Tällä kertaa valtion virkamiehet esti veronmaksajien omaisuuden luovuttamisen pilkkahintaan koijareille, kun luottamusmiehet ja kuntien virkamiehet eivät sitä ymmärtäneet:
https://www.varke.fi/fi/ajankohtaista/lakea-omaksi-oyta-ei-voida-nimeta-yleishyodylliseksi-yhteisoksi
Lakean kauppa kaatuu
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Perusteluissa näkyy koko toiminnan järjettömyys ja mille pohjalle sitä on rakennettu.
- Anonyymi
Joo ei mun veromania tohon hommaan sitte please! Asuntosijoittamisessa on riskinsä (omankin asunnon)
Kantakoot idiootit jotka tuohon huijaukseen lähti aivan itse taakkansa. Tymyydestä vain joutuu aina maksamaan, sellaista elämä on!
- Anonyymi
Hyvä kun tulee ryhtiä lakean toimiin. Omistajatahot varmistakoot ja maksakoot asunnonostajien tappion.
- AnonyymiUUSI
Hyvä homma!
- AnonyymiUUSI
Tämä tarina ei ole vielä lopussa. Pikemminkin vasta alussa.
- AnonyymiUUSI
Makssisivat YHTIÖVASTIKKEENSA.😬😅
Niin kuin nuo kaikki muutkit yhtiövastikkeissa asuvat. Tiedon mukaan näitä yhtiövastikkeisissa asuvat( säästävät) eivät NIIN pidä välttämättömänä maksaa vastikkeitaan ajallaan.🤪
Kuvittelevat, että omistusasunnossa voi kikkailla kuinka itse haluaa🙊🙈🙉
Vuokra se on yhtiövastikekin, tavallaan.🤭😬🙄 - AnonyymiUUSI
Onhan ollu komeita kokouksia ja runsasta tarjontaa hallituksen jäsenille. Varmaan osa kokouksista on ollut syytä pitää ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286