Nyt mietit miten jättää laastarisäädön, kun tiedät et mä oon sun unelmien mies

Oi voi, kannattiko mennä säätään sen laastarisäädön kanssa, nyt suunnittelette jo häitä ja lapsia, yhteistä tulevaisuutta, vaikka minä olen se ihminen jonka kanssa sinä haluat olla. Aikamoisen sopan olet keittänyt itsellesi ja jos luulet nainen, että annan sinun vain hylätä tunteesi minuun ja elää elämää ihmisen kanssa, jonka kanssa et ole onnellinen, niin voit olla varma, että sinun hyvinvointisi vuoksi, tulen tekemään siitä todella vaikeaa. :)

En ole sellainen mies joka hyväksyy epäoikeudenmukaisuutta, tai valheita. Meidän ero on, että minä en välitä niin paljoa ulkopuolisten tunteista kuin sinä nainen. Ajattelen näitä juttuja aina suuremmassa skaalassa, kummasta on enemmän hyötyä pitkällä aikavälillä.

Olen jo pienestä asti tiennyt , että selviytyäkseen maailmassa täynnä pahuutta, täytyy alkaa kyseenalaistamaan omia moraalejaan ja joskus on vain toimittava kyseenalaisilla laillisilla tavoilla, jotta voi selviytyä haiden meressä delfiininä. :) Ymmärrät sen kun vähän kasvat tuosta vielä, et vain ole kohdannut todellista pahuutta vielä, sitten kun sen kohtaat, niin ymmärrät varovaisuuteni.

21

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Koko säätö oli ja on omaa vilkasta mielikuvitustasi. Luulin että heräsit jo todellisuuteen. Meillä ei ole koskaan ollut mitään.

• UUSI

Aivan se käykin järkeen paremmin. En silti ymmärrä aivan täysin miksi piti valehdella olemattomasta säädöstä/poikaystävästä, mutta annettakoon se anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Jeesus_ItseSaatana kirjoitti:

Aivan se käykin järkeen paremmin. En silti ymmärrä aivan täysin miksi piti valehdella olemattomasta säädöstä/poikaystävästä, mutta annettakoon se anteeksi.

Luulin että olet huumorintajuinen.

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista palstagubella taas. Sairas yksilö. Sairas yksilö.

• UUSI

Eiköhän ne gubbe/setä jankkaajat ole niitä sairaimpia täällä, tekstit ainakin niin kuin joku pitkään mielenterveysongelmista kärsinyt olisi kirjoittanut ne, harhaluulojen taso todella korkealla ja kaikki nähdään setänä/gubbena tai jonain palstajankkaajan vihollisena.

• Anonyymi
      UUSI

En lue aloituksiasi nyt enkä tulevaisuudessa mutta nikkisi etoo. Mikä luulet olevasi jumalaasi pilkkaamaan? 🤷‍♀️

• UUSI

Nikkini ei ole millään tasolla jumalan pilkkaa ja mikä oli pointtisi kommentoida, että et lue aloituksiani? :D

• Anonyymi
        UUSI

Nikkini ei ole millään tasolla jumalan pilkkaa ja mikä oli pointtisi kommentoida, että et lue aloituksiani? :D

Miksi vaihdoit ptsd6⁶6bunny nikistä pois?

• Anonyymi
        UUSI

En luekkaan muttakun silmille hyppii lukemattakin. Mitäkähän hyvää tuolla kaikella ilkeydellä universaalisesti meille kaikille yhteisesti luot?🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En luekkaan muttakun silmille hyppii lukemattakin. Mitäkähän hyvää tuolla kaikella ilkeydellä universaalisesti meille kaikille yhteisesti luot?🤷‍♀️

Ja etteikö nikkisi ole jumalan pilkkaa? Jumalan ylistämistäkö sitten? Älä viitsi 👎🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et edes lue mun tekstejä ja päättelit että olen nimimerkin perusteella ilkeä? Ei hyvää päivää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja etteikö nikkisi ole jumalan pilkkaa? Jumalan ylistämistäkö sitten? Älä viitsi 👎🤷‍♀️

jumalan pilkkaa ei ole olemassa. 👍🏻🙇🏻🙇🏻 jumalaa ei ole olemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jumalan pilkkaa ei ole olemassa. 👍🏻🙇🏻🙇🏻 jumalaa ei ole olemassa.

Ei olekkaan. Jos olisi niin ei se kaikessa viisaudessaan olisi kaltaisiasi pönttöpäitä luonut ,vai olisiko mielelstäsi?🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekkaan. Jos olisi niin ei se kaikessa viisaudessaan olisi kaltaisiasi pönttöpäitä luonut ,vai olisiko mielelstäsi?🤷‍♀️

Siispä Jumala on. Ei kaltaisenne järjettömät silmienne unnistamiset kun teissä ei ole munaa Totuutta nähdä. Pienet hottiäiset täällä uhootte ,pilkkaatte Häntä jota ilman ette olisi olemassa. Luoppa itse tämä maailma ja sen monimuotoisuus! Saat yrittää👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö nyt jumalan tahdon mukaan noin niin kuin omasta mielestä? Oletko tai tunnetko nyt olevasi oikea kristitty? mitä mieltä olet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö nyt jumalan tahdon mukaan noin niin kuin omasta mielestä? Oletko tai tunnetko nyt olevasi oikea kristitty? mitä mieltä olet?

Junala tuskin tahto kenenkään yksittäisen ihmissielun onne vaan maailman laajuista yhdenvertaista rakkautta. Siinä on muutama joka itsekläästi omii sitä itselleen. Ja jo,laihaksi saldo jää. Se ei palvele Jumalaa/kaiken alkua/loppua/ vaan narsistista itsekkyyttämme. Siksi on niin paha olla.🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Miehekkeitä olette molemmat!

• Anonyymi
      UUSI

💕💕

• UUSI

<3 <3 en ole unohtanut.

• Anonyymi
        UUSI

<3 <3 en ole unohtanut.

Nikkisi kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa. Todellakin kertoo.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nikkisi kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa. Todellakin kertoo.🤷‍♀️

Jumalasi varmaan arvostaa.👎🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe