Hiljeneekö suomi24:n persupalsta puolueen kannatuksen hiipuessa?

Anonyymi-ap

Nyt kun persupuolueen kannatuksesta on pian hävinnyt puolet, niin näkyykö se täällä persupalstalla kirjoittelijoiden vähentymisenä? Kannattaako persujen möykätä, että vassarit häiriköivät persupalstaa? Eikö pitäisi olla kiitollisia, että jotkut vielä kyhäävät keskustelunavauksia tänne, keskustelevat ja kommentoivat?

Eli jos kirjoittaja on poliittiselta näkemykseltään jotakin muuta kuin perussuomalainen, niin silloin hänen tulee postata persuja koskevat keskustelunavauksensa vaikkapa Maailman menoa - palstalle? Sitäkö te palstan persut haluatte?

23

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on mainostajista kiinni, niin kiinni menee koko toosa.
      Onhan noita muitakin sivustoja.

• Anonyymi

Vähät persut menevät vauva.fi sivulle. Siellä kovimmat taitaa olla muutenkin.

• Anonyymi

Kyllä on yhteen mentävä sinimustien kaa .

• Anonyymi

Jos on naisjohto niin aika ilmiselvä valinta.

• Anonyymi

Sinä sinimustia fanittava sovi nisti Soi nisti se naisvihaasi jaksat julki tuoda 24/7. Purra yleensä sinun misogynistin vainon ja maalittamisen kohde nro1.

• Anonyymi

Kopiopersu jo niin sekaisin, että vastailee ketjussa itselleen?

• Anonyymi

Näytä esimerkkiä, ole rohkea:)

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-05-16 12:51:10
        Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."
        ++++++++++++
        Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
        "Saunan taka"
        Mutta vain Minä tuun sieltä takas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2025-05-16 12:51:10
        Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."

Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
        "Saunan taka"
        Mutta vain Minä tuun sieltä takas.

Saunan takasta takas vaan 😂

• Anonyymi

EI, täällä sinä ap itket niiden perään suoli24lla 18-22 tuntia vuorokadessa silloinkin kun ne istuu oppositiossa. Oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus täällä sinä aina mielikuvituskaveriesi kanssa kilpaa persuja maalitat. Ilman mitään muuta elämää kuin em.

• Anonyymi

Eikö tuo ole juuri palstan tarkoitus ??

Keskustella PS:n touhuista, esim. hallituksessa ???

• Anonyymi

Sinulla on tuo vuodatus tekstitiedostona jonka näppärästi ctrl+c ja ctrl+v toiminnoilla saat viestikenttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopiopersun mielestä täällä pitäisi vain ihailla ja kunnioittaa itse Mestaria ja opetuslastaan kuin pohjoiskorealaiset Kim Yong Unia konsanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin asian näen.Palsta persujen mieistä heitä pitäsi kehua ja ylistää kuin uskovanen Jeesusta ja Jumalaa.

• Anonyymi

Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle? Samanmielinen oman poliittisen näkemyksen kanssa, jota on ilo kommentoida ja kehua? Vaiko vastapuolelta tuleva avaus, jota vastaan on vielä hauskempaa hyökätä ja moittia? Eikö samanmielisten aloitusten kehuminen ole pitemmän päälle tylsää ja mielenkiinnotonta? Kunnon verbaalinen matsi yhtä terävän vastustajan kanssa tuottaa sittenkin enemmän mielihyvää, vaikka matsin lopulta häviäisikin?

• Anonyymi

2025-05-16 13:15:52
        Anonyymi kirjoitti:
        Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle?

Lue lisää
        No esim.. sellainen mistä sinä sinimustien somesaastevastaava ap et poistaisi jauhottajiesi vastauksia vttuillen vielä perään ylläpidon suojista. 😏

• Anonyymi

Luulen kirjoittelun täällä jatkuvan niin kauan, kuin muistot persuista aiheuttavat ihmisille avautumisen tarvetta.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe