Se oli eilen, kun olin taasen ottanu tuota Koffia vähän enenpi kun suodaan. Myö kateltiin kyselytuntia, kun se alko joku kiemuroinen lurina mahassa. Seuraavaksi tuli varsin äänekäs töräys ja nousin n7cm. tuolista. Enolla putosi kakkulautanen ja lusikka maahan, kun tämä tapahtu. Mutta housut piti eikä tullu lävitte. Mulle paskamainen homma. Ja hävettää todella!!! 32äijä paskoo reippaasti housuun.
Housuun men
4
78
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
MUlla nuorempana reikä petti tyttöystävän isän saunassa ja kauhea kasa pascaa tuli lauteille. Hädissäni etsin jotain millä sen olisi voinut pyyhkiä pois, mutta sillä aikaa isä itse meni saunaan ja istui kasan päälle, melkosten ärräpäiden kanssa hinkkasi sen jälkeen pakaroitaan suihkussa Linna-shampoon kanssa, se homma oli sitten siinä.
Asd- AnonyymiUUSI
Tämä tapaus siis traumatisoi minut niin että nykyään olen myöhäiskeski-iän koprofiili
Asd - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tapaus siis traumatisoi minut niin että nykyään olen myöhäiskeski-iän koprofiili
AsdOk.
- AnonyymiUUSI
Jäin kiinni rattijuopumuksesta. Ei ole helppoa. Ain’t easy to drive while head in the black man’s ass.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058