Oi voi, kannattiko mennä säätään sen laastarisäädön kanssa, nyt suunnittelette jo häitä ja lapsia, yhteistä tulevaisuutta, vaikka minä olen se ihminen jonka kanssa sinä haluat olla. Aikamoisen sopan olet keittänyt itsellesi ja jos luulet nainen, että annan sinun vain hylätä tunteesi minuun ja elää elämää ihmisen kanssa, jonka kanssa et ole onnellinen, niin voit olla varma, että sinun hyvinvointisi vuoksi, tulen tekemään siitä todella vaikeaa. :)
En ole sellainen mies joka hyväksyy epäoikeudenmukaisuutta, tai valheita. Meidän ero on, että minä en välitä niin paljoa ulkopuolisten tunteista kuin sinä nainen. Ajattelen näitä juttuja aina suuremmassa skaalassa, kummasta on enemmän hyötyä pitkällä aikavälillä.
Olen jo pienestä asti tiennyt , että selviytyäkseen maailmassa täynnä pahuutta, täytyy alkaa kyseenalaistamaan omia moraalejaan ja joskus on vain toimittava kyseenalaisilla laillisilla tavoilla, jotta voi selviytyä haiden meressä delfiininä. :) Ymmärrät sen kun vähän kasvat tuosta vielä, et vain ole kohdannut todellista pahuutta vielä, sitten kun sen kohtaat, niin ymmärrät varovaisuuteni.
Nyt mietit miten jättää laastarisäädön, kun tiedät et mä oon sun unelmien mies
21
211
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Koko säätö oli ja on omaa vilkasta mielikuvitustasi. Luulin että heräsit jo todellisuuteen. Meillä ei ole koskaan ollut mitään.
Aivan se käykin järkeen paremmin. En silti ymmärrä aivan täysin miksi piti valehdella olemattomasta säädöstä/poikaystävästä, mutta annettakoon se anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Jeesus_ItseSaatana kirjoitti:
Aivan se käykin järkeen paremmin. En silti ymmärrä aivan täysin miksi piti valehdella olemattomasta säädöstä/poikaystävästä, mutta annettakoon se anteeksi.
Luulin että olet huumorintajuinen.
- AnonyymiUUSI
Sellaista palstagubella taas. Sairas yksilö. Sairas yksilö.
Eiköhän ne gubbe/setä jankkaajat ole niitä sairaimpia täällä, tekstit ainakin niin kuin joku pitkään mielenterveysongelmista kärsinyt olisi kirjoittanut ne, harhaluulojen taso todella korkealla ja kaikki nähdään setänä/gubbena tai jonain palstajankkaajan vihollisena.
- AnonyymiUUSI
En lue aloituksiasi nyt enkä tulevaisuudessa mutta nikkisi etoo. Mikä luulet olevasi jumalaasi pilkkaamaan? 🤷♀️
Nikkini ei ole millään tasolla jumalan pilkkaa ja mikä oli pointtisi kommentoida, että et lue aloituksiani? :D
- AnonyymiUUSI
Nikkini ei ole millään tasolla jumalan pilkkaa ja mikä oli pointtisi kommentoida, että et lue aloituksiani? :D
Miksi vaihdoit ptsd6⁶6bunny nikistä pois?
- AnonyymiUUSI
En luekkaan muttakun silmille hyppii lukemattakin. Mitäkähän hyvää tuolla kaikella ilkeydellä universaalisesti meille kaikille yhteisesti luot?🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luekkaan muttakun silmille hyppii lukemattakin. Mitäkähän hyvää tuolla kaikella ilkeydellä universaalisesti meille kaikille yhteisesti luot?🤷♀️
Ja etteikö nikkisi ole jumalan pilkkaa? Jumalan ylistämistäkö sitten? Älä viitsi 👎🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Eli et edes lue mun tekstejä ja päättelit että olen nimimerkin perusteella ilkeä? Ei hyvää päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja etteikö nikkisi ole jumalan pilkkaa? Jumalan ylistämistäkö sitten? Älä viitsi 👎🤷♀️
jumalan pilkkaa ei ole olemassa. 👍🏻🙇🏻🙇🏻 jumalaa ei ole olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jumalan pilkkaa ei ole olemassa. 👍🏻🙇🏻🙇🏻 jumalaa ei ole olemassa.
Ei olekkaan. Jos olisi niin ei se kaikessa viisaudessaan olisi kaltaisiasi pönttöpäitä luonut ,vai olisiko mielelstäsi?🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekkaan. Jos olisi niin ei se kaikessa viisaudessaan olisi kaltaisiasi pönttöpäitä luonut ,vai olisiko mielelstäsi?🤷♀️
Siispä Jumala on. Ei kaltaisenne järjettömät silmienne unnistamiset kun teissä ei ole munaa Totuutta nähdä. Pienet hottiäiset täällä uhootte ,pilkkaatte Häntä jota ilman ette olisi olemassa. Luoppa itse tämä maailma ja sen monimuotoisuus! Saat yrittää👎🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö nyt jumalan tahdon mukaan noin niin kuin omasta mielestä? Oletko tai tunnetko nyt olevasi oikea kristitty? mitä mieltä olet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö nyt jumalan tahdon mukaan noin niin kuin omasta mielestä? Oletko tai tunnetko nyt olevasi oikea kristitty? mitä mieltä olet?
Junala tuskin tahto kenenkään yksittäisen ihmissielun onne vaan maailman laajuista yhdenvertaista rakkautta. Siinä on muutama joka itsekläästi omii sitä itselleen. Ja jo,laihaksi saldo jää. Se ei palvele Jumalaa/kaiken alkua/loppua/ vaan narsistista itsekkyyttämme. Siksi on niin paha olla.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Miehekkeitä olette molemmat!
- AnonyymiUUSI
💕💕
- AnonyymiUUSI
<3 <3 en ole unohtanut.
Nikkisi kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa. Todellakin kertoo.🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nikkisi kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa. Todellakin kertoo.🤷♀️
Jumalasi varmaan arvostaa.👎🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942