palstalta, kun mun sydän päätti lähteä omille teilleen kamelinkarvan värisen talvitakin povitaskuun keltaisten postit lappujen ja kynien viereen.
- AnonyymiUUSI
Kettu ja jänis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000